Jep. Mä olen mä. Jotkuu voi muistaa mut täältä tai sitten ei ihan sama.
Mä käytän päivittäin älyämpäristä polttamalla mahdollisimman vahvaa hampun kukkaa. Gramma riittää 3 päivää. En sen takia tartte verenpainelääkkeit, jotka on sivuvaikutusten takii käyttökelvottomia. Pärjään 3 x 150 mg Lyrical ja hampul sekä korvaushoidol (Buprepiikki, 32 mg, kerran viikossa). Jos en polttas hamppuu, tarttisin paljo enemmän lääkkeit. Siksi poltan hamppua.
Mun mielestä, koska tääl “savusaunas”, pitäs keskustella kannabiksen käytön haittöjen vähentämisestä, niin kaikkein paras neuvo on, että polta hamppu raakana älä sotke tupakkaa joukkoon. Tupakka vaarantaa terveyden. Hamppu on oikein käytettynä lääkekasvi.
Joo ja kyl toi kukka hämmästyttäväst tekee must anteeksantavaisemman ja vähemmän alttiin väkivaltaan.
Hampun haittojen vähentäminen. Jos koet et hampun käytöstä on sulle haittaa, älä käytä, niin helppoo se on. Ei hamppu sovi kaikille. Joillee se on pelastava lääke. Dokasin hermokipuihin, niin, et helmikuun katkon jälkeen ostin säkin kukkaa, eikä oo sen jälkeen ollu krapulaa tai kädet tärissy, vaik oon alkoholisti.
Hamppu pelasti mut alkoholilta, ku sain klinikal, mikä lyö mulle bubrepiikin ja määrää pamit ja ataraxit, luvan, et kuses saa näkyy THC jos aina puhallan nollat ja en ole alkoholisairaan näkönen.
Millonkohan tänne perustetaan keskusteluryhmä kahvi, tupakka ja suklaa-addikteille. Hamppu ei oikein käytettynä lääkkeeksi, henkilölle jolle se sopii sen vaarallisempaa, ku kuppi kahvii päiväs, etenki jos polttais vaporisaattorist, mut mä vedän iha raakana älystä, koska toisin kuin tupakassa, hampussa ei ole karsinogeenejä ennenkuin sitä polttaa ja muutama gramma kuukaudessa kasvimassaa poltettuna… ei se ole paljon, ei edes vaikka olisi niin vaarallista, kuin tupakka.
Hamppu myös pitää mut irti tupakasta. Tupakka on kielletty koska se on niin vaarallista keuhkoille ja mulla on yhen keuhkon verran kapasiteettii tubin (Tuberkuloosi) ja keuhkokuumeiden jäljilt.
Mulla ei ole kannabiksesta haittoja, pientä rahanmenoa, joka ei haittaa koska ilman kannabista kaikki rahat menis kaljaan. Nyt on varaa ostaa puhelimii ja laittaa kone huippukuntoon. Kannabiksen ansiosta.
Liikakäyttö vaan tuntuu olevan se suurin ongelma?
Ahneella on paskanen loppu, suklaasta lihoo, kahvista, jos liikaa, voi valvoa itsensä psykoosiin ja laitokseen. Tupakka tappaa. Kannabista demonisoidaan turhaan. Ongelmana on sen laittomuus.
Uskoisin, että jos esim alko myisi hyvää kukkaa halvalla, niin kannabiksen aiheuttamat haitat vähenisi. Tai ainakin muiden päihteiden käyttö vähenisi, kovien huumeiden, kuten amfetamiini, alkoholi, opiaatit/opioidit jne. Sienetkin voisi samalla laillistaa kuten muualla euroopassa. Niilläkin on lääkekäyttöä ihan itselääkinnässä, kunhan ei sorru hupikäyttöön ja mätä niitä naamaan joka päivä kokoajan käsi käyden pussilla.
Hampussakin on se että kohtuus. Ja jos aine ei sovi, sitä ei ole pakko polttaa.
En minäkään juo kahvia, vaikka pidän vaikutuksesta, koska kofeiiniin tulee riippuvuus.
Olen polttanut yläasteikäsenä ekan kerran ja sen jälkeen jopa kymmenen vuotta jokapäivä. Sitten 10 vuotta poltin vain muutaman kerran vuodessa, mutta kun lopulta huomasin hampun vaikutuksen verenpaineeseen ja sen että se vie alkoholinhimon, ymmärsin, että kyseessä on lääke, ei päihde, vaikka tulee kyllä poltellessa iha ok olo. En tiedä, johtuuku se päihtymisestä, vai kipujen vähenemisestä, etenkin hermokipujen ja mielialan kohoamisesta.
Oon kirjottanu jo liikaa, menen ottamaan savut, mut pienet, et selkä ei olis niin jumis. Eipähän tartte ottaa Arkoxiaa, mis sivuvaikutusten luettelos mm. äkkikuolema. Sitä lekuri mulle lykkäs. En oo syöny yhtään. Disperiini on luonnosta (jalostettu muoto pajunkuoresta), niinku hamppu, käytetty 30 000 v about, kyl ihmiset sillon jo ties yrttien voiman.
Kaikes on sama. Liika on Liikaa. Siit suurin osa ongelmist johtuu, mitä hamppu aiheuttaa ja se että tuote on laitonta.
Sama alkoholis. Kohtuukäyttö, tai sit on ilman, jos ei siihen pysty.
Hyviä savuja niille, joille savuissa risoo vain laittomuus ja sen aiheuttama hinta.