Kannabis ja verenpaine

Aika vähän omaa kokemusta, mutta viime aikoina Yleltä tullu aika lail kannabisddokkareita, muista laittomiksi huumeiksi säädetyistä aineista myös jottai. Yhdes dokus väitettiin, että k.laskee verenpainet. (Tietty myös bentsot ja etenkin leptit…) Myös mul alhainen verenpaine, ja kun käytän lääkkei laskee rutkasti alle sadan yläpaine… Huippaa juu. Kuivuus lisää verenpaineromahduksen riskiä, ainakin vanhoil ihmisil käy näin, johtunee siitä, että eivät saa riittävästi nestet, ei siitä, että vanhoja. Tietty yli kahreksankymppisen syrän e i toimi samoil tehoil ku vaik parikymppisen, normaalisti. Vettä kandee juoda paljon. Kahvia mä ite kittaan, esim. sillon ku tääl maal olles mittaan myös oman verepaineen ja totean arvot liika alhaiseksi. Kahvi nostaa verepainet, mut emmä tiä toimiikse nopiaan…

Aiiijuu. Jos verenpaine laskee äkisti, nopiaan lattia/sängyl makaan ja jalat seinää vasten suhtsuoraks. Nostaa painetta. Yks kans se, että istuviltaan pää alas, kandee tukee käsil. Mut toi “seinää vasten jalat ylös”-taktiikka paree, jos tosi nopeesti laskee paine, siis, että tulee vaik kylmä hiki, ja meinaa kaatua ja tsilleenjuu.

^ Pirun alhainen verenpaine se muakin vaivaa ja kyllä huimaa ja usein. Sanovat, että alhainen verenpaine on hyväksi terveydelle, mutta en mä sitten tiedä, kuinka terveellistä se on, jos pää kopsahtelee lattiaan, katuun tai pöydän kulmaan, kun pyörtyilee :mrgreen: . Monesti olen pyörtynyt niinkin, etten ole ehtinyt edes tajuta koko asiaa ja varautua siihen juuri menemällä jo valmiiksi makuuasentoon. Kahvia ja tupakkaa mulla kuluu ihan liikaakin :blush: . En sitten tiedä, kuinka paljon ne mun verenpaineitani nostavat, ts. pysyisinkö lainkaan tolpillani, jollen noita edellämainittuja substansseja käyttäisi. Kyllä mullakin yläpaine on aina selkeästi alle sadan, vaikka olisin juuri ennen mittausta juonut kahvia ja polttanut tupakkaa. Kovemmat stimulantit, eli lähinnä se amfetamiini, kyllä saavat mun verenpaineeni nousemaan ihan normaaleille tasoille, mutta eipä se kovin hyvä lääke taida olla ihan vain siihen vaivaan, vaikkei sen kanssa pahemmin huimaus häiritsekään :mrgreen: :confused: :neutral_face: . Kannabis ei edelleenkään nosta mulla verenpainetta, sykettä kylläkin, vaikka enpä tuosta tiedä, kun en ole pitkiin aikoihin kannabikseen koskenutkaan. Pitäisiköhän testata, miten se vaikuttaa mun verenpaineeseeni nykyisin :confused: ? No, yhhyh, en viitsi leikkiä koe-eläintä, kun huono olo mulle siitä kuitenkin vain tulisi :angry: . Olen mielestäni kokeillut jo aivan riittävän monesti sen, että kannabis ei ole mun juttuni.

^juu ei munkaan juttu: mul on tullu halluja melkeen pelkästä ruohontuoksusta :unamused: . Ja minähän e n ole hallujen ystävä… Mä sain jostain Yle-dokkarista sellasen käsityksen, että kannabis laskee verenpainet…onk näi???

nuorempana tuli polteltua aika tiuhaan tahtiin, joka päivä. vuosien ajan. kyllähä se hyvä buddha nosti sykettä jne… sitten en tiiä mikä tuli mut ajatukset muuttu aivan helvetin oudouksi ja joka perkeleen kerta luulin että kaikki on salaliitossa mua vastaan kun poltin, en saanut mitenkään rauhotettua itseäni, nukuttua jnejne…, ja arvatkaa kahesti hakkasko sydän ja vispasko kädet ku vihasena halusin tappaa kaikki… kyllä nous syke saatana. :smiley:
lopetin sit siihen ja olin 2vuotta polttelematta.
no nyt tullu alotettua taas hiisailu ja samoja ajatuksia edelleen pulpahtelee päähän kun poltan, no ei se mitään mut lisäks nykyyän nään joka kerta jotain visuaaleja tai jotain kun poltan, kuulen ääniä ja tuntuu etten ole omassa kropassa??? [size=150]wtf… on tämä? skitsofreniaa?[/size].