Ois kiva tietää onko muilla samanlaista ongelmaa pajauttelun jälkeen. Eli mul iskee melkee joka vitun ikisen kerran aikana kun poltan aivan törkeet vainot ja skitsoilut päälle. Vaikka olisin ollu koko päivän, jopa edellis päivän hyvis olois ja seuras ne iskee päälle. Rakastan kannabista mutta tuntuu et se o vitu turhaa polttaa ja skitsoilla hyvät olot veke. Voiko olla mahollist et 2 vuoden pääst tilanne vois olla toine jos oon ilman sen 2 vuot? OOn kyl monelt kuullu et se ei vaan sovi kaikil… En vaan haluis kuuluu niihi. Jännä täs hommas on se et kannabis toimi mul jo ekal kerral kyseisel taval. Voi kuulostaa oudolt ku väitän rakastavani ko. ainetta paljon, vaikka se on toiminut noin mulla aina. Alotin polttelun joskus 13-14 vuotiaan. Pahin kokemus ko. aineesta kun kadotin kyvyn puhua, ymmärtää puhetta. Osasin ainoastaa kävellä eteenpäi zombina. Onko jollai saunalaisel saman laist? Onsk joku taas selvinny tälläsest probleemast ?
Muilla päihteillä ei ole samanlaista vaikutusta muhun Jìännä
minä se ja kokeilin muutama viikko sitten poltella ja kokeilla ihan mielenkiinnosta miten se vaikuttaisi tuohon hermokipuun kun sitä ilmeisesti ihan reseptilläkin saa joihinkin kipuihin,mutta asiaan eli kun tein sellaisia mietoja koktaileja niin ei oikeastaan vaikuttanut millään tapaa,mutta kun tekasin sellasen raaka kääryleen niin johan rupes tapahtumaan eikä olo ollut mikään mieleinen,eli olin jo valmiiksi pienessä kännissä ja ilta oxycontiinit veressä kun imasin sätkän niin olo kuin jostain painajaisesta,en tiennyt mikä oli totta ja mikä kuvitelmaa ja kaiken aikaa oli sellanen vainoharhainen olo,kaikki raajat painoi varmaan tonnin tai niin paljon etten päässyt sohvalta ylös.Aikani siinä örisin ja pelkäsin kunnes sitten alkoikin laatta lentää(taisi olla liikaa tottumattomalle) onneksi emäntä oli kotona mikä piti ämpäriä ja päätä pystyssä koska omat voimat ei yksin kertaisesti riittänyt.
Olen minä joskus 90 luvulla aikasemmin polttanut maria mutta ei siitä noin rankkaa oloa tullut,hemmetin hauskaa oli ja jos liika poltti niin pienet oksennuksethan siitä tuli ,mutta meno jatkui sen jälkeen.Tämä viimekertainen kokemus oli kyllä melkolailla pelottava enkä ihan heti kyllä hommaa lisää(tai ehkä sit 10vuoden päästä taas
Kokeile eri lajikkeita jos välttämättä haluat yrittää. Joskin noilla oireilulla se polttelu varmaan kannattais unohtaa ja keksiä jotain korvaavaa tilalle…
Ei sovi kaikille, ei ja mulla ainakin tuo on se tavallisin olotila, mitä kannabiksesta saan. Siksi yleensä sitä välttelenkin, vaikka on siitä joitain ihan mukaviakin kokemuksia ollut. Kai se tosiaan riippuu lajikkeesta, mielentilasta, siitä mitä muuta on alla jne. Mikä siinä sitten on, että haluat sitä polttaa, vaikka olo on aina sama? Tykkäätkö siitä ihme vainoilusta kuitenkin? Vai painostaako kaverit polttamaan ? Hiisaile ihmeessä sitä, jos kerran tykkäät skitsota niin kovasti, mutta muista, että etenkin suuremmissa määrissä se on aiheuttanut ihan oikeitakin psykooseja, lataamokeikkoja ym. mukavaa sellaisille, joiden pää ei sitä kestä.
Vaikuttaa todella paljon lajikkeesta, määrästä, kuinka nautit sen poltettuna vai syötynä. Monella lajikkeella on lievästi euforisoivia vaikutuksia ja joillakin kipuun auttavia. esim ak48 (jatkojalostettu ak47:sta mikä voittanut paljon palkintoja cannabis cupista) on todella vahvaa, varsinkin itse kukinto ja voi olla ei koskaan kokeilleelle liian pärähdyttävä kokemus, varsinkin jos alkoholia on veressä, yleensä kannabis + alko ei sovi yhteen, ainakaan suurina määrinä, toisilla taas ei vaikuta mitenkään ihmeellisesti, toiset tipahtavat siitä esim minä.
Indica lajiset ovat yleensä melko suuria thc pitoisuuksia omaavia ja aiheuttavat jumittavan olotilan, eli ajatukset ei liiku oikein mitenkään päässä, sativat saattavat pitää mielen virkeänä eikä aiheuttaa jumittavaa lähes lamauttavaa tilaa ja pitää ajatukset juoksevina, sitten on tietysti hybridejä missä on molempia lajikkeita yhdistetty ja otettu molempien hyviä ominaisuuksia yms ja siitä jatkettu jalostamista.
Eli siis summasummarum riippuu niin paljon lajikkeesta, määrästä, kuinka nautittuna (edeltävistä päivistä, olotilasta, seurasta jne jne). Toiset lajikkeet eivät sovi lainkaan kivunlievitykseen, mutta saattavat ns terävöittää ajatukset ja pitää mielen virkeänä eikä aiheuta kauheata jumitusta+nukahtamista+sekavuutta.
onhan täällä muistaakseni kukkaövereistäkin topicci, tuosta esim AK48:sta on moni jopa pitkään poltellutkin saanut melkoiset vessaoksennusreissut ja miettinyt maailmanmenoaan siellä. Joten suosittelen koittamaan ilman lääkkeitä (bentsoilla muistaakseni miedontava vaikutus??) ja varsinkin koittamaan ilman alkoholia veressä / ilman krapulaa. Joten avoimin mielin, hyvässä seurassa/tutussa paikassa ja mieluummin pikkusen kerrallaan ja uudelleen kääriä lisää sitten jos ei tunnu 5-30min kuluttua oikein toimivan. Sanoisin noista vahvimmista lajikkeista 0.15grammankin kukinnon saavan jo melko one hit wonder olotilan joillakin.