Kannabiksen yliannostus?

Onko mahdollista ottaa kannabiksesta yliannostusta? Ja jos tällainen pääsee käymään, miten se ilmenee, kokemuksia? :astonished:

Yleensä jos olen poltellut, olen saanut hyvän mielialan, ja aistit ovat voimistuneet enimmäkseen miellyttävän tuntuisesti. Ajatukset ovat aika ihania ja syvällisiä, ja olen vaikutuksen alaisena ratkaissut muutaman elämääni raastaneen pulmankin (koska pääsen käsiksi alitajuisiinkin ajatuksiini ja tunteisiinkin, ja olen “sinut” sisimpäni kanssa, kuin selvin päin on normaalit estot päällä). Käyttöni on ollut satunnaisen epäsäännöllistä, välillä ei kuukausiin mitään, mutta nyt viime aikoina, viikonloppuisin… :unamused:

Viimeksi kuitenkin kaikki oli alusta asti yhtä helvettiä. Älytin kuten aina ja olen pienikokoinen, ja olin sattumalta sinä päivänä syönyt todella huonosti, ja olin myös aika väsynyt rankan päivän jäljiltä. En ollut nauttinut alkoholia enkä mitään muitakaan päihteitä. Heti polttamisen jälkeen tuntui kun sydän olisi hakannut tuhatta ja sataa, maailma muuttui oudon keltaiseksi, ja pakokauhu valtasi mieleni. Tasapainoni horjui ja liikkuminen tuntui hyvin raskaalta. Pitkin iltaa muistini pätkii todella paljon, vaikka olin kuulemma käyttäynyt todella ystävällisesti ja normaalisti. En saanut sanottua edes läheisimmille ihmisille, miten pelkäsin sisimmässäni ja miten tunsin etten hallitse itseäni, vaikka sisimmässäni huusin pelosta. Ulkoa päin ei näkynyt mitään. Tuntui pitkiä jaksoja, kuin olisin ollut painajaisessa, syvässä unessa jota en voi hallita, ja silti hereillä yhtä aikaa. Ajoittain tuntui, että oikeasti sekoan, ja huomasin että paras tapa on vaan antaa kaiken oudon tapahtua ja olla, kun ei voi muuttaa sitä hirveyttä, eikä ajatella liikaa… :angry: Välillä en tiennyt, minne “olin menossa” eikä sillä tuntunut olevan väliäkään.

Pahin meni ohi parin tunnin jälkeen, mutta seuraavat kaksi päivää tuntui, kuin olisin “kadottanut itseni”. Naapurin lapset saivat minut ahdistuneeksi ja en halunnut heidän näkevän minua rapussa, vaikka normaalisti olen lapsirakas. Omassa sängyssä ei edes tuntunut turvalliselta, ja makasin kärsien pitkiä aikoja ja yritin “löytää itseni”. Sain myös harhaisia ajatuksia, jotka tuntuivat ihan todelta, esim. “Pääni hyppii ylös ja alas kehostani” ja “Olen varmasti raskaana” ja samalla jo tiesin etteivät ne ole totta mutta TUNTUIVAT vaan niin tosilta. Yritin miettiä pitkään, millainen olin joskus 15-vuotiaana, ja se hieman rentoutti minua, kuin muistin miten kiltti olin silloin ollut, ja se antoi toivoa, että oloni palaa normaaliksi. Pari päivää myöhemmin normaali oloni palasikin, mutta uneni laatu on edelleen aivan karseaa, vaikka yleensä nukun hyvin.

Apua, mitä minulle tapahtui!? :open_mouth: en tahdo kokea tuollaista enää ikinä

Rautalanka—>Google—>kannabis---->wikipedia---->Kannabiksen vaikuttavien ainesosien kannabinoidien tappavaa annosta ei tiedetä, mutta arvioiden mukaan kannabista pitäisi kerralla nauttia noin 13 kiloa, jotta yliannostus tapahtuisi. Tutkimukset eivät tunne ainuttakaan kuolemaan johtanutta yliannostustapausta. Kannabikselle oraalisesti altistuneiden koirien tapauksia seurattiin 1998-2002. Suurin annos oli 90 g ja suhteellisesti suurin annos 26,8 g/kg. Kaikki eläimet toipuivat altistuksistaan täydellisesti.

Kiitos vastauksestasi. Ilmeisesti tämä ei ollut siis yliannostus mutta jotain tässä kerrassa oli “pielessä” verrattavissa edellisiin kertoihin kyllä… :confused:

No toi mun tökerö vastaus oli vaan lainaus…ko. aineen kanssa tekemisissä olleet osaavat varmaan vastata asiallisemmin mitä tapahtui…

Joo… Ajoittain meinaan tuntui oikeesti että olisin ollu sekoamassa, mikä oli älyttömän pelottavaa. Luin netistä psykoosistakin, mut en nyt iha psykoottiseltakaan vaikuta :smiley: (ainakaan enää… :unamused: )

Paniikihäiriö. Kannabis vaan laukaissut sen. Toden näköisesti olisi se paukahtanut jossain vaiheessa elämääsi
joka tapauksessa päälle. Mielestäni parempi kokea jo nuorena jos omaa psykoottisen
päänupin. Uusiutuu helposti ennenkuin oppii hallitsemaan ja saatat joutua jollekkin SSRI kuurille jos huono tsäkä käy.
Hoitamattomana ja kamankäytön seurauksena voi johtaa psykoosiin.
Rauhoittavat jeesaa, mutta omaa myös kovan koukutus potentiaalin.

ohoh, sulla on yliluonnollisia kykyjä :smiley: Mulla on nimittäin todettu paniikkihäiriö ja oon saanu satunnaisesti (välillä useita kuukaudessa ja välillä ei kuukausiin mitään) paniikkikohtauksia siitä asti kun olin 17v. Mut ne kohtaukset on paljon lievempiä eikä niiden aikana oo niin “unenomainen” ja täysin sekoava olo… mut ehkä kannabis pahensikin sitä kohtausta tyyliin potenssiin tuhat… se selittäis kaiken.

Mulla on Xanor lääkitystä ja betasalpaajat tohon panikkihäriöön ihan lääkäriltä, ja niitä saan syödä siis vaan kun kohtaus on tuloillaan tai tullut jo. Yleensä sit nukahtaminen kohtauksen saatuani, vasta normalisoi mun olon, ja lääkkeet tosiaan auttaa siihen et menee se skitsoilu pois. Rauhottavia oon joskus nuorempana kokeillu viihdekäyttöön ja en tykännyt ollenkaan, samoin että en käytä niitä koskaan alkoholin kanssa nykyään enkä muutenkaan “huvikseen”. Ja alkoholiahan en käytä koska se tekee musta ahdistuneen, ilmeisesti niin tekee sitten kannabiskin. :cry:

Mitä tarkoitit hoitamattomalla paniikkihäiriöllä? Mulle on ehdotettu SSRI lääkitystä ja mun kummatkin vanhemmat niin ikään niitä napsii (niillä oli vaikeet lapsuudet ja faijalla kaks suuntanen ja mutsilla vaikea masennus) ja sisko samaten söi SSRI lääkitystä ja ainakin kaksia erilaisia rauhottavia niin kauan ku eli… Mä en halua SSRI lääkitystä koska en tunne oloani masentuneeksi arjessa, pärjään töissä ja koulussa ja olen kavereillekkin enempi se joka tukee ja ilostuttaa, en mikään masentunut angstaaja. Ja niillä on kaikkia huonoja sivuoireita niinku faijasta tulee ihan vihannes, ei tunne oikee iloa ja surua, ja sit kuulemma orgasmitkin voi loppua…

Nyt kyl kieltämättä pani miettimään aika tavalla et mihin suuntaan mun tässä pitäis lähteä :astonished: :unamused:

Just ton takii että käytänössä mahdotonta kuolla kannabikseen, niin yliannostus käsitetään sillä että polttaa niin ison annoksen ettei psyyke enää kestä. Onhan se kannabiski kunnon psykedeeli, varsinkin nollatoleilla.

Mullakin nukkuminen ikään kuin normalisoi olon. Mulle tulee kohtauksen jälkeen sellanen väsymys, että on pakko mennä nukkumaan. On henkisesti ja fyysisesti niin uupunut ja voimaton, ihan pihalla, paniikki- tai ahdistuskohtauksen jälkeen. Varsinkin, jos on ollut hyperventilaatiota, kunnon itkua, päänleviämisen -pelkoa. Ja mulla on monesti ollut kohtauksen jäljiltä seuraava päivä ihan hirvee…no ei siitä sen enempää :unamused:

Tiedän, että pari tuttuani on piiputtanu ganjaa sen verran överisti, että on pätkähtäny psykoosi päälle. Ja lataamoon, ei muu auta. Se on mielestäni kannabisyliannostus. Siihen ei kuole, ellei sitten tapahdu jotain odottamatonta tai täysin tajuamatta vahingoittaa itseään.

Kannabis voi myös laukaista paniikkikohtauksen, jos sitä polttaa liikaa ja/tai tavara tärähtää kunnolla sen ollessa sen verran laadukasta. Kannabislajikkeissa on myös eroja. Sativaiset lajikkeet ovat yleensä sitä korkealentoisempaa polttoa ja sillä voi saada itselleen aikaan paniikkikohtauksen, jos on toimivaa ja polttaa alkuun liikaa. Indicainen jumittavampaa. Mutta kai molemmista tosiaan sen psykoosin voi päälle saada, kun polttaa övereiden överit.

Tunnustelu on kannabiksen kanssa, herkemmille immeisille, ihan oiva tapa tutustua yrttiin ja sen tarjoamiin olotiloihin. :sunglasses: Varsinkin jos ei oo pahemmin sauhutellu, tai on ollut taukoa hiisailussa,…ja on todettu paniikkihäiriö, tai on ollut sellaisia fiiliksiä. Ni, iisisti alkuun ^^

Mut…tämä oli yrtteilijän näkökulmasta. Ja ehkä osittain ootee, anyways… :unamused:

Onko kukaan huomannut sellaista asiaa että jos polttaa paikassa & seurassa, joka tuo vahvoja, pitkä-aikaisia muistoja mieleen (negatiivisia); ni tulis ahdistus ja paniikki päälle?

Mul esmes ku exän kans ennen poltettii aamusta iltaan ja kaikkea muutakin tuli vedettyä ni useampi vuos ku oltii erottu ja siellä olin käymäs ni ku poltti kukkaa (se tosin painostaa vetää enemmän ku mitä tahtois); ni ahdistukset tulee päälle niin, et pakko häipyä. Tuohon on useampikin syy mulla joista eka on kämpän todella paha sotkusuus! Aikoinani ku yhes asuttii ni siivosin välil kunnollakin, mut se oli yhtä tyhjän kans ku samantien jätti exä mm. ruokalautaset, sätkä-tarpeet, laatikot joissa ruuveja yms. jne olkkarin pöydälle… Jos jokin meni rikki, kuten peili putos tai vaatehylly (“miestenhommia”), ni sit vaatteet loju lattial; vermei on välil sohvilla ja keittiö tosi paskanen. Toinen asia on, et ku liikaa polttaa ja se puhuu älyttömäst ni ei pysy kärryil, huomaa et on sekasin ite ja se myös ja ahdistuu siitä. Kolmas on sit se, et se ei oo menny lainkaa eteenpäin elämäs ja mä oon paljon. Kämpän kunto, avokki, jatkuva yritys vaik ilmaistöissä yms. Sit vielä jos alko muistelee vanhoi asioit ni sit todella tuli kiire kotiin…

Kotona suoraan siivoamaan. Mä en tarkkaan tiedä mikä tuossa on, mut yli vuotee en oo sen kämpäs käyny enkä savua polttan tai ollu muutenkaa tekemisis sen kanssa. Loppu sit ku ehdotti et petän nykyist sen kans ettei kerrottais…

Toinen esimerkki et 3 tyyppiä joista 2 korvaukses ja 1 näiden korvauslaisten lääkkeillä elävä ihminen jotka käveleviä zombeja. Pöydällä käytettyi vermei, kämppä kamalas kunnos, osa nuokkuu 1 laittaa grillis ruokaa niille. Mä ahistun ku niiden elämäs vain savu, lääkkeet, bubre ja iv-käyttö. Mul tulee mielee ku ite tuhlasin 10v elämäst etten muista paljoakaan ajasta. En vain pysty olemaan enää sellasessa seurassa!

Mä harvemmin poltan ja ku poltan ni yleensä kukkaa. Niissäkin niin suuret erot (yks sukulainen frendeinee pitää kukista ja niillä aina kunnon siemeniä jossa THC pitoisuus se 20%), ni voi olla et aivan pienet savut jotain lajiketta joka laittaakin panikoimaa joka asiasta (mä ku stressaan ja ahistun tosi helpost muutenki); ni tuntuu et on aivan övereis mut vain psyykkisest… Mä meen sit yleensä makaamaan yksin sänkyy ja mietin rauhallist hengittämist yms. koska se panikointi lisää paniikkia. Usein just tuollanen tosi hyvä kukka (ja ku osalta saa oikeasti pelkkää kukkaa kybäl gemmi, fiktil; toiset myy lehti-kukka-sekotust kukkana ja silti vajaa gemmi vaik hintaa puolet enemmän) vaikuttaa vielä seuraavana aamuna. Siinä on vain se huono juttu et sit toisena päivänä ei enää paljon käy päähän, kolmantena oikeastaan lainkaan. Sen takia mä lopetan nopeest, Joulu on ainoa useamman päivän putki (iltasin) nyt perinteenä ollu muutaman vuoden. Tulee todella hidas ja vajaa olo jos pitkään (1-2vkoa) päivittäin hiisaa…

Ja just tuossa aloittajan tapauksessakin monest alitajunta antaa viestejä, kuten “en tunne oloani normaaliksi ku poltin ganjaa pari päivää sit, lapset huomaa et oon sekasin->en tahdo mennä lasten lähelle”. Sama ku muistelee vanhoi asioita ni oliko asia sittenkään niin vai onko aika kullannut muistot yms. Mun mielest ganjast ei kannata yrittää vetää mahollisimman paljon, vaa eka pienet et kokeilee onko lajike joka aiheuttaa ahdistusta. Jos ei osaa inhottavia tuntemuksia psyykata pois ni helposti huomaamattaan psyykkaa olon paljon paskemmaks. Sit ku seuraavaks polttaa ni mieles edellinen kerta jolloin ajatukset menee samaa tahtiin aina polttaessa. Mikäli mul on vaikka morkkist tai paska fiilis ja vaik ganjaa olis ni en polta. Poltan vasta ku tahdon oikeasti ihan ajan kanssa relata illan yms. En polta liian aikasin tai aamul, koska tod. näk. saisin morkkikset et käyttö ei oo kontrollis vaik poltan n. 3kk:den välein 1 savuist muutamaa iltaa peräkkäin. Ite vältän olosuhteita joissa en tunne oloa kotoisaksi, valmiiksi paskalla fiiliksellä polttamista, ahdistuneena polttamista tai tavan vuoksi polttamista… Sama et muut kokemani päivän työt (kotityöt tai läksyt) on oltava tehtynä, koska muuten juoksen siivoamassa koko illan ku se on vain jäänyt päällimmäisenä mieleen aikasemmast elämäst ja yhdistän sen niin suoraan ganjasta osittain johtuvaksi…

Legalize it!

Mitä tarkoitit hoitamattomalla paniikkihäiriöllä?

Jos jokin elämän tapa kuluttaa aivojesi serotoniini/dopamiini reseptoreita jatkuvasti niin
Että nuo välittäjäaineet vähentyvät hieman jatkuvasti.
Niin silloin Paniikihäiriöt kasvaa ja voimistuu.
Silloin tarvitaan SSRI tai SNRI tai mao lääkkeitä välittäjäaineiden tasapainon saavuttamiseksi.
Jos vällittäjäaineet on päin vittua niin esim 1lsd lappu tai jonkin läheisen kuolema ym vastaava tapahtuma
sattuu niin psykoosi on todella lähellä.
Kokemusta löytyy.

Itse yks kerta vedin “överit” kun umpikännissä tuli poltettua useampi gramma hyvää kukkaa mutta olinkin niin sekaisin että alkoi oksettaa ja tuntu että kouristukset tulee :blush: mutta alla oli myös muutama lyrica joten sekin lienee vaikuttanut siihen paljon.

En nyt halua pelotella mutta yhdellä kaverilla kannabis laukaisi skitsofrenian ja sälli on lopunelämäänsä laitoksessa. Sällillä oli kyllä äidillä skitsofrenia ja suvussa sitä muutenkin. Että kyllä silläkin aineella voi huonolla onnella saada itsensä huonoon kuntoon.

Totta, kannabis voi laukaista skitsofrenian varsinkin jos sitä on suvussa, itse tiedän myös erään tyypin joka joutui ensiks “kannabispsykoosiin” ja sit myöhemmin tuli skitsofrenisia oireita.

Perkeleen jonnet, oli pakko tehdä tunnarit ja kyseenalaistaa muutama juttu.

-Jos puskee paniikkia, jatketaan hiisaamista?
-Ihan selkeästi alaikäsiä täällä kyselemässä, miksi vitussa? Kai te olette tehneet tutkimusta ja lukeneet, kuinka kannabis nuorena aiheuttaa muutoksia aivoissa?
-Jos olet valmis hiisaamaan, mutta ainoastaan kysymään näistä vaikeista asioista jossain vitun päihdelinkissä etkä paikallisessa terveyskeskuksessa / sairaalassa, oletko valmis tämän kasvin käyttämiseen?

Moni jotka polttaa pilveä, ei sitä tee samalla kantaen vastuuta!
Jokanen missattu työ/koulupäivä paniikkikohtauksien takia, mahdolliset tulevat oppimisvaikeudet ja ties mitä perkelettä vaan sen takia että piti polttaa. Tietysti tutkimatta! Varmaan ostettiin vielä tätä nykypäivän “hasaa”, jossa ei sitä kannabista ole yhtään muutenkaan.

Todella mukava että on sen verran aloiteltu, että kaljat jätetään juomatta. Sen jälkeen kannattaa tutustua pitkään ja hartaasti aiheeseen, kyseessä on kuitenkin päihde.

Jättäkää jointit aikusille, ja alotelkaa sitte aikusena kun on riskit / hyödyt tiedossa! BLESS.

PS : Minä olen nähnyt, miten käy kun ei oteta huomioon suvussa liikkuvia mielenterveysongelmia. Ei oo kiva sairastua skitsofreniaan. (Tai en siitä tiedä, mutta ainakaan sivusta katsottuna se ei näytä mukavalta tavalta viettää loppuelämä)

EDIT : ei helvetti, unohdin ihan kokonaan aiheuttaa pahaa mieltä tuosta otsikosta, VOI HELVETIN JONNET xDD APUVA KANNABISYLIANNOSTUS! YKSIKI PIIKILLINEN TAPPAA xDDDD Jotenki hetken aloin miettimään koko postauksen tarvetta (saarnata siitä ku ei tietoa etsitä), mutta vittu siinähän se todiste on! VITUN KANNABISÖVERIT XDDDDD