Okei Eli siis olet breikkaava suomiräppäri joka esittää myös triptease-show:ta. Komea Uros jonka saamme myös oma kuvastasi todeta. Ja naisenkäsittely taitosi ovat megalomaaniset makuukamarin puolella. Olet myös alkoholin kohtuu käyttäjä ja juot hieman harvinaisempia olut merkkejä kuin normaalit suomalaiset.
Olet myös Gangsta? Voisitko hieman valoittaa tätä termiä? Viittaatko amerikkalaisiin virkaveljiisi joilla on tapana jengiytyä? Oletko siis jengiläinen?
Kyllä! Vice Lord´s Fin Chapter on jengini ja hengaamme Steissil…;o) Kuuntelemme rappia ja skedeämme;o) olen Breakdancen ja Stripteasen lisäksi taitava Skedejätkä;o) Steissin friidut Tziigaa mun temppui kun Skedeen… mankasta soi Skedemestoilla aina Rap…;o) Snaijaaks…;o) tää on laiffii…;o) eixje…;o)
Gangsta on rappia kuuntelevien teinien kutsumanimi. Myös 87% Hip hopin kuuntelijoista, sekä 43% muista juna-asemilla vetelehtivistä luusereista luulee olevansa tälläisiä.
Käyttäytyminen
(G)angstailuun kuuluu erilaisia asioita kuten teräaseiden kantaminen mukana, vaikka kantaja ei osaisi edes linkkaria avata. Tämän lisäksi gangstakulttuurin kuuluu pahennusta herättävä yltiöpäinen kiroilu – mutta mihinpä nuorisotoimintaan ei kuuluisi? Gangstailu-kiroilu poikkeaa kuitenkin normaalista nuorison kiroilusta siinä, että se tapahtuu yleensä englanniksi tyyliin “äh, äh, uh, matofaka, nigga, nigga, yo, yo” Myös todella isojen vaatteiden käyttö, vaikka ne saattavat näyttää (ja erittäin usein myös näyttävät) idioottimaisilta, kuuluu gangstaa esittävän repertoaariin. Vaatteet ovat liioiteltun isoja, ja niistä saisi kymmenelle köyhälle neekeripojalle jokaiselle oman paidan. Tämän lisäksi gangstoille on yleensä ominaista tupakointi, ylipaino ja kaupungilla rätti ja ruma lippalakki päässä koko tien leveydeltä kovan näköisenä uhoten kävely, vaikka 100% gangstoista ottaisi turpiinsa 95-vuotiaalta mummoltakin. Koko tien leveydeltä kävely onnistuu usein yhdeltäkin gangstalta hyvin, koska gangstat syövät yleensä tarkoituksella itsensä läskeiksi ja ovat näin ollen jokseenkin samaa koko- ja painoluokkaa sumopainijoiden kanssa.
Tämän lisäksi gangstat näyttelevät East side- ja West side -merkkejä, vaikka heillä ei oikeasti ole hajuakaan, mitä tekemistä niillä on Tupac Shakurin tai 90-luvun alun räjähdysmäisesti kasvaneiden levymarkkinoiden kanssa. Jotkut gangstat ovat käyttäneet viikkorahansa mikrofoniin, ja heidän tekemäänsä taidetta voi käydä inhoamassa Mikserissä. Gangstoille on myös ominaista kuulua jengeihin. Yleensä gangstat ajautuvat tappeluun skinien kanssa ja ottavat turpiinsa. Joskus ganstat taas ajautuvat tappeluun hevarin kanssa, jonka jälkeen gangstoista ei kuulla enää koskaan. Gangstat eivät pidä skineistä, juutalaisista, hevareista eivätkä punkkareista. Kaikilta näiltä he myös ottavat turpiinsa.
Mut sä säkki ja pökäle oot nöre…!! Sä et snaijaa mitään!!..Mä olen KOVIS!!! olen istunut poses ja mulla on tiukka kroppa!! naisia on joka sormelle ja mikä parasta olen KOHTUUJUOJA…ja se teitä ottaa niin pattiin ettette pysy nahoissanne ja siksi alatte viinanhimoissanne dissata mua;o);o) Täällä nauretaan teille kippuras sillä täällä mun kämpil on nyt monta kohtuujuojaa ;o)
Mistäpä teini saisi rahaa ryypätä kahdella kädellä. Kohtuujuonniksi se väkisinkin jää. Pitäkää poikaporukassanne hauskaa. Tuijotelkaa välillä niitä naistenkuvia seinällä. Minä olen unohtanut yhtä paljon naisia, kuin sinä suudellut. Ja silti en ole unohtanut kumpaakaan niistä.
Mille te siis sielä nauratte? Nyt en ihan ymmärrä? Te siis nauratte alkoholismille vai alkoholisteille? Jos näin on, niin miksi juuri tälle addiktion/sairaiuden muodolle? Miksipä ei vaikka skitsofreenialle tai leukemialle?
Minua ainakaan ei henkilökohtaisesti häiritse lainkaan jos sinä Perttu olet kohtuujuoja, hyvä vain Toivoisin, jotta kaikki kykenisivät siihen.
Suomenkielinen suomiräppi on paikoitellen ihan hyvää: mm. Mariska, Memmy posse, Setä Tamu, ja onhan kai kuuluisalle Steen1:llekin pakko antaa joku maininta. Ja mikäs ettei tenavien omalle Pikku-G:lleKin muinoin. TJEU: “Tupakkaräppi”
Jotain Fintelligensiä en jaksa kuunnella. Enkä Notkeaa rottaa.
Pärinä-Perttu edustaa jotain suurimmista rikollisjärjestöistä pk-seudulla. (Urbaanikieli hallinnassa, usean alan asiantuntemus; Raamattu, Huumeet jne.) ovat hallinnassa. Huippuälykkäitä kirjoittajia on useita ja aikomus on tappaa joku (ehkä minut) kun toisessa ketjussa oli viittaus Mossberg-haulikon ostoon ilman lupaa. Internetin sisällöstä hakeminen osaataan professoritasoisesti = usea henkilö on tekemässä tiedon hakuja. Teksti on tieteellistä (niukka ilmaisu) ja moniulotteista (siis runsaasti konnotatiivisia piilomerkityksiä) eli Pärinä-Pertun osaamisella saisi Suomen Kuvalehteen valioaineen.
Oon täysin samaa mieltä! Onkohan alkoholismi ainoa sairaus, jossa ‘toipuneet’ saattavat jopa pilkata ja ivata edelleen sairastavia?
Miksei skitsofreniassa, syövässä tai autismissa ole yleensä mitään pilkattavaa, mutta aktiivisessa vaiheessa olevassa alkoholismissa on?
No, luulisin että kyse on vain perinteisestä suomalaisesta huumorista, johon kuuluu ns. viinahuumori. Suomalaiset ovat aina tykänneet nauraa kännisille, ja esittää mm. rappioalkoholistit (oikeasti kuolemansairaat ihmiset!) koomisina hahmoina.
Muualla maailmassa ainoastaan huumorintajustaan tunnetut britit saattavat syyllistyä humalaisille naureskeluun.
Aake Kallialan tms. viihteen mestarin humalainen hoippurointi ja sönkötys tv:n sketsiohjelmassa naurattaa suomalaisia, mutta eteläeurooppalaisia se pikemminkin nolostuttaa ja kauhistaa; voimakkaassa humalatilassa ei ole mitään huvittavaa.
“Mitä hauskaa tuossa on? tuohan on kauhean noloa! miesparka!”
Gangstapiireissä saa kaikkea, naisii,humehii,viunoo,aseit…jne;o) Mä olen todellakin kova jätkä…Mä Skedeen steissil;o) eixje…;o)? Äsken poltin tuos Bongillisen Ganjaa…;o) makeet fiilikset tuli;o);o)
Päriseppä Perttu hieman infoa noista suomen gansta piireistä ? Tuskin olet nähnytkään ganjaa kummenpaa huumetta jos sitäkään ja aseista tiedät varmaan sen verran, mitä nyt ehkä isin ilmakiväärillä ehkä 5v olet ehkä ampunut. Jos asia on toisin niin kerro ihmeessä Niin, jotta poseskin kerennyt vielä istumaan, missä vankilassa, mikä osasto?
Pöydällä tuossa on kaks 50 Cal Desert Eaglea… kaapissa Stefano Faustin hieman katkastu 10/89Cal haulikko!.. Todellinen Gangstasota on alkamassa pian Suomessa kun Chigagolainen Outlaws-MC tekee tuloaan Suomeen!;o);o) mut mä olen Rap-jengis… otin juuri Buprevedot i.v… ;o) Kovat gangstat on aina hieman narkkei…;o) eixje?;o);o)
Tämä juttuhan nyt menee varsin kummalliseksi. Tuolla saunan puolella kerrot juuri löytäneesi kilon heroiinia ja popsineesi sitä kermaviilin päällä Sitten täällä kerrot juuri vetäneesi bubre vedot
Taas saunan puolella kerrot olevasi korvaus hoidossa valheellisesti ja myyväsi bubret kadulla jotta saisit rahaa vaatteisiin ja bisseen.
Perttu huomaatko??? Puheissasi ei ole päätä eikä häntääkään
Vetäsin perkele koko kilon heroiinia naamaan yheltä istumalta ja nyt otan samantien jo korvaushoitoa!! vielä ois kolme kiloa fentanyyliä tuossa salama pits!!!
Mutta hyvä perttu vaikka puheesi ovat täyttä sontaa ja jäät arvoitukseksi niin ainakin onnistuit piristämään hevonpaskallasi iltaani
Minua et lainkaan tällä palstalla häiritse etkä tule häiritsemään
Olet kuin se sonta kärpänen kesämökin katossa, epämiellyttävä mutta ei siitä sen kummenpaa haittaakaan minulle ole
Kyllä nuo nais asiat on ihan kunnossa Perttu täällä suunnalla, oli kunnossa ryyppy aikana ja on kunnossa nyt raittiinakin Nais makuni ei tosin ole ihan tuon kuvan mukainen. Pidän enemmän slaavilaishenkisimmistä flikoista. Nuo yli meikatut bellat ei koskaan ole olleet niin lähellä sydäntäni