Olen suuri painajaisenne!!! buahhaahhaha!!! eixje…?;o) tänään otan Mickey´s Big Mouth Olutta ja kuuntelen Neekerirappii…;o) eixje…?;o)…te kärvistelette ja ylistätte AA.ta täällä kuorossa… pultsarikerhoo…buahahhahaa…;o) mulla on makee Donna kainalos ja vedän sitä viikseen illal…;o) käyks kateeks…;o) eixje…? MJun friidun mitat on 171cm 55kg ja C75 daisarit…;o) maistus varman vanhalle pulsullekikin mutta etpäs saa pokattuu sellast…eixje?;o) AA.S on vaan vanhoja suonikohjuharppui ;o) buahahhahaha…;o)
KotkalanHammasLärvänen? Edelleen hengissä?
Mikäli kyse on samasta henkilöstä: olet samassa jamassa kuin vaikkapa neljä vuotta sitten… viewtopic.php?f=3&t=11187&p=222682#p222682
–kh
…Eixje…?;o) sä vaan jaksat täällä bamlata skeidaa…;o) mä en usein täällä kerkii bamlata;o) muutakuin lomil…;o) on noita kiertueita jne…;o) Kuten maailmankululla rapparilla niitä on…kai säkin sen snaijaat…,;o)? raittiina oli iah faking tylsää;o) siks mä korkkasin tänään ja olen taas euforises tilas;o) Iahnaaa…;o) olen taas seuraavat 10vuotta gänäs ja kiskon jokapäivä kalijoo + hegaan Steissil…;o) olen kyllä Vanha Liitto Ry-jäsen sillä sinne pääsee kovat Gangstat jäseniks…Eixje…;o)?
Minä luulin että Lasol-Arska on sama tyyppi kuin tämä. Jos ei niin olekaan, niin pyydän Arskalta anteeksi nuivaa suhtautumistani.
AAahhh!!!;oP… kyllä on IHANAA olla PÄISSÄÄN…;oP niin ihanan euforinen fiilis ja elämä rulaa…;o);o) eixje…;o) kyllä muakin ottas pannuun olla alkoholisti…;o) joutus kärvisteleen selvänä kun makeet donnat tuolla ulkona kiskoo kalijoo + siduu tai muuta;o) mutta hajotkaa siihen…;o);o) huomenna mulla on keikka Stadin pintaliitoclubeilla ja siellä Breakdancaan ja esitän hyvää rappia …olen tehnyt uuden lätyn!!;o)… Gimmat on aivan kuumina mun esityksiin…P
eistyksen lopussa vedän myös Striptiis-esityksen ja naiset saa hiplata mun öljyttyy kroppaa…;oP…
Enpä tiedä kenen asialla kirjoittaja on. Joku AA-kerho voisi ensi vuoden talousarvioonsa laittaa pikkuisen määrärahan stipendiä varten tuolle kirjoittelijalle.
Tämän parempaa mainosta ei AA-liikkeelle ole minun silmiini osunutkaan.
Sanomahan on selvä; AA-ideologian kritisoijien ajatusmaailma on aivotoiminta on tällä tasolla… katsokaa ja oppikaa jotain.
Baarit kiinnosta. AA-kerhon oppeja noudattaen päädyin samaan lopputulokseen kuin eräs silloinen uskoon kääntynyt mielisairaalatoverini eli en lähde kenellekään naiselle riesaksi. Seksihalut katosivat lähes täysin (erittäin harvinaisia unessa tapahtuvia takautumia lukuun ottamatta). Neekerirapista saati mistään muustakaan musiikista en voi sanoa mitään, koska olen täysin epämusikaalinen, mutta eräät nuorison etevimmistä tietokoneharrastajista siitä pitävät, joten se on varmasti aivan huippua.
Onko AA pultsarikerho? On. Pärinä-Perttu on tässäkin oikeassa. Suurin osa siellä olevista naisista on ollut melko iäkkäitä - mukana on ollut joskus harvoin nuorehkojakin naisia, mutta he ovat siellä vain vahvistamassa uskoaan raittiuteen. Miehistä niin ikään harvat ovat olleet nuoria.
Ei o kaverilla jutut paljon sitten 4 vuodessa vaihtunu
Mielenkiintoinen valinta myös nousuhumalassa ja kimma kainalossa jos ensimmäinen asia joka tulee mieleen on, jotta “hmmm” “tätä tilannetta on ehdottomasti mentävä hehkuttamaan päihde foorumille”. Ainakaan itselläni ei tässä tilanteessa ole ennen pahemmin tietokoneet saatika toiset ihmiset paljon kiinnostaneet
Mielenkiintoista on myös jos kyseessä on vain läpän heitto jonnekin satunnaiselle foorumille. Sillä itselleni ei ainakaan tulisi mieleenikään käyttää sekuntiakaan aikaa tai vaivaa kirjoittaa esim, golf foorumille, jotta heivatkaa ne typerät mailanne jorpakkoon ja syökää ne valkoset pulun paska pallonne vaikka peli ei minua kiinnostakkaan.
Naisen ikä on vähän katsojastakin kiinni. Kun vuosia sitten menin yliopistoon opiskelemaan, siellä oli vanhoja akkoja. Nykyisin siellä on nuoria neitoja. AA:sta emme etsi muuta kuin raittiutta. Naistentansseissa on yleensä oma pöytä AA:laisille. Kysyntää kyllä riittää, ei tarvitse räpätä eikä hypätä. Jos oikein tulee naisen kaipuu, niin aina voi baaritiskillä nostaa autonavaimet kokislasin viereen.
Esiinnyn täällä tästä eteenpäin OMALLA kuvallani niin Ckiksit saavat katsoa kuinka komea kundi olen… Mallitoimistossa tänä keväänä otettu kuva!
Juovia alkoholisteja raittius pelottaa kovasti. Siksi meihin kohdistuu erilaisia vihan tunteita. Kännipäissään sitten varmaan on kiva purkaa omaa ahdistustaan heittämällä täysin höpöläppää tällä palstalla. Tämä ei ollut ollenkaan ensimmäinen kirjoittelija vuoden aikana, joka ensin uhoaa ja sitten osoittaa todeksi ne kultaiset periaatteet:
- alkoholismista ei voi parantua
- Alkoholisti voi olla juomatta tämän päivän, muttei loppuikäänsä - ei edes kahta vuotta.
Näitä päiviä voi toki kerätä yksi kerrallaan peräkkäin vaikka kuinka monta.
Ja kun mä en ole mikään alkoholisti vaan KOHTUUJUOJA… ja sen vuoksi te olette niin sairaan kateellisia mulle + tahraryhmälle;o);o) Kyllä muakin ottas pattiin;o);o);o)
Tästä Pärinä-Pertusta mä tykkään ihan todella.
Täällä oli helvetinmoisia riitoja jo kauan aikaa ennen näitä nykyisiä konflikteja, esim. juuri AA:han liittyen. Tämä ihminen sattaa olla joku jäänne niiltä ajoilta. Loukkaantui verisesti ja alkoi häiriköimään. Joku motiivi siihen toimintaan täytyy olla.
Olisi edes teräväpäinen vittuilija, niin voisi suuttua, ja sitten olisi hauskaa vähän aikaa. Mutta kun se on tuollaista tyhjää liirumlaarumia. En usko että se on edes kännissä. Kunhan vain tekee tuollaista, syystä tai toisesta.
Jollei ole kohtuujuoja ei saa tuollaisia lihaxia mitä mulla on! eixje…;o)? nyt uskotte etä mimmit tziigaa mua aikas kuumana kun heitän Stringisilleen ja Strippaan;o) eixje…?;o)
Pärinä-Perttu voi olla S. Nissinen (20 v. tietokoneharrastaja, jolla on satoja Facebook-kontakteja joista osa tietokoneasiantuntijoita). Hänellä olisi taidot (osaa yksin tai kaveriensa kanssa lyhyellä ajalla haravoida Netin sisällön perin pohjin sekä manipuloida hakutuloksia) ja motiivit (liittyy äitinsä kanssa käytyihin riitoihin joskus). Tavoitteenaan horjuttaa uskoamme - varsinkin minun - mahdollisimman raittiiseen elämäntapaan. S. Nissisen “harrastuksiin” kuuluvat Facebookissa ilmoittamansa mukaan kuositus (sulki eilen/tänään perustamansa Kuositussivun) sekä naiset. Isänsä äo on 135 ja minun eräs etunimistä (jota en käytä) on Perttu. Jos näin on pyydän anteeksi tamperelaisilta!
Meni ihan perseelleen;o) Eixje…;o)? Olen kieltämättä kyllä persoona josta luulen että useat ihmiset maksaisivat tuhansia ellei kymmeniä tuhansia euroja siitä jos saisivat tietää kuka olen;o);o) Olen unohtumaton persoona…niin vedättäjänä netissä kuin naisen kanssa lakanoiden välis;o);o) Eixje…?;o)
Siis olet vedättäjä netissä? Et siis olekkaan breikkaava suomiräppäri joka esittää myös triptease-show:ta?
Jos kerran olet unohtumaton persoona niin haluasitko kenties hieman valaista plinkin lukioita tästä mystisestä ihka omasta persoonastasi?
Kyllä mä olen Gangsta! ja timmivartaloinen Uros…Mutta täällä on niin kiva laukoa totuuksia;o) eixje;o)
Mikä on Gangsa