Hyvä, että kuitenkin osaat noiden neuroleptien kanssa pelata, eli tajuat että on otettava käyttöön takaisin joku lääke, kun sen poisjättäminen vaan pahentaa elämää. Mä itse en miettisi niin paljon (aina helppo sanoa
) että joudut syömään nyt niin paljon lääkkeitä. Eihän se tarkoita, että koko elämäsi joutuisit niitä syömään. Sulla on vaan todella rankka vaihe, kun on tollaista työharjoittelua ja terapiassa tulee just rankkoja asioita käsittelyyn. Vaikka niitä joutuisi koko elämänsä syömään, niin on se parempi kun vielä ahdistavampi olo.
Ymmärrän että kun kaivellaan lapsuuden ja menneisyyden traumoja, niin tottakai siitä tulee jotenkin ahdistava olo. Omista kokemuksista muistellen helvetin ahdistava olo, tila saattaa pahentua hetkellisesti. Mutta se on kuitenkin eteenpäin menemistä.
Tottakai sitä sitten purkaa sitä ahdistusta johonkin ja pienet asiat saattavat ahdistaa ja sitten vielä syyllistää itseään siitä kun ahdistaa. Mä toivon sulle kovasti voimia Wesole! Äläkä syyllistä itseäsi ihan kaikesta, me ollaan kaikki vaan ihmisiä. Mä olen itse syyllistämisen mestari, joskin olen ehkä päässyt siitä vähän eteenpäin, joten tiedän ettei ne sanat yleensä auta. Toivon silti, että jotain lohtua saat siitä, että täällä luetaan sun juttujasi ja toivotaan parempaa! Haluaisin niin sanoa, että kyllä se siitä… mutta se on aika turha sanonta kun uidaan syvissä vesissä
. Silti toivon sulle kovasti voimia!