Kaipailen raittiita ystäviä

Mun raitistuminen on ollut haastavaa, kun en omista yhtään raitista ystävää. Löytyisikö täältä ihan oikeaa ystävää, toipuvaa alkoholistia kulkemaan rinnalla toisiamme tsempaten? Kahviteltais, keksittäis yhteisiä harrastuksia jne.

Itse asun Raahessa, joten tietty ois paras, jos löytyis mahdollisimman läheltä, mutta eiköhän tapaamiset onnistu kauempanakin :smiling_face:

Olen kohta 37v naikkonen :smiling_face:

Moi,

Mullakin raittiit ystävät aika vähissä ja muutenkin ois kiva löytää kaveri jolla saman tyyppistä taustaa ni sais vertaistukea samalla tähän raitistumiseen/raittiina pysymiseen. Itse asun tosin Kirkkonummella, joten hieman on välimatkaa ?

T.39 v. Raitistuva nainen ?

Olette molemmat käsittääkseni isommalta paikkakunnalta ja niissä on kai monenlaista raittiusseuraa.
Ainakin a-kilta on yksi. On aa-ryhmät. Sos.ja terveyspuolelta saanee tietoa enemmän mahdollisuuksista,jos
ei netistä löydy.
Voimia raitisteluun,alku voi olla hankalaa vaan kohta se helpottaa ja alkaa nähdä ja tuntea raittina olemisen
hyviä puolia.

A-Kilta tai AA. Lisäksi mahdollisesti AAL jos olette alkoholistisesta perheestä. Kyllä raittiuden eteen täytyy tehdä paljon töitä. Kirjat, plinkki jne… Muuten alkaa viina kohta taas virrata.