Moiks.
Siis “kaikki peliin” noin niinkuin vertauskuvallisesti. Kämmäsin tänään 85e (kaikki mun rahat) RAY pikapokeriin. En ollut aiemmin tuota peliä kokeillutkaan vaikka toki olin tietoinen sellaisen olemassaolosta. Itse asiassa aamulla kokeilin 10 eurolla, se oli se eka kerta, en oikein tiennyt edes miten se peli toimii enkä tietenkään pelihimoissani ohjeitakaan jaksanut lueskella, ja tietenkin sitten voittoa 30e (siis 20e “puhdasta”) siitä ehkä lähti joku aivobugi että tuo peli voisi “kääntää kelkkani” tai jotain mutta eipä se niin mene. Koneita ne on perhana aina. Tämä 85 euroa ei ole likimainkaan suurin kertatappioni, mutta olen pienituloinen ja hakannut päätäni seinään noiden koneiden kautta ainakin puolet elämästäni (olen 31 vuotias mies)
Tässäpä sitä kirjoitellaan ensimmäistä viestiä tänne valttiin, vähentäjiin olen kirjoitellut aiemmin muutamia viestejä. Mikäs tässä nahistunutta ruisleipää järsiessä… perkele. En halua tätä enää, en jaksa tätä enää, enkä todellakaan tarvitse tätä paskaa. A-klinikalle on hoitokontakti alkoholi- ja peliasioihin liittyen, sinne taas juttelemaan torstaina, mutta yritän nyt kaikkeni, otan kaikki keinot käyttöön, tämän viestin kirjoittaminen mukaanluettuna että tämä helvetti loppuisi. Kaikenlainen rahapelaaminen siis oikeastaan on ongelma, RAY, urheiluvedonlyönti, arvat, vaikka kivi-paperi-sakset rahasta kaverin kanssa jos niikseen tulee. Eikä ole olemassa sellaista summaa joka saisi mut lopettamaan häviämättä kaiken ennenpitkää takaisin.
Minulla on ongelma nimeltä pelihimo. Thanks for letting me share.