miten sais parhaiten kaikki irti xanorista jos ei nyt ihan hihaa heittäs?
nenään, kielen alle vai ihan vaa nielasemalla?
miten sais parhaiten kaikki irti xanorista jos ei nyt ihan hihaa heittäs?
nenään, kielen alle vai ihan vaa nielasemalla?
Mulla on ollu kaks kertaa tosi veemäinen xanor-riippuvuus. Tuli sillon juotua melkoset määrät greippimehua, kun joku täällä suositteli sitä. Tänäpä greippimehun hajukin yököttää. Ota t y h j ä ä n vatsaan… Mä koitin joskus bentsoja nokittaa, mulla meni kyllä hukkaan. (Tosin mulla onki nokka aina tukossa…)
Greippimehu on jostain alkunsa saanut urbaanilegenda. Luulen, että joku viisas on tehnyt johtopäätöksen greippimehun boostivaikutuksesta, kun ennen verikokeita pitää olla aina puolipäivää ilman. Ei se vaikuta muuta kuin koetuloksia vääristävästi.
Tyjään vatsaan vaan. Muuta en minäkään pysty sanomaan. Toisaalta nopea imeytyminen aiheuttaa myös nopeamman puoliintumisen. Eli “ilo” lyhenee.
Mulla oli ilo ja autuus päästä noista eroon.
Kyllä nuo perusbentsot kannattaa syödä ihan normaalisti. Siis laittaa suuhun ja niellä nesteen kanssa. Näin ainakin mä teen ja hyvin toimii.
Greippimehu sisältää CYP3A4-maksaentsyymin inhibiittoreita. CYP3A4 on vastuussa usean päihteen metabolisoimisesta inaktiivisiksi metaboliiteiksi. Kun tämän entsyymin toiminta estetään, pitenee päihteen puoliintumisaika–>greippimehu buustaa useita päihteitä.
2mg rivatril ainakin kielen alle. Xanor ei niin pelitä.
tost greippi mehust viel sen verran et mul on ainaki lääkkeen ohjeissa lukenu että ei saa nauttia greippimehun kans…
tais olla ketipinorin kans en ole varma tost lääkkeest… mut ei se ihan urbaani legenda kuitenkaan ole…
juu eiköhän tuo kielen alla pikapikaa sula ja sen happaman maun jälkeen se “ilo” on irti otettu.
mitenkään tuota et saa extrattua. ainut tapa on ottaa toinen ja siitähän se ajatus sitten lähtikin…
turha miettiä muita mahdollisuuksia.