Kaikkea kokeillut

Joo eli oon aina jumis osastoilla, 18 vuotiaana vedin silokkei ja jouduin jorvist fäpsyy, karkasin sielt ja alko taas päihderundi. 19vuotiaana uudestaan fäpsyy, nyt oon taas jorvin osastolla ja jouduin tänne epäiltynä puhelinvarkaudesta joka ei pitäny ees paikkaansa, 2.1 tulee jo 4kk täytee, karkasin ja olin omilla lomilla ni poltin budin seassa heroiinii, nyt tuntuu et kaikki on kokeiltu paitsi fentanyyli ja metadon, tarttis vertaistukee, huomen koitan päästä a-klinikalle jos ne ohjais mut johonki päihdekuntoutukseen, tää suljettu osasto on ihan karsee, ei voi kenenkään kanssa olla vuorovaikutukses oikee, hirveen väkinäistä vaikka oon tosi sosiaalinen, anteeks pyytöjen pitää antaa olla joten en oo pahoillani kirjotuksest, ois varmaa ettimäl löytyny joku paikka mihi kirjottaa, mut aivot lyö tilttii… syön 450mg seroquel illal, voikse aiheuttaa jonki sortin tärinää vai onkoha tärinät johtunu tsuklopentiksolist joka lopetettii… ? tääl ei oo muuta tekemistä ku juoda kahvii ja polttaa röökii, pitäisköhä mun olla johonki asianajajaan yhteydessä et mut vapautettais ku 2009 saanu diagnoosin paranoidi skitsofrenia, joka ei kyl pidä paikkansa mut, mut otetaa aina kiinni ja tungetaan johonkin laitoksiin… 24v sain oman kämpän ja nää jorvin rotat tuli viemää mun kämpän alta vaik en ollu saanu yhtää kirjallist varotust, välil tuntuu et on ihan loppu, mut kai tää tästä… en vaa tiiä mistä hakisin apuu, oon kyl suhteellisen alkoholisti diggaan juoda ja polttaa tötsyt päälle, ei sen pitäis ketää haitata, mut täs oikeusvaltios se tuppaa olee jonkin sortin vaara jollekkin, tai tuntuu siltä ku aina otetaa kiinni, nuorena tutustuin graffiteihi ja oon jääny niist kii ja on laskut joita ei pysty maksaa ja raha-asiat on päi vitt… eniten täs tympii olla tääl mielipuolien osastolla, jouluki meni tääl ja ei täällä kukaan auta. karmivaa olla tääl, 17v sain concertat sillonki olin kokeillu melkein kaiken paitsi heroiini… vähä poukkoilevaa tekstii mut pakko avautuu, oon iha solmus kaikkien räppienkin kanssa ku tulee heitettyy itekki freestyle ja ku menee syvälle rappien maailmaan ni tuntuu et on tosi synkis ja syvis vesis koko ajan. tän hetken lääkitys on 20mg strattera aamul (atomoxetin) ja 450mg seroquel (quetapin) illal ja jos herään ni saatan saada tenoxin… hmm… no katotaa jos joku osaa auttaa, en tiiä vaa mihi tarttisin apuu varmaa siihe et sais diagnoosin poistettuu ku kirjotin valituksen hallinto-oikeuteen ni palaute oli jotai et mun vapauttaminen vaarantais mun MIELISAIRAUTTA joka tuntuu tosi pahalt et mua kohdellaa ku mielisairait ku ei oo mitää harhaluuloja, oon ihan loppu tähä kahvii ja röökii juttuu, tarttis dextroamfetamiini lääkityksen mut ku on toi päihdetausta ni ei mitää jakoo saada, jooh pieni avautiminen, oon nii huono kirjottaa et tästki tulee iha spede olo… ehkä :stuck_out_tongue:

ja siis oon nytten 26v melkoset meno halut koko ajan ni tää on karmivaa olla liikkumatta, tulispa joku ees moikkaamaan mua tänne osastolle… high hopes, ku vedin lsd ni löysin omaks elämäntarkotukseks rock n roll, tääl ei oo ees kitaraa ni karmivaa iha sama olo ku työttömäl presidentil hoh hoh hoo… jos joku uskaltaa tulla käymää moikkaa mua osastolle ja ruveta vaik mun tukihenkilöks ni oon espoos osastolla, katotaa mihi tää keskustelu johtaa, ite aina auttamas kaulaski tatska joka symboloi hädäs ystävä tunnetaa mut täs ollu koht 4kk iha avuton, oh please god help me, when darkness falls oh lala rock n roll :smiling_imp:

lsd:nkin kokeilin jo 8 luokalla bändi treenien jälkee ja jim morrison seinälippu sulautu siististi seinää, sit oon ollu spudus jos luki i am lizard king i can do anything, oon ollu kopeis tosi mont kertaa, mut tää 4kk epäiltynä puhelinvarkaudest on hiukan liikaa, vituttaa nii paljo et ruokaki joutuu syödä väkisi ei maistuis ku joku jäätelö mut liikkumis kielto, ainoastaa toi tympee sisäpiha ei paljoo huvita mennä tonne, karseeta vittu, anteeks pyyntöjen pitää antaaa olla niin en oo pahoillani et kiroilin, no varmaa kommentti poistetaa, vois olla sivistynyt ku oon lukenu yli 42 kirjaa mut tosi sivistyny olo olla tääl kopis, ei jaksa enää melkee ees lukee aku-ankan taskukirjaa välil jaksaa yhden tarinan verra mut keskittymiskykyki ihan loppu, heittäkää vaik jotai bändi ideoita jos diggaa väkivalta räppii ja rock n roll, oon katu nimelt Johnny so… Johnny hardly knew ya, arvatkaa ku maistuis viski, oon vuosii joogannu eli tee tappeluu mut aina tää johtaa tänne homo osastolle, ei mitää fägäreit vastaa vaa noit vartijoita ja virkavaltaa, joutuu vaa kovuus otteisii tottuu mut vittu täs tuntuu et tarttis päästä johonki rikollisten osastolle ku oon vähänku mustalammas täs porukas vaikken pysty siit ees puhuu, yksinäistä ollakseen yksinäistä… huh huh en tienny ees et pystyn avautuu tän vertaa, oon vähä taakka kaikille mut mä diggaan ku musa soi ja saa duunaa jotai, vittu oon ihan kiva ja saan aina vaa paskaa niskaa, jos joku tääl harrastaa tatuoimist ni mut saa tatuoida iha täytee… we who are not as others, vittu pelle miljoonaa ja miljoona pellee, tulispa joku käymää tääl jengi kattoo vaa tv ja ei me jakseta tvtä katsella on se kamalaa miten ne riehuu… terveis raggari Razzle, ei pysty lopettaa kirjottamist ku haluu jatkuvasti olla vuorovaikutukses, konekki käytös tääl vaa sen verra et loppuu akku ja sit joutuu väkisi keksii jotai tekemist, nukkumisest ei tuu mitää päivällä ja ajantappo törkeen vaikeeta 6:30 sängyst ylös röökille ja siit sit kaheksaa asti poukkoilemist meikäläisel adhd melkolailla hc… huh huh tulispa joku jeesaa, en kehtaa tietylt taholt pyytää jeesii ku ei niitä kuitenkaa nii paljoo oo… mä oon vähä romuna ku nuorena alkanu diggaileee 81 ja little bit fat mexicanoo ja lukenu sen löngvistin kirjan ja on sanottu et toisten kanssa ei saa leikkii ni tääl oon sit kohtalaisen yksin, osaispa ees paperille kirjottaa riimei, mut siintkää ei tuu mitää, ooh no heittäkää vaik jotai musa ideoit tarttis saada kuunnella kovaa, rinnas motörheadin tatska ni ei oikee musastkaa saa kiksei ku joutuu älypuhelimel kuunnella kuulokkeil, mut yrittänyttä ei laiteta jos heitätte jotai musa vinkkei, vaikee saada kiksei ilman alkoholii, tottunu et juo kaljaa koneel ja sillo löytyy hyvää dödistä ja sen sellast, yks päivä olin iha darras tääl osastol ni burzumin filosofem toimi kunnol… joo peace out & rock on :smiling_imp: :smiling_imp: :unamused:

nyt vähän helpottaa, sain tärinöihin ipsatolii pysty jopa hetken lepää terveisin duracell

kelasin viettää selvän vuoden, ei jengil ois heittää mitää mielihyvää tuottavii idiksii, en käytä enää ku luonnontuotteit kuten ginseng, ashwagandha guarana, kärsimyskukka, nyt vaa ei oo mitää noist ku oon osastol, kärsimyskukkauutetta olis mut hoitajat otti sen lukkojen taa ku tulin osastolle, painajaiset vähä piinaa joka yö nähny jostai aineenvetämisest unta, ei kehtaa ees kertoo mitä tuli nähtyy ku nii synkkä meininki. :open_mouth: hyvät vaik vähä streitimmät uudet vuodet kaikille

^ Morjensta vaan, ja tervetuloa tänne saunan lauteille.!
Tossa sun bropleemassa en kyl osaa paljo jeesata, ku ei ole tullu itte käytettyä kuin “kemiallisia” droppeja, mut kyl täällä on sellaisiakin tietäjiä jotka noista luonnontuotteista tietää ja osaa neuvoa…! :wink: Kunhan vaan ehtivät vastailemaan.

Ja eiku hyvää uutta vuotta myös sinne, ja pistähän aina päivityksiä et miten siel osastolla pärjäilet. Ja toki toivotaan et pääset sieltä pois mahd. pian, miksipä ikinä ootki sinne joutunu…!? :wink: :slight_smile:

jouduin tänne ku stadis juna asemal joku syytti mua et oisin pölliny sen puhelimen ni siin meinas tulla tappelu ja jouduin putkan kautta osastolle. joo nyt menee vähä paremmi ku aikasemmin keskiviikkon kävin kämppä haastattelus, pääsen täält heti ku saa kämpän. vähä vaa pitkii nää päivät tääl. rauhaa

Razzle, soita mulle. 24 v opiaattikoukus, tai 25. Voin jutella sun kans ja ehkä keksitään joku ratkaisu.Mun komennuksest lähti tänään kaveri ekalle katkolleen ja kun sen krampit alkaa, ne tilaa lanssin.

Kokemust piisaa

[Poistettu puhelinnumeri -Päihdelinkin moderaattori]

Junkie, taparikollinen EVP

EI yöllä