Kadonnut Balanssi

Wau, todelliset sywäcoomaunet vihdoinkin usean viikon jälkeen. Nautin painajaisista, jos ne eivät ole delirium-tarralla varustettuja. Oma lääkärille aikanaan selän takia. Jalat tsekattiin alkukesästä, aivokudosvaurioista johtuvia tuntemuksia, ei sen kummempaa, pahempaa. Tästä aukeaa weekendi, ei niin minkäänlaisia juomishaluja ja sekös ei harmita. Tuntemukset aitoja, ajatukset viikkojen vieriessä palautuneet normitasolle. Vedän kaksin käsin selvään päähän tätä raitista elo-oloa.

Lähdenpä rannalle taas palloa heittämään, potkimaan. Kultainennoutaja toistaiseksi tuonut sen aina back.

Hyviä Viikonloppuja Kaikille !!! :smiley:

Morooo. Toiset tajuttomat unet peräkkäin, hienoutta. Varmaan kaikki ovat kärsineet huono-unisuudesta, heräilystä, valvomisesta, lista on pitkä ja hoitokonsteja läjäpäin. On omakohtaista, mikä toimii kellekin parhaalla volyymilla. Kemiallista vaihtoehtoa en sulje pois todella vaikeissa tilanteissa. Omalla kohdalla (kuten on tapana sanoa) AIKA skulaa parhaiten ja säännöllisyys. Viikkoja otti, kun häröskitsoharhat jäivät hiljalleen pois katsottavien listalta.
Huonoin mahdollinen aloitus päivään on repaleinen yö selässä ja toisinpäin.

Ok, vilkkaiden aamutoimien jälkeen hakeudun liikkeelle ja järven äärille kattelemaan onko kettään missään.
Aivan upeeeta päiväää ja kyllä rapulaton versio on paras tarjolla olevista: EI TARTTE lähtee ettimään holijuomia ei mistään, korjata muka itteensä, terästää, siirtää pahaa oloa. Nauttikaa soberista päästänne, sieltä voi tupsahtaa jänniä juttuja TÄNÄÄN :smiley:

Oi kyllä :slight_smile: Tässä iän ja työstressin lisääntyessä huomasin pari vuotta sitten yöunieni pahasti kärsineen. Yhden lääkevieroituksenkin läpikäyneenä en halunnut jäädä jälleen yhteen koukkuun. Onneksi lääkäritäti keksi minulle sopivan keinon ja sain melatoniinireseptin. Kaikille ei kuuleman mukaan ole tästä apua, mutta omalla kohdalla toimii oikein hyvin.

Kostea päivä kääntyy iltaan. Sateet tulivat ja menivät, mutta ilma on sisälläkin ärsyttävän kosteaa ja tuntuu sille kuin pieni nihkeys olisi ihon pinnassa koko ajan. Ikivanha puinen lipastoni naksahtelee omia aikojaan, ja veikkaan etten saa laatikoita auki pariin päivään. Noh, enhän mä sieltä juuri nyt mitään tarvitsekaan :slight_smile:

Moro, nyt eikä viidestoista päivä. Luiskahti aamu pitkäx, eheä unijaxo vaan jatkuu.

– Tjaa - kyllä joskus katkolla tarjottiin tenoxia pyytämättä ja aluksi otin, mutta sitten kun goisasin jo muutenkin ok, sanoin nou tänx mään. Melatoniinia kokeilin luontaistuotteena kasarin loppupuolella.
Yltiöjuomingit saivat mut ysärillä siihen tilaan, etten pystynyt rauhoittumaan. “Otas tosta smurffi” sano kaveri -95. Sekavaa käyttöä jatkui tosi monta vuotta ja se on osaltaan vaikuttanut mun muistamattomiin tuokioihin, joista kasvoi kausia ja vuosia. Alussa rauhotuin, sitten rouskutin bentsoja miten sattui ja neljännellä vierotuskerralla pääsin irti siitä mixerikäytöstä.

Täällä on pohdittu, onko raitis, jos käyttää jotain lääkkeitä. Suoraan sanon, että mulla on vuosia ollut laillinen bentsorespa ja 30 millii diatsepaamia menee illas. Oon säätänyt lääkkeen “nauttimisen” niin, etten ota koskaan ennen ulos lähtöö, siis ap/ip/alkuilta. Tarkoitus on, ettei tule fiilis, etten mä minnekkään voi lähtee, kun en ota sinistä tabua. Määrät kautta aikain seilanneet 30-50 mg/vrk. Skriivailin, että -05 päihdepsykiatrisella ne ammuttiin alas hallitusti. Myöhemmin sain vasta laillisen reseptin. Kadulta ostanut ikinä. Ei katukauppaa, apotekmurtoja, välitystie oli äijä, jolta jäi värejä aina yli. En maksanut. hah, enkä hyvittänyt muutenkaan.
Se oli rasittavaa pitkän aikaa ja kun aloin huimasti vähentämään juomista aikaisemmasta, toinen vaan jatkaa samaa, tajusin: tää on mulle vaan haitallinen tyyppi. Välit poikki, mä tommosta shittiä tartte elämääni.

Jaa irti bentsoista ? On ajateltu, pohtimisen arvoista. Olenko riippuvainen ? Kyllä, näin monen vuoden jälkeen. Olenko tokkurassa päivät pitkät ? En ole. Miksikö käytän vaatii syvemmän perehtymisen. Pidän itteeni raittiina, reseptini on leimannut aivan oikea lääkäri, joka vieläpä tuntee mun taustat vuosien ajoilta. Onko lailliset pamit sitten vähemmän tuomittavia kuin laittomasti saadut ? Ainakin kontrolli on olemassa ja ite olen itteni paras valvoja.
Päänuppi tuntuu vielä toimivan ja … mitäs mun piti. Joo lääkkeittä tyystin ilman on kaikkein paras ehtovaihdoista. Dokaaminen/dokaaminen ja smurffien popsiminen on pahin vaihtoehto kohdallani. No more.

Saa commentoida, tuomita, lynkata, arvostella, lyntata, arvioida analysoida for free.
Julistan tän söndaagenin raittiiksi päiväksi !! Biitsille, boltsi mukaan, siilifleda hulmuten !!

Mukavaa sunnuntaita ja relaxoivaa aikaa ihan itselle !! :smiley:

En ole lääkäri, joten en kommentoi sen kummemmin sinulle määrättyä lääkitystä :slight_smile: Hyvä, että olet yhden lääkärin hoidossa, se varmasti antaa itsellesikin tunteen siitä, että olet turvallisella pohjalla.

Aamujen aamua, uutta viikkoo pykälään. Yöt ovat muotoutuneet tyyneksi isoksi massaksi, jossa kellun tyytyväisenä. Omat naitmeeri-annokseni olen minäkin saanut osakseni.

– jepjep kyllä yksi lääkäri on riittänyt kohdallani, a-klinikalla oli tietöösti erikseen päihdelääkäri, joka oli nähnyt kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Häntei voinut kusettaa, mitä se ketään muutenkaan pitemmän päälle hyödyttää, don´t know… Pähdelääkäri on työkseen erikoistunut meihin addikteihin. :bulb:
On olo ihan turvallinen, en tosin ole miettinyt sitä ollenkaan, siksi kai tilanne on hyvä, eikä ainakaan turvaton. :slight_smile:

Mitään katunut niin paljon, kuin masennus/mielialalääkkeen käyttöä vajaan kahden vuoden ajalta. 25 kiloo tuli massaa puoles vuodes, väsytti, nälätti. Hyöty 0, lopetin seinään maaliskuus -07 kysymättä keneltäkään lääkäriltä tai koiralta yhtään mitään. Se imoskeltava tabu oli nesteenkerääjä. Fuck that shit. :imp:
Nykyinen bentsotus ahdistukseen ja rasti ruudussa “sairauden hoito”, vaan minkä ? Holismin vai jonkun muun, kysynpä tätä ens viikolla, kun selkää tutkitaan. Rasittava bäckki rienaa koko päivän. Kaikenlaista harmia, Dannya ja Armia. :confused:

Sania päivää kaikille ja jos joku horjuu päätöksessään alcon osalta, kannattaa miettiä millaisia ovat jälkiolotilat, lasku tulee aina, ei se ole sen kolmen tunnin nousun jälkeen sen väärti… Suositan totaalikieltäytymistä täs asias. :smiley:

Jepjep, Vähän heikompaa yötä väliin, niin se menee.

Onko olemassa väärää tapaa sammuttaa alkoholistinen jano ? Olen tasasesti lukenu pitempiä ketjuja läpi ennen virallista liittymistä “me lopettajiin”, joka on ainoa “järkevä” otsikkoa myöten oleva palsta meitsille.
Todella hyviä ajatuksia, näkökulmia, pohdintoja tarttunut mukaan ja erilaisia taustoja vasten niitä on hyvä zuumailla ja seurata kehitystä, jota tapahtuu. Omalla kohdallani eilen alkoi kuudes viikko selvää jaksoa, jonka haluan todella jatkuvan hautaan asti, jonne kuitenkaan kiire ole, ehkä muutama vuosikymmen, God only knows-sanoisin, jos uskoisin. Vuoden verran kävin ***** seurakunnassa perehtymässä heidän näkökantaansa ja se vahvisti ei-vakaumustani. “Olet syntinen, kun et usko !!!” Puolestani pitäköön tunkkinsa, en tartte. Ruokaa sieltä jengi haki tunnin voimavalistuksen jälkeen. Uskonnonvapaus. :slight_smile:

Täs mitään hätää ole, suvantovaihetus päällä. Eilen iltasella kallioisella rannalla dallaillessani havahduin, kuinka demoni-vapaa on pääni ajatusten tasolla. Se raastava väkivalta-voittoinen-mankeli lopetti rumbansa kolmi-loikka-pururadallani ehkä kolmen vekkan jälkeen. Hirvittävän rasittavaa oli. :cry:

Uuu-ha, sano Al Pacino, mä totean saman ja viikko-ohjelman mukaisesti biitsille kivikkoisella tuulettamaan mietteitä. Raitista tiistaita, päivä kerralla(an), pala palalta, niin ei tule liian isoja möhkäleitä pieneen päähän pureskeltavax. :smiley:

TjaahanZ, uutta päivä mennään jo ip:ssä, jo wainen. Alkoi ohkasen pilven lailla etanan spiidillä kerääntyä tummia sävyjä aatemaailmaan. Vanne siis lievästi kiristää ohimoja hiertävää pipoa, pipaa. Tää on niin nähtyä, koettua: Muutama viikko menee normielo-olojen saavuttamiseen, sitten nytkähtää joko + tai - vetoiset fiilixet päälle.
Lukema 38 täs kohtaa, ärsyttävää niille, joiden raitistusVUOSI on sama. Numero on siksi tärkeä, että sen verran kusen lavuaariin saavutettuja selkeyksiä, jos otan ja nielen myrkkyä nimeltä alkoholi. Sen yhden kerran, kun kalliolla makasin ja pohdin puolitosissani roudaavani öölilodjuja himaan, ei tänä aikana ole huikkaa hulluna mieli tehnyt kaataa leipälävestä itteeni, pahojaan petaamaan. Helpompi niin. Lyötävä toi 40, 50, 75 ja satku rikki, niin on jonnekin päässyt. Joooo, kyllä. Päivä kerrallaan mennään ja täs mitään hätää suurta olé. :slight_smile:

Skarppausleveliä syytä kuitenkin kohottaa, tulkita sitä mössöä, mitä itte ittelleni koitan selostaa pään sisäisesti.
Mullei varaa retkahdella, panostin tähän tällä kertaa niin paljon. Survon WiunaDeviliä turpaan ja potkin läksiäisiksi perseelle, prkl :imp: Don´t come around fuckhead, get in the ring son of a bitch !!! :smiling_imp: Juoniskohan se ylläriattackia ? Tauti muhii mun soluissa, vaikkei poreilekaan…’

Tästä suuntama ja koordinaatit, maakorttipisteet eteenpäin. Vjittu ku etoo, kun koirasta tullut shit-eatteri, toivon etten itse ole shit-talkkaaja,talkkeri.
Kohden iltalenkkii ja viileän etäisiä ajatuksia, irtiottoa henkisesti aihepiiristä.
Onneksi mulla ei ole sosiaalisia sudenkuoppia, joissa dokaaminen tulee silmille, amputoin ne omahanduisesti weke mun fakin laiffistani. En tartte extrashittiä, en yhtään. Kyl tää hoituu eteenpäin, huomenna on ohjelmaa tiedos. Jeesh, holitonta päivää kaikille !! :smiley:

Täs kipaleen sanoituksis on oikeestaan kaikki olennainen, mitä päihde-elämääni kuului ekan hoidon tiimoilta ysärin loppupuolella niukasti alle 3kybäsenä, eikä se ole muuttunut sisällöltään miksikään läpi riippuvuuden vuosien:

" I kept the right ones out and let the wrong ones in, had an angel of mercy to see me through all my sins.
There were times in my life when I was goin´ insane, tryin´ to walk through the pain !
When I lost my grip and I hit the floor, yeah, I thought I could leave but could´t get out the door.
I was so sick and tired Of living a lie, I was wishin´ that I would die !

That one last shot Permanent Vacation and how high can you fly with broken wings ?
Life´s a journey not a destination and I just can´t tell just what tomorrow brings.
You have to learn to crawl before you learn to walk, but I just couldn´t listen to all that righteous talk…
I was out in the street, just tryin´ to survive. Scratchin´ to stay alive.

It´s AMAZING, with the blink of the eye YOU FINALLY SEE THE LIGHT
When the moment arrives You know YOU´LL BE ALLRIGHT "
(it´s amazing and I´m saying a prayer for the desperate hearts tonight)

Ka, täs tääkin arkivekkanen on hiipiny perjantaihin asti ja mullei ole mitään aihealkioaihioita.
Rannalle aamuin illoin ainakin toistaseksi, siinä välis duunaan jotain ja illat, yöt kääntyy uusiksi aamuiksi, joista punnerran kohti seuraavaa päivää ja iltaa.

Olen saanut taottua ja survottua hiljaisella mietiskelymetodilla mieleeni pysyväisyydeltään mahdollisen hajatuksen, etten ehkä treffaakaan enää parasta kamuani alkomaholia. Yritelmiä on tottakai kerääntynyt satoja kertoja, lopettaminen on helppoa kuin heinän teko ja yhtenä kesänä olin mukana old school-stylellä. Viikonpäivä ei ole oleellinen, rahatilanne vaikuttaa, sekä tulevat velvoitteet ja koira, joka jaksaa uida ja lenkkeillä tuntikaupalla, joka onkin merkittävä timekilleri päivässä. Tsekoisin ilman sitä. :open_mouth: Plinkin aktiiviseuranta on tavallaan rauhoittanu fiilixsiä. Nytkin seuraan viime vuotista ketjua, jotta oppisin siitä jotain. On niiiiin monta tarinaa, eikä kaikkia koskaan ees kerrota. Rispektii ja Woimii kaikille, jotka jaksaa tapella siviilisotkujen keskellä, kun juomishalu yrittää teilata ja häiritä kaikin keinoin. :confused: :frowning: :neutral_face:

Seesteinen vaihetus sittenkin jatkuu. Ennenkuin alotin Kadonneen Aarteen Metsästyksen, mulla pyöri 24/7 piina-helvetti, että meinasin kískoo kaikki sadat tabut kaapista ja nukkua pois täältä saman tein. Betasalpaajia jääny runsaasti, kun otin niitä rytmihäiriöihin vuosi sitten. Ei tartte enää, leposyke valveilla laski liikaa, 45:een.
Luulin jo, että välitilaharhaskitso-olo jäi pysyväksi, kunnes neljännen viikon lopus alkoi olla helpompaa ja esmes tänään, kun käytiin ettimäs viidestä paikasta sopivaa tsto-tuolia mä olin niin itteni kuin vaan voin olla. Ei tosin löytyny mitään, sen välii. Nyt tuli outo deja vu-ilmestys, mutta se hälveni…

Piikkiamatolta en ole kertaakaan noussut vihasena, vaan nukahdan siihen ekan viiden minuutin jälkeen. Rentouttaa. Omiin kirjoitteluihini palailen välillä, mulla on ne vuoden pohjat siellä jemmassa. Sen seittämät ittensä kiroomiset, kuinka “hallittu juominen taas meni niin hyvin jengoiltaan” “eipä ollut sen arvoista, ei kannattanu, kattelin kolme yötä live-lähetyksiä helvetistä” jne. Talles on ja on hyvä verestää memorya, jos pääsee unohtumaan.
Kohtuuhuijausta en ole käyttänyt ysärin jälkeen. Hyvin pitkälle se itsekusetus kyllä yltää. On myös hällä-väliä-vuosia, joista en ees odottanut selviäväni hengissä, en millään kuvitellu sitä vaihtoehtoa. Siksi on joutunut toisinaan asennoitumaan aivan uudella tavalla, sillä eihän mun täs enää pitäny olla tai ylipäätään missään.
Itsariyrityksistä jaksa ees rupatella. Pro-juominen on hidasta itsaria.
Mä en yritä ymmärtää viikonloppudokaamista, tissuttelua tai sivistynyttä tapaa. I drip the way I drip, they drip the way they drip. Confusion, man. Vaan ei munassa toisten tekemiset mulle kuulu, kun ne eivät mua häiritse, vaikkapa omas vuokrahimas. Kadonneet vuodet jaksavat muistuttaa päivittäin. Sen aiheuttamien tunteiden handlaamiseen en ole löytäny aivan käypää keinoa. On ne kaikki tuntemukset ja niiden johdannaiset lomittain toistensa ympäröiminä sisäkkäin ja monessa ulottuvuudessa siellä tunnemöykyn kiemuroissa.

Sattumalla on aivan järjetön merkitys ihmisen elämässä. Paikka, aika, hlö, tilanne, mieliala. Kiehtovaa ja jännää.
Täs kohtaa mietelmää mää oikasen vaakatasoon ja piikkimattoilen itteni tajuttomaksi.
Kirkkain lampuin mä kattelen maailmaa ja laiffiani ja oon siihen kohtuu tyytyväinen. Suurta onnellisuusryöpsähdystä en pelkää, dopaamiinibalanssi taitaa aivokemiallisesti palautua ennalleen ja tunne-elämä etsii tasapainoa…

No panic, asiat tosiaan aikaa myöten asettuu kohilleen ja ei tärkeät jää pois ajatuksenkin tasolla, kuten turha hösyäminen, takkuaminen, jaagaus, jankkaaminen…
Raitista ja mukavaa viikonloppua kaikille !!! :smiley:

Olen ajatellut itsekin hankkia tuon ‘taikamaton’. Ilmeisesti kokemuksesi ovat kovinkin miellyttäviä kun kerran nukahdat sen päälle :slight_smile:? Voisi toimia stressinpurkajana?

Mulla on ollut hämmästyttävän huono päivä tänään. Itse asiassa tässä vuodessa ei ole oikein ole ollut kehumista siinäkään… Yritän ajatella, että ensi vuonna tähän aikaan osaan jo nähdä kaiken sen muutoksen, jonka tämä ‘huono vuosi’ minussa on poikinut :slight_smile:

Raitista ja miellyttävää viikonloppua!

Moro, lauantai revähti kosteena ilman puolesta eteeni. :slight_smile:

– Joo ehdoton kyllä piikkimaton toimivuudesta ja relaxoivasta vaikutuksesta, voisin oikeestaan pyytää,käskeä kaikkia kokeilemaan sitä, muuten vaikutelma ei avaudu koskaan. Kysees ei ole humpuukijuttu, sen tunnin siinä tulee lahnana maattua, herätys kännyyn. Ekat 10 minsaa pistelee, sit turtuu. Vaarallista se ei ole ja lisäksi on päänahkaa varten piikkinen tyyny, jota ite en ole vielä käyttänyt, kun en ole tarpeex parkkiintunu siihen.
Jälkituntemuxet tyynen raukeet, kuten mainitsin “vihaisena en ole kertaakaan piikkimatolta noussut”. Suositan. Hinnat huitelee 30-40 eemeliä per tuote. Saan 15 % jokaisesta myydystä. no ei iha. :smiley:
A-klinikan akupunktiossa kävin 1.5 vuotta kerran viikossa ja saman tyyppinen rauhallinen fiilis siitä tuli, vaikka join aktiivisesti kyseisenä jaksona. Konkarihoitaja toteskin, onko sun järkee käydä ? Ei kai siitä haittaakaan ole ? vastasin.

Lauantai, jees. Väsymys keskiyön tuntumas oli niin paxua, että menin suosiolla pahnoille. Nyt sit virkeenä seiskalta ylös ja junttasin väärää koodia kännyyn. Piti tarkistaa kolmannella. Kumma juttu, sama **** ollut käytös varmaan ainakin 5 veetä ??? Tätä sattuu, memory error, syntax error, fatal error. Muisti aina hapuileva, osa itse aiheuttamaa ja osa kulkenut mukana aivan kakarasta ja putosinhan mä kuulemma kerran hoitopöydältä, kun Oulussa asuttiin. Mulle toi kaupunki mitään merkitse, olisin umpituristi paljasjalkaisena siellä. Vaasassa sentään löydän tarvittavat mestat, yli 10 veetä heilahti siellä Suomen aurinkoisemmassa kaupungissa (solariumien runsas lukumäärä kasarilla).

Manse on mun taajamani, nähdäxeni meillä ei ole yhtään metropolia tai citya Suomes, Pietaris jengii melkein saman verran, jooo ja kehäykkösen isot starbat ne on niiiiin tsadilaisii, että voi venäjä, mutta ei kaikki ole nestepäitä ja onneksi savolaiset tunkee joka paikkaan. Mä diggaan keski-ja itä-Suomen murteista, joihin törmään joka päivä.
Miten tää liittyy päihteiden sotkemaan palstaan – :question: :open_mouth: :blush: Niin onhan kasvuympäristöllä vaikutuxensa, holistua voi tasasesti joka paikassa. Maineeni kylvin ja menetin ja nyt kokoan sitä uudestaan Pirkanmaalla, vaan on se eri juttu asua kylässä, jossa kaikki tietää kaikkien asiat, population about 3002. Me finskit ollaan ny maailman ykkösii sen erään laskelman pohjalta, paljon se heilauttaa mua-not.

Illalla kärtsäsin hihat melko turhista asioista, eräässä kommentien heitoissa tuolla aivan muualla latasin suusanallinen shotgunini kolmesti ja räiskin kaikki alatyyliset ilmaisut ja quality oli korkeaa lajissaan, musasta oli kyse “anonymouxisella” voorumilla. Teinijannulle kiroilin tullessamme iltalenkautukselta, kun se penteleen pjönttö kiipes lukollisen häkkiveräjän yli, lukko vääntyy ja natisee ja samas rakkine ryntää hietsulodjulle ahistelemaan eli häntä heiluen kultaisesti tervehtimään pikkutyttöä, jonka isukkinsa sitten ottikin syliinsä. Huusin piskin weke ja rappuun. Siinä mitään käyny, eikä nuori isukki ees suuttunut, vaikka olis saanutkin, meikän pulssi vaan nousi ja tumma pilvi kiersi mottipäätä. Tän jälkeen sit hakkasin näppäimistöstä ne kaikki alatyylisimmät ilmaisuni, kun mua oltiin jo piiloprovottu aiemmin. Tiedän, että on tosi pöljää touhua huudella netissä anona mitä sattuu, toikin väylä on mun käytös ollut pari vuotta, enkä ole rekisteröitynyt, sillä mä en tarvii naamakirjaa mihinkään. Loan heitto oli poikkeama asialliselta linjaltani, jota tässäkin vedän. :slight_smile: Mua ei suuremmin kiinnosta tällaisissa piireissä lähtee mukaan shitin heittoon, arvostella suoraan ketään vaan sivuutan, enkä kommentoi. Tosi elämässä kun mulle tullaan sanomaan, mä vastaan yleensä aloittajan tyylillä, sillä niin mettä vastaa… face to face. SEN VERRAN pitää pokkaa olla. Niiiiin ja tää pohdinta tuli tosta eilen iltasesta mulle tärkeestäkin musabändistä mieleen näin YLEISELLÄ TASOLLA ja OMAKOHTAISENA NÄKEMYKSENÄ, sillä mähän nää textini allekirjoitan lähes omalla nimelläni, jep. Ainakin vuosiluku aito.

Mitäs täs, olo kepeä, hyvät unet, ilma ok, voi sataa, don´t care a fuck, terveyttä on vielä jäljellä ja 40 päivää kalenterissa ryypytöntä takana ja edessä se, mitä se tarjoaa tai jättää tarjoilematta mieluiten.
Rantaan vie miehen tie koirailemaan. Taidanpa tosiaan tänään olla KOKO PÄIVÄN JUOMATTA %-JUOMIA.
Hyvää lauantaita kaikille ja olkaa ittenne parhaita kamuja välillä… :smiley:

Morooo ja sandeita. Tuli eilen contacto ex-tukihemmoltani, asiat ovat hoidossa ja irtiotto menneeseen tapahtunut ja on kivunnut raittiille raiteille jo kuukausia sitten. Hau nais. Hyvä uutinen ja se jelppaa meikääkin ajatuksen tasolla mucho. Ainoo kaveri, joka mua koskaan auttanut rantautumaan nesteestä ja täältä lopettajista sain alussa tukea synkkään tapahtumaan vuosien takaa Maikkelilta, tänX, samoin kaikki muut ja cricketti, jolla varman tuntuinen näppituntuma vallitsevaanhallitsevaan todellisuuteen raittiissa ilmapiirissä. Asiat hoituvat ja etenevät vain siten.

Onpas hieman synkähkö keli, mutta saan tuuletettua sisälämmöt alle 20:n vihdoin viimein.
Paras lause, joka liittyy otsikkooni on: “En ala juomaan viinaa selvään päähän”. Tuota simppeliä ohjetta kun noudattaa, EI HUMALLU ENÄÄ KOSKAAN !! :open_mouth: :laughing: Näin sen laskeskelin olevan, jo wain ja hyvää sunnuntaita ja NAUTTIKAA SELVÄSTÄ PÄÄSTÄ, OLOSTA, JUHUU ! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Viikko starttas ihan oo ja koo nyt-käh-del-len liikkeelle, ei tsiinä mitään, vaan päässä liikkuu :unamused: ei-mitään.
§ of surrender.
Tjoo ootan sinne lekurille menoo, hampihoitoo, pankkiasiointii, optikointii, nartulle luita yms. aivan wjitun exaitin´ laiffii, spennaan pelkästä ajatuksesta ja värisen täpinöis. Toinen Tilanne: Mitäs duunaisin nyt, jos ois rapula-aamu sattunu omalle kohalle ? Jatkanu tiedottoman tilan ylläpitoa, roudannu ööli lisssää ja wiunaa kans. Juonut tän päivän pois kartalta tai koko viikon. Kävikin vaan niiiiiin, että heräsin pää kirkkaana normitiloissa, eikä ensimmäinen aatelma liipannu mihinkään nestemäiseen %-hölskyvään. Täytyy vaan todeta, että on se Mahtavuutta, Hughwoodia, Biggismiä, Beautyfullya ja Greatnessiä. How Nice. Sober life is, elämä on.

Huvitti eilen sunnuntaina, kun vastaan tuli iso hurttale ja emäntänsä totesi “tää ei pidä muista koirista” Sanoin: “Jaa, sellasen mä olen AINA halunnut !!” Siis “minä en pidä muista koirista, koirani pitäis, jos joskus sais vapaana telmiä”. — Zöörk. Vapaus on -vetin tärkeetä, omastani en tyhjän takia ala luopumaan, vankilaan meno on erittäin vapaaehtoista.

Joopa, on se niin, että ajan myötä mieli hieman arjistuu, pölyttyy, jopa sakkaantuu, muttei romahtane. Parhainkaan itsetuntemus ei aina riitä, mutta nyt potilaan tila vakaa ja motivoitunu. Mullei sellanen rystyset valkosena, feissi punasena, hermo pinnas ja kireellä raitistusvääntäminen sovi, tulos on ei-toivottu ja olemuskin väkinäinen. Rennon väljästi mieluiten ja käy tunteen ku tunteen läpi heti. Toiset vaatii pitemmän ajan, jopa vuosia olen jonkin teeman parissa alitajuisesti työstäny ja aye, se oli valmista kauraa. Jälkeen päin ihan simppelii, akuutis vaihees jotain muuta.

Hyvää elokuun viimestä viikkoa kaikille !! :smiley:

Moro ja vastaanpa pois noihin esittämiini kymysyxiin.
Niiin – onko raitis, jos käyttää lääkitystä ? --On, alkoholista JA jotkin tabut voivat olla tarpeen, jos on voimakkaita mielenhäiriöitä/masennuksia/ahdistuksia, ju neimit + fysiikkaan liittyvät vahvatkin painkillerit.
Voiko raitistua väärin ? Väärin sammutettu :laughing: Tuskinpa, mutta raitistujasta voi kuoriutua kiihkointoinen muita komenteleva nazi, jolle on olemassa vain yksisuuntainen tie, totuus ja elämä ja tuhatvuotinen yhteiskunta. Tja mielipide on asshole, jokaisella omansa.
Toisista tulee lepposia, monen vaihtoehdon kannattajia ja suvaitsevaisia, ehkä yllättäen itsensäkin, kukaties.
Itestä voisi sitten joskus, jahka tavoitteeni konkreettisesti saavutan, tulla jonkinlainen mixaus edellisiä ääriluonteita.
Tai alan ybershitheadix, ei se paljoo multa vaadi. :laughing: Tai sit en. :neutral_face: Oma itteni hyvin pitkälti olen ollut nyt tässä ja ihmisten keskuudessa jo useita vuosia. Selvinpäin nimittäin :slight_smile: Aina näin ei ole ollut selvälläkään mottipäällä. Sekamuotoinen pers.häiriö ottaa vallan alcon vaikutuksesta, siten jaksa, eikä jaksa kukaan muukaan…
Pers.kännit siis lääkitsevät persoonaani pimeää puolta. Kyllä voi jantteri muuttua ja PALJON.

Runsaasti tullut uusia lopettajia ja luulisin ton hotin kesän vaikuttaneen. Toivon mukaan KAIKKI SAAVAT jonkinlaiset OTTEET elämästään. Tätä päivää ja jaksamisia, ittestä välittämistä. Tänään jos oikeeeeeeeeen jurppii aivan perkeleeeeesti, niin se on sitten niin. Ehkäpä sen pykälän pitää olla silmässä just tänään ja mitä välii sillä on viikon, parin päästä ? nothing. :slight_smile: :smiley:

Kiva kuulla, että olet löytänyt omanlaisesi tavan olla ja elää. Raittina, vieläpä :slight_smile: On hienoa viihtyä omissa nahoissaan! Aye!

Kyllä wainen, on helpompi olla sovussa ittensä kans ja selkeenä pohtia siirtojaan, sekä sanoa gudbai menneille teoille, jotka kaiketi kasvaa jo sammalta ja nähdä pitkän kantamana kielteiset ajat, ihmiset, tapahtumat, the whole thing, you know ? So let it go, it´s aaaaal in the past. Niin ja Unohdan Tämän: “I wanna wake, I´m not sleeping”, todellisuus tämmösenään tänä iltana ja tulevana yönä sellasenaan on just okei ja riittävästi. Ilman mitään häröjä ja koitan muistaa compassionin ja oman reittini compassin asetuxet. :laughing: :laughing: :laughing: :smiley: :slight_smile:

Olisko yllätys, jos sais tällasta postia lootastaan:

“Kansalainen, Teidät on todettu sairaalloiseksi, yhteiskunnan varoilla eläväksi hylkiöksi,
sairaaloiden siipirakennusten limaeliöpunkiksi, kadunkulmien linssiluteeksi,
putkakulttuurin puolestapuhujaksi, kaljakippojen kumoajaksi, toisin sanoen:
muovikassimieheksi.
Näin ollen Olemme päättäneet poistaa Teidät eli polttaa Krematoriossa ennen aikojaan.
Pyydämme kunnioittavasti Teitä saapumaan maanantaina 30.8.2010 klo 7.00
Krematorion sisäänottoaulaan varustuksena säännöllinen vaatetus, rasia tulitikkuja ja
enen kaikkea: Raittiina Ritilälle !! Ps Taskuista turha krääsä veks!”.
Melko vanha raapustus yli 30 v, joka päätyi suvussa mulle.

Huomen aamulla fysioterapeutille oma lääkärin lähetteellä akuutisti ja menen tod. mielelläni, kyllä vaan.
Odotan saavani ainakin ohjeita elinikäisen selän kans taplaamiselle. Maksa myös kestää koko elämän, niin Juicellakin.
Raitis daageni tähän asti ja olenpa tsaakeli lopunkin päivästä, illasta aina seuraavaan aamunkoittoon asti selevinpäin, kyllä on näin!! :laughing: Hyvää loppu päivää. :smiley: :slight_smile:

Nyt on ! Jämäkät ja sopivat fysioterapeutin ohjeet ja kotiläksyt, harjoitteet ja suoritteet ja s-postis loput. Tätä bruttopainoo on alettava pudottelemaan, harjoittelin ensin koiralla, jolta haihtui 4 kg/8 viikkoa. Siirtyivät mulle. Mullehan se helvetin remeron 45 millii teki nesteenkeräystemput ja paino kävi 96:ssa, kaukana normista. Nyt 87:sta tavoitteena 80:een, ajan myötä onnistuu. Liikuntaa ja fysiikkatreenii ei voi lisätä, siis syömistä leikataan. Vjitun remet heitin roskiin n. 3.5 veetä sitten, vain haittaa oli mun osalta. Jotenkin ne sotkivat aineenvaihdunnan perin pohjin 1.5 vuoden ajan. Iso virhe kantaa tänne asti. Psyykettäni ei heilauttanu mihinkään suuntaan, vain väsytti. :confused:

Juomaton pää voi hyvin ja täs kohtaa ei vaikeeta. Odotan vaikeuksien tulevan tuossa syyskuun edetessä loppua, vaan antaa tän elon tästä ensin luiskahtaa alta pois. Diggaan suuresti tästä vuodenajasta. Loskapaskaliejukurakelit asia erikseen. Laaja on kirjo, mitä kukin missäkin käyttää selviämiseen irti päihdykkeistä. Kyllä mä kannatan laajasti kaikkea laillista. Sitäkin on mitä en ihan itte näe tarpeelliseksi tai kokemukset laihoja, mä olen ensinnäkin saanut oman sisäisen tyyneyden balanssini kasaan, haltuun jälleen siinä muodossa, kuin sen itselleni koen mielekkääksi ja tarpeelliseksi. Se näyttää omalta, tuntuu omalta, se on omani. Mikään perfecto never, just tekijänsä näkönen, olonen. Kadonnut sisäinen rauha. Äärimmäisen tärkeä jokaiselle. Tyyntä myrskyn edellä blaablaa, niin paljon fiksuja täällä tavaillut etenkin pitemmissä kirjoituksissa havainnut positiivisen elämän kantavan, päräyttävän uusia tuntemuksia pintaan ja siinä se juominkien jatkamisen kontrasti räikeä, kun miettii, ettei sillä tiellä ole minulle mitään tai ketään. Kauemmin aiheen parissa painineet ovat realisteja oikealla tavalla ja siksipä tuo päivä kerrallaan-hokema saa olla ja pysyä holismin hoidossa. Sopivan suodatinsäätämisen löytää käsikopelolla, jotta tunnistaa vaaran paikat ja merkit. Aivan kaikki ihan ensimmäiseksi lähtee ajatuksen tasolla haastamaan ja saa pohtimaan onko tää mulle nyt sopiva juttu tai tilanne… Mihin v*****n mä tätä -tanan hilavitkutinta tarviin ? :laughing: Sillä vanhalla hoidin nää plobleemokset. Juomatta taloutta ja pyttyä kuralle. :smiley:
Mukavaa päivää kaikille ja onnistumisia, oivalluksia, tätä Arkea Tasaista ja Varmaa. Sillä Sitähän Se Kaikki On LoppuGeimeis. :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hyvät unet takana ja fiilikset, pössis, fibat kohillaan. Pottui vois hakee torilta, joka tos lähellä on ja auki ympäri vuoden. Very famous one. Lähellä deekupuisto, johon ei ole moneen vuoteen tarvinnu mennä kaatamaan. Sitkeimmät lenkkaa rollaattorilla menemään. Voi vinetto on sitkee lajike toi kestojuoppo, joka itteään viljaviinalla kastelee. Näitten alkuviikkojen aikana olen huomannut saavani valtaosaltaan hyviä tuntemuksia muitten kirjoituksia lukiessani ja järkevää, realistista lähestymistapaa holismiin + etenkin kärsivällisyyden merkitystä ja ajan kulumisen ymmärtämistä :question: Aika parantaa, niin se vain on ja sitä pitää vaikka repiä ittellensä väkisin ja yrittää ymmärtää, kuinka kavala sairaus saa tekemään lähes mitä vaan ja oikeestaan aivan kaikkea. Itsekusetus pitää nyppiä pois käyttäytymisestään, se on opittava tunnistaamaan. “kyllä mä voin…” EI !! MUN EI TARTTE DOKATA. Totu siihen roppa, joka haluaa, mutta PÄÄ EI KESTÄ. Jos kickstarttaan sen vanhan masiinan, se ei lopeta, ennenkuin joku sateinen ukkospäivä leikkaa kiinni. Lähellä on ollut. Sydänseuranta tehtiin ja osaston lääkärin sairauskertomuksen yhdessä lauseessa oli kaikki oleellinen: “Vegetatiivinen labiilisuus ja rytmihäiriötuntemukset saattavat viitata alkoholin pitkäaikaisiin vieroitusoireisiin”. Siinä se oli, kaikki oleellinen vuoden takaisesta tilanteesta. Kasvisrohdoilla pytty pysyy balanssissa. :slight_smile: Kallioiselle rannalle melskaamaan :smiley: Hyvää viikonloppua ja kiitos kaikille tänne kirjoittaneille, kirjoittaville ja tsemiä etenkin uusille lopettajille: YES YOU CAN. :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: