Moro, lauantai revähti kosteena ilman puolesta eteeni. 
– Joo ehdoton kyllä piikkimaton toimivuudesta ja relaxoivasta vaikutuksesta, voisin oikeestaan pyytää,käskeä kaikkia kokeilemaan sitä, muuten vaikutelma ei avaudu koskaan. Kysees ei ole humpuukijuttu, sen tunnin siinä tulee lahnana maattua, herätys kännyyn. Ekat 10 minsaa pistelee, sit turtuu. Vaarallista se ei ole ja lisäksi on päänahkaa varten piikkinen tyyny, jota ite en ole vielä käyttänyt, kun en ole tarpeex parkkiintunu siihen.
Jälkituntemuxet tyynen raukeet, kuten mainitsin “vihaisena en ole kertaakaan piikkimatolta noussut”. Suositan. Hinnat huitelee 30-40 eemeliä per tuote. Saan 15 % jokaisesta myydystä. no ei iha. 
A-klinikan akupunktiossa kävin 1.5 vuotta kerran viikossa ja saman tyyppinen rauhallinen fiilis siitä tuli, vaikka join aktiivisesti kyseisenä jaksona. Konkarihoitaja toteskin, onko sun järkee käydä ? Ei kai siitä haittaakaan ole ? vastasin.
Lauantai, jees. Väsymys keskiyön tuntumas oli niin paxua, että menin suosiolla pahnoille. Nyt sit virkeenä seiskalta ylös ja junttasin väärää koodia kännyyn. Piti tarkistaa kolmannella. Kumma juttu, sama **** ollut käytös varmaan ainakin 5 veetä ??? Tätä sattuu, memory error, syntax error, fatal error. Muisti aina hapuileva, osa itse aiheuttamaa ja osa kulkenut mukana aivan kakarasta ja putosinhan mä kuulemma kerran hoitopöydältä, kun Oulussa asuttiin. Mulle toi kaupunki mitään merkitse, olisin umpituristi paljasjalkaisena siellä. Vaasassa sentään löydän tarvittavat mestat, yli 10 veetä heilahti siellä Suomen aurinkoisemmassa kaupungissa (solariumien runsas lukumäärä kasarilla).
Manse on mun taajamani, nähdäxeni meillä ei ole yhtään metropolia tai citya Suomes, Pietaris jengii melkein saman verran, jooo ja kehäykkösen isot starbat ne on niiiiin tsadilaisii, että voi venäjä, mutta ei kaikki ole nestepäitä ja onneksi savolaiset tunkee joka paikkaan. Mä diggaan keski-ja itä-Suomen murteista, joihin törmään joka päivä.
Miten tää liittyy päihteiden sotkemaan palstaan –
Niin onhan kasvuympäristöllä vaikutuxensa, holistua voi tasasesti joka paikassa. Maineeni kylvin ja menetin ja nyt kokoan sitä uudestaan Pirkanmaalla, vaan on se eri juttu asua kylässä, jossa kaikki tietää kaikkien asiat, population about 3002. Me finskit ollaan ny maailman ykkösii sen erään laskelman pohjalta, paljon se heilauttaa mua-not.
Illalla kärtsäsin hihat melko turhista asioista, eräässä kommentien heitoissa tuolla aivan muualla latasin suusanallinen shotgunini kolmesti ja räiskin kaikki alatyyliset ilmaisut ja quality oli korkeaa lajissaan, musasta oli kyse “anonymouxisella” voorumilla. Teinijannulle kiroilin tullessamme iltalenkautukselta, kun se penteleen pjönttö kiipes lukollisen häkkiveräjän yli, lukko vääntyy ja natisee ja samas rakkine ryntää hietsulodjulle ahistelemaan eli häntä heiluen kultaisesti tervehtimään pikkutyttöä, jonka isukkinsa sitten ottikin syliinsä. Huusin piskin weke ja rappuun. Siinä mitään käyny, eikä nuori isukki ees suuttunut, vaikka olis saanutkin, meikän pulssi vaan nousi ja tumma pilvi kiersi mottipäätä. Tän jälkeen sit hakkasin näppäimistöstä ne kaikki alatyylisimmät ilmaisuni, kun mua oltiin jo piiloprovottu aiemmin. Tiedän, että on tosi pöljää touhua huudella netissä anona mitä sattuu, toikin väylä on mun käytös ollut pari vuotta, enkä ole rekisteröitynyt, sillä mä en tarvii naamakirjaa mihinkään. Loan heitto oli poikkeama asialliselta linjaltani, jota tässäkin vedän.
Mua ei suuremmin kiinnosta tällaisissa piireissä lähtee mukaan shitin heittoon, arvostella suoraan ketään vaan sivuutan, enkä kommentoi. Tosi elämässä kun mulle tullaan sanomaan, mä vastaan yleensä aloittajan tyylillä, sillä niin mettä vastaa… face to face. SEN VERRAN pitää pokkaa olla. Niiiiin ja tää pohdinta tuli tosta eilen iltasesta mulle tärkeestäkin musabändistä mieleen näin YLEISELLÄ TASOLLA ja OMAKOHTAISENA NÄKEMYKSENÄ, sillä mähän nää textini allekirjoitan lähes omalla nimelläni, jep. Ainakin vuosiluku aito.
Mitäs täs, olo kepeä, hyvät unet, ilma ok, voi sataa, don´t care a fuck, terveyttä on vielä jäljellä ja 40 päivää kalenterissa ryypytöntä takana ja edessä se, mitä se tarjoaa tai jättää tarjoilematta mieluiten.
Rantaan vie miehen tie koirailemaan. Taidanpa tosiaan tänään olla KOKO PÄIVÄN JUOMATTA %-JUOMIA.
Hyvää lauantaita kaikille ja olkaa ittenne parhaita kamuja välillä…