Olen tässä juopottelua lopettamassa totaalisesti, niin tuli tehtyä tunnukset tänne päihdelinkkiin. Jos se mopo karkaili ennen koko ajan juopotellessa, kun on tuurijuoppo, niin nyt sitten tullut jo yli 800 viestiä tänne päihdelinkkiin muutamassa kuukaudessa. Onko mulle kehittymässä jokin nettiriippuvuus?
Vaaraton riippuvuus nettikirjoittelu lienee kuitenkin, tosin ehkä aikaa vievä, mutta voi päätyä kohtuullisuuteen myohemmin tämäkin, ken tietää.
Niin se varmaan menee. Kun tulee mielekästä muuta tekemistä, niin tuskin on koneella koko ajan. Esim. kesällä varmaan viimeistään vähenee, kun ei ole niin paljoa sisällä.
Yhden riippuvuuden voi olettaa vaihtuvan toiseen mitä todennäköisimmin.
Ellei pysty käsittelemään riippuvuuden taustalla olevia syitä ja syvyyksiä
kerralla ja kertakaikkiaan. Ns. lopullisen ratkaisun(katso Hitler&kumpp.) omaisesti.
Tuollaista olen kuullut tapahtuneen lähinnä jonkinmoisten uskoontulojen tapahduttua.
On siis musta-valko lakkisella kaksi(2) vaihtoehtoa: päsähtää uskoon ja jos ei tuohon halua
alkaa tai pysty jää vaihtoehdoksi vähäisten häiriöiden riippuvuuslajien etsiminen.
Mikä voisi olla hyvä riippuvuus?
Ulkoilu ja urheilu? En edes vastaa tuohon. Eo nappaa. olisi hyvä kyllä, vaan…
Sosiaalinen elämä eli koko ajan meneminen paikkaan ja toiseen ja kaikkialle?
Tuo vaatii rahaa helposti liikaa, mutta on ihan hyvä. On ihmisten parissa ja
voi oppia jopa elämään ihmisenä muiden joukossa.
Seksi? ?
Uppopallo? Viittaa läheiseti ensimmäiseen, mutta laitan erikseen. Uskon olevan hyvä, en ole kokeillut.
Harrastuspaikkojen vähäisyys? En ole harrastanut, vaan luulen olevan noin. Täällä missä asun
ei uimahallia, joten järvessä pitäisi. Tuo on talvisin varallista jääpeitteen vuoksi.
Jääpallo? Myös viittaa läh. ens. Kesäisin hankalaa, että jos tämän valitsee kannattaa ajoittaa
lopettaminen talvikauteen.
Missä muuten viipyy jääpallohalli? Kysyn vaan ohimennen.
Siinäpä niitä, noita ja laitan kappaleen soimaan. Miksi? Siksi kun voin.
Erkki Junkkari-Ikuinen punkkari
youtube.com/watch?v=8wql_WN7zgc