Niin, miten aiotte päihteiden osalta varustautua jouluun.
Itse aion ainakin sen verran varustautua, että ei tarvitse 4 päivään poistua ulkoilmaan.
Lista on tällainen.
-Opiaatteja, niin, ettei ole kipeänä, ehkä aavistuksen yli. Eli metadonia tai pubrea. Narkkaamaan en kovemilla aio alkaa.[size=85] Ehkä päivän piristykseksi tramadolia 600mg pompseja, jauhettuna ja vettä päälle. ← moinen määrä itselläni piristää juuri ja juuri huomattavasti, johtuu varmaankin tramadolin ssri-vaikutuksesta. Joku voisi sanoa, et menee tramalit hukkaan, noh, mulla on niitä ihan omiksi tarpeiksi apteekista saatavana.[/size]
-Pilveä, semmoinen 2-3g päivälleen, komeat budit, tiedän jo mistä kasvista omani saan. Jouluna valmista kaverilla.
-Hemmetisti jouluruokaa, ne on hemmetin hyviä, varsinkin kun itse näkee asian eteen vaivaa.
-Alkoholia, jouluista. Ei liiaksi, 1,2 promillea/päivä… :mrgreen:
-Bentsodiatsepiinit reseptin mukaan, ehkä vähän yli. = 3-5*10mg diapam.
-Rauhaa, rauhaa ja rauhaa. Hyviä kirjoja, leffoja yms.
-Puhelin kiinni ja ovet lukkoon…
Joulun aijon ottaa todella rennosti ja varaan neljä Subutex tablettia itselleni. Ennen Jouluaattoa yritän pitää parin päivän tauon Buprenorfiinin suhteen ja sitten Jouluaattona vedän kunnon Subu-vedot. Jouluaattona käyn sukulaisten haudoilla ja illalla perinteiset Joulu ruuat. Mäti, Smetana ja Sipuli ovat minun herkkuja . Muuten otan todella rennosti enkä stressaa mistään. Takkaan laitan tietysti tulen ja lämmitän sen tosi kuumaksi…
No peruslääkkeet on omasta takaa, joten päihteiden suhteen ei tarvi tehdä mitään hankintoja. Sen sijaan ruokakaupassa käyn muutaman päivän ennen aattoa, jotta vältän pahimman ruuhkan. Lahjat pitäis tällä viikolla ostaa ja pakata.
Osan aatosta vietän perheen kanssa, eli ei tarvi jouluruokaa tehdä tai kelata, mut muuten tarkoitus olis hankkia kaikki tarvittava kotiin ennen aattoa, jotta ei tarvi himasta poistua, jos on tosi kylmä. Jos sit on vähemmän kylmä, niin sit olis tarkoitus käydä ulkoilemassa.
juuri tän takia en aio uusia respoja ennen joulua varmaan ainut juhlapyhä mihin mulla palaa käpy, paskaa paskaa ja paskaa. toivotaan että ei tarvi taas tikata ranteita, ja paskaa joulua vaan kaikille.
Pari texii muutama pentso. Sosiaalinen ja hilpeä olo äipän jouluruokapöydässä Sen jäkeen kotiin, “vähän” kukkaa ja yks kasipallo ja ei muutakun notkut päälle Eli Rauhallisesti
joululahjaostokset tehty hetki sitten, yhteen ja ainoaan kauppaan meni 166e lahjoihin.
olen bentsopäissäni kova osteleeeen. noh, kerran vuodessahan se joulu on, enkä mä sitä muuten aio sen
kummemin viettää, päivä muiden joukossa. jottain jouluruokia olis tarkotus maistella, päihteiden osalta
toivon (ja itseasiassa on luvattu jo) että budha se palaa joulun pyhät. jos ei niin sitten kevyt tramadoli+
pregabaliini voi ajaa samaa asiaa, siis että pystyy syömään, kitkuissa kun ei ruoka maistu tai mikään muukaan
vähempää kiinnostaa. lisäkilot kun ovat erittäin tervetulleita.
Aikalailla sama. Tai siis noh, aion ottaa omat lääkkeeni tismalleen normiannoksella. Lisäksi toivon iloista mieltä koko jouluseurueelleni (toki muillekin!), hyvää ruokaa (ja mieleen kohtuullisuutta, ettei tule kellekään paha olo liiasta syömisestä), muutama kiva lahja läheisille ja itselle myös, rauhallista yhdessäoloa… Etenkin tuota viimeistä toivon kaikille (myös yksinolo käy, jos siitä nauttii), niin ettei tarvis olla huonolla mielellä, hälytysajoneuvojen henkilökunnalle mahdollisimman vähän töitä, minimoitaisiin väkivaltatapaukset, päihteiden käytöstä aiheutuvat läheisten (etenkin lasten) kärsimykset, riidat ja kaikki muu ikävä.
Jos alkoholiin kosken, se olkoon lasi viiniä ruoalla (toisaalta jäävesi on mainio ruokajuoma, ehkä paras niistä!) tai pieni liköörihömpsy jälkiruoalla. Sinänsä alkoholin käyttöni on niin vähäistä, etten sitä erikseen juuri mieti ollenkaan, eikä maailmaa kaada pieni hiprakkakaan, kunhan se tapahtuu tarpeeksi harvoin; kuitenkin omassa kaapissakin on puna- ja valkoviinit, anisviinaa (pakko oli saada maistaa sitä, niin hirveetä tököttiä että juomatta jäänee) ja kermalikööriä (kuinkahan kauan säilyy muuten avattuna? voinee olla että pitää viedä tuliaisina aatonviettopaikkaan ettei ehdi pilaantuu). Tulipa selitykset.
Joulukoristelut on kivoja, lahjan hankinnat myös (kunhan ei oo kauheasti jengiä yhtä aikaa kaupoissa). Vielä on osa noista tekemättä, samoin piparit ja jouluruokien osto. Aion ostaa kotiinkin safkoja, vaikka syömme aattoillallisen muualla.