Jos tämä jatkuu näin´, niin miä olen haudassa

Kehittäkää jotakin bentsokorvaushoiita

Mä en voi sanoo, kui sun kandeis tehdä, mut j o s oisin sinä, niin EN todellakaan lopettais kertalaakista, vaan hyvin pienin annoksin, vaik murunen päiväs vähempi ja vessanpönttöön, ku kerta käytät paljon… Tai katko? Ei taida sen metadonkorvauksen kans onnata, vai miten on, mä en tiedä (eiksul ole se?)? Klinikalle/hoitopaikkaan, jos käyt, totuus ja siel vähennys? Uskoa siihen, et vähemmälki joku päivä sit kestää. Mä napsin pitkään suuria annoksia, mut ongelma on ollu mul lievempi, koska taukojakin oli, mut lopulta vain pakosta, ja ne oli peiton alla sikiöasennos makaamista odottaen, et jostain rahaa tai lääkepäivä. Jossain vaihees olin täysin sekasin niitten kans, ja hyppäämäs parvekkeelt (SITÄ EN SUOSITTELE!!!) enkä uskonu millään, et käyttö vois vähentyä, mut niin on käyny… Se ON mahdollista!! Niin no emmä ny täs mitään k o r v a a v a a osannu suositella, sori… :frowning:

Jos lääkäri on sun koukun aiheuttanu; tarkotan tällä siis et yks lääkäri määränny lääkkeet niin pitkäks aikaa putkee et riippuvuus on kehittyny; sen tai jonkun muun lääkärin (yleensä klinikan) velvollisuus on annosta pudottamalla vähentää lääke ilman seinäänlopetusta. Se on suositus ja yleensä lääkäri on pikemminkin innoissaan että potilaat lääkkeet lopettavat; mun lääkäri naureskelee joka kerta mun hulluille respoille jossa annokset pieniä ja määrät on muutama puolikas/vko ku ennen meni hevosen annoksia! Ite oon tosiaa vähennyksiä pyytän ja se on määrän respat siihen. Myös vuosikausien aikana lääkevaihtoja tehty… Puhu lääkärille asiasta, jos ei usko tuo, ni sit toiselle… Mikäli aineet on katukaupast ni sit ei oo mitää pakkoa määrätä lääkkeitä lisää… :unamused: