Elämä on. Mutta ei, en ole hukannut lääkkeitäni. Muutenkin pidän niitä visusti varmassa paikassa ja erittäin korkealla ettei lapseni pääse vahingossakaan niihin käsiksi.
Oon joskus yksittäisiä tabuja hävittänyt, joskus levynkin, mut sen enempää en onneksi ole hävittänyt. Melkein kaikki menee, mitä saan.
Kerran muuten hävitin yhden paketin teemuja, 50kpl 0,4mg, mut löytyi viikon päästä himasta jemmasta.
^sama juttu,tosin kyseessä oli 50 kpl 0.4mg Temgesiciä…Ei huono löytö opiaattirefloista kärsivälle
On sitä ryynejä tullut löydettyä vaikka kuinka monta kertaa millon mistäkin “jemmasta” mut yleensä jemmaan nappei johonki vaan vitun kujalla, joten en muista mitää jemmaanneeni… se on sitten aika yllätys kun ne löytää.
Paras/pahin oli kyll, kun olin ollu kuivilla jo varmaa 3kk ja rupesin lukemaan jtn vanhaa aku-ankkaa
nii sielt välistä löyty pari lätkää xanoria ja 4 konttia En kuitenkaan ottanu niitä… jälkeenpäin mietittynä ihan vitun hyvä valinta
Joo, joskus kyl luulin hävittäneeni ISON määrän kukkaa… kavereista se oli olevinaan hauskakin pila
^ kyllä nyt jotain rivapäätä vituttaa ku omat napit finaalissa, ja toisella lattiatki notkuu rivoja
Mitäs jos hävinneet ryynit onki menny kurkusta alas? Näin mulle on ainaki käyny.