Moi
En tiedä onko oikea keskustelualue, mutta tulin tänne tänään ensimmäistä päivää, koska alkanut oikeasti pelottamaan tämä kujanjuoksu kohti kuolemaa. Mä en käytä alkoholia, mut muut päihteet (lähinnä medikinet) on iso ongelma. Tykkään medikinetistä, koska sillä saan asioita aikaiseksi, jos käytän sitä kohtuudella. Mulle siis lääkäri määrännyt lyhytkestoista medikinettiä, joka aluksi paransi mun elämää aivan älyttömästi ja tuli lähes “normaali olo”. Sitten annosta pikkuhiljaa nostettiin ja nyt tuo lääkärin määräämä päiväannos on niin iso, että sitä jää varastoon. Siitä aiheutuu se, että vetelen sitä vaikeina aikoina (kuten just nyt) snorkkaamalla nenään suht isoja annoksia.
Kun sitten pitää lähteä jonnekin muualle kotoa tai tyttöystävä tulee kotiin, niin lasken tarkasti milloin otan muut lääkkeet, jotta medikinetin vaikutus lakkaa ja musta tulee enemmän flegmaattinen. Otan siis tähän diapameja, sirdaludia, propralia, gabrionia ja lamotrigiinia. Tää on tällaista aivan idioottimaista valmistautumista ja odottamista seuraavaa käyttökertaa varten, mutta vain jos näköpiirissä on mahdollisuus käyttää liiallinen annos medikinettiä.
Kun tyttöystävä on kotona tai on muuta menoa ja pitää olla ilman isoja annoksia medikinettiä, niin se ei ole ongelma vaan nautin siitä, että on muuta tekemistä ja saan olla normaali. Eli silloin en mieti medikinetin liikakäyttöä vaan keskityn nauttimaan elämästä ja osaankin nauttia.
Ongelma on siis yksinolo, jolloin paha olo valtaa mut ihan kokonaan ja mun on pakko lievittää sitä…
Ai niin, meinasin unohtaa, että tuollainen liikakäyttöannos on mulla ollut n.80mg medikinettiä…