Joko nyt?

Moikka! Kirjoittelinkin tänne jo 1.3. Kun yritin silloin lopettaa Alkon. Mutta ratkesin vielä 2 kertaa juomaan. Korkin pistin kiinni 12.3. Eli huomenna tulee kaksi viikkoa. Olo on jo aika hyvä,toissapäivänä tein jo kevyen treenin salilla. Ja ulkoilu oon paljon. Unenlaatu on parantunut ihan sikana! Ja mikä parasta,krooninen väsymys on poissa! En ees tajunnu kunnolla,et kuin väsyny olin,ku elämä oli 4kk pelkkää krapulaa,juomista,krapulaa,juomista… oon nyt niin happy ku on tullu näinnpaljon parempi olo! Miten muilla lopettajilla? Kauanko ootte ollu raittiina? Mitä positiivisia asioita se on tuonut elämäänne?

Heippa!
Mulla tuli eilen 2 viikkoa täyteen raitistelussa eli samoissa lukemissa mennään. :smiley: Itse oon aktiivisesti seurannut keskusteluja ja olen vuosia sitten kirjoitellut tänne.
Kyllä, unenlaatu on parantunut, väsymys vähentynyt :slight_smile:
Hyvä me!!
2 viikkoa sitten olin niin täynnä tissuttelua ja sitä pöhöoloa. Tuli vaan tunne, että tästä ei mitään hyödy :unamused:
Itsekin ihmettelen kuinka sain tarpeekseni juomisesta. Juominen oli melkein joka iltaista 2-3 siideriä ja viikonloppuisin viiniä. Miehen kanssa tilanteet usein eskaloituivat riitoihin… :blush:
En halua enää sitä… päivä kerrallaan. Aurinkoista päivää sinulle! :smiley:

Alkumetreillä ollaan, tänään tuntuu jälleen vähän valoisammalta. Päivä kerrallaan.

Tsemppiä teille :heart: mulla nyt 2vk1pv ja suht hyvin on menny,muutama lyhyt mielitekohetki ollut. Niistä päässyt yli hyvin(mutta joutunut ostaan herkkuja,tänäänkin jäätelöä) vieläkin työstän että Alko olisi nyt lopullisesti loppu mun elämästä…mutta päässä pyörii että kyllä kesällä voisi juoda muutaman kerran vähän…mutta toi taitaa olla itsensä huijaamista…se tissuttelu VOI lähteä päälle jo yhdestä kerrasta,kun ottaa muutaman…ja jääkö se muutamaan…? suurin syy lopettaa oli mulla krapulat,jotka kestää nykysin ainaki 3pv jos juon reippaasti… onneks krapulan ajattelu auttaa siinä kun yritän olla juomatta… toinen oli se että kun tissutteli,jäi kaikki muu elämä…Nyt kahden viikon aikana oon nähny kavereita tosi paljon ja käyny paljon lenkillä… kolmas syy oli se jäätävä krooninen väsymys… se kyllä rupesi ihan terveyskin mietityttään…

Mulla on täysin samat syyt kuin sulla. Krapula kesti viimeksi kolme päivää. Oon itse asiassa melko tavoitteellinen kilpakuntoilija ja kaikki meni aika hyvin parin kuukauden ajan tipattomasti, sitten tuli nilkkavamma ja kuukauden ajan vedin joka viikonloppu kännit. Viime sunnuntain krapularyypyissä tajusin, oikeastaan vähän pelästyinkin, että nyt lähtee muuten käsistä jos en soppaa. Nyt on mainio olo, jalkavammakin paranemaan päin ja ihana kevät tulossa. Tsemppiä! :slight_smile:

Moi taas. Mää oon nyt supehappy! Kävin vaa’alla ja 5kg on tippunut reilu 2viikossa! Mul oli varmaan ihan sikana nestettä kehossa! Kasvot alkaa jo palautuu, ne oli kans ns pöhössä. Nyt matkalla kavereiden luokse ,again. Eilen illallakin tuli lyhyt mieliteko, meni ohi kuitenkin äkkiä. Ja nyt saa iloita kun on hyvä olo,hyvät yöunet takana ja raitis päivä. 2 viikkoa 2 päivää . Tsemppiä kaikille,ja kertokaahan kuulumisianne ?

Heips!
Raittiina edelleen :smiley: Eilen olin vähällä ottaa kaupasta 2 siideriä mukaan :open_mouth:
Mies sitten tuumasi, että kannattaako ja onneksi jäi sinne. :wink:
Tänään ollut hyvä fiilis. Ulkona melkein koko päivän terassia siivoskellut. Tsemppiä!