Mistäs sä sen voit tietää? Ehkä jesse irkkaakin #paihdelinkillä, ja kertoo siellä intian-matkojensa psykedeelikokeiluista, eikä sen takia halua että irkkaat ja näet?
Onneks oon ollut pitkän aikaa lähes ilman, oon irkannu ehkä tunnin päivässä, en vaan jaksa naputtaa 0_o Jotakin outoa tapahtuu mun päässä, fillaroinnista ja juoksemisesta on tullut hauskaa. On kiva lähteä leikkipuistoon hiekkalaatikon reunalle treenaamaan jonkkausta, lukeminen on kivaa, pystyn jopa kattomaan leffoja, voin tiskata… omg.
Kiva että olet ihastunut liikkumaan. Kunnon fillarilenkki päivässä pitää huolen siitä, että illallakaan ei jaksa roikkua enää koneella. Toisaalta myöskin istumatyöläisen selkä pysyy silläkin kunnossa.
-Keino estää erakoituminen, koska se on kuitenkin sosiaalinen tilanne.
-Oppii tuntemaan erilaisia persoonia. (Tosin tarvii olla pitkään irkannut että tämä mahdollistuu)
-IRL kaverit saa nopeasti IRC:stä kiinni ei tarvitse soitella puheluita.
-Monta ihmistä voi keskustella samasta aiheesta ja keskustelun laajuus on parempi.
-IRC ei ole syntiä.
-Puhelin on syntiä.
-Puhelimessa puhuminen on minusta paljon pahempi riippuvuutta aiheuttava tapa kuin IRCkaaminen.
Noh, miten niin…Mä oon “uusi” irccaaja oon irkannu vast muutaman kuukauden mut en oo tällasta havainnu…Ehkä naiset on enemmän hyviä kohteita…Ja varsinkin sä kun oot niin sosiaalinen ja järjestät miittejä yms…Mut mitä tarkotat?
Irkkaaminen on tullut aloitettua ihan lähipäivinä. Jonkinasteinen pakko. Kaikki kaverit löytyvät sieltä. Kaikki kaverit pitävät keskenään yhteyttä irkin kautta. Jotta en syrjäänny enää entisestään, alan irkkaamaan.
Riippuvuuksiin taipuvaisena persoonana vedän sen helposti överiksi, mutta pitää yrittää varoa…
Oliko asiallista? Mistä lähtien muuten modet ovat aloitelleet threadeja ja varsinkin palstan henkeä tai tarkoitusperia kohtaan vihamielimisiä sellaisia? Poista koko ketju ja häpeä. Käytät asemaasi ihan väärin. Jos olisin ylläpito lähtisi sinulta justiinsa moden oikeudet.
Mitä tarkoitat sillä, etteivät modet saa aloittaa ketjuja?
Etkö oikeasti tajunnut että tuo kuva on läppä, joka nyt vaan liittyy irkkaamiseen? Huumorintaju, haloo?
t: irk-addikti, paha sellainen
ps. kun aloitin tämän ketjun, en ollut mode.
[muok] millä tavalla vihamielisiä? mikä tossa kuvassa on vihamielistä?
Jeesus oli paras jätkä
Irkkaaminen on kivaa mutta addiktiivista
Tuossa ei ole mitään vihamielistä ketään kohtaan
[muok 2] Pahoittelen, jos olet uskovainen. Kannastani en silti luovu.
Joo ihan läppä kuva ei siin mitää
ja se on ihan sama mikä ihmeen mode on, kun kuitenkin ollut ihan käyttäjä monta vuotta jo, niin eiköhän se saa ihan samallailla jatkaa kirjotteluita ja tehdä vaikka uusia topikkeja vaikka joku hikinen internet titteli annettaisiinkin.