.
.
j.
.
.
.
Tiny! Mulla meni kokonaan ohitse, että sulla oli synttärit, enkä ehtinyt onnitella
. Toivotan sitten vain hyvää tätä päivää
<3.
.
no kirjaan tänne taas:
deprakine 500 mg.(2-suuntaiseen) on siis lääke(laitan muistiin kun tuli nuo viestit pyyhittyä)
nyt taas kolomella pillerillä…
muutama päivä neljällä ja vauhti tuntui kasvavan liikaa…
en tiiä, ei kyllä minusta tasoita ainakaan vauhdikkuutta(pitäisi olla tasoittava molempiin suuntiin)
toisaalta keskustelin yhen tutun psykologiksi opikelevan kanssa ja se oli mieltä, että jatkaa
lääkettä ja sai minutkin kallistumaan kannalleen. ihan hyvä keskustelu kaikkiaan, ei mikään tyhmä tyttö,
tai nainen jo.
koetan nyt vaan malttaa ja katsella.
kuitenkin masennuksen uusiutumisen estäminen on kai kaikkein tärkeintä mulla?
ja siihen tuon lääkkeen kuuluisi parhaiten tepsiä.
ulkoiset paineet on kovat ajoittain: on mielipidettä monenlaista: älä ny lääkkeitä syö, ja toisaalta.
syö nyt ihmeessä kiltisti ne pillerit. ihan hyvin minut tuntevilta ihmisiltä.
huh…
Tiny! Älä säätele sen Deprakinen kanssa itse noita annostuksia. Kyseessä on maksalle myrkyllinen troppi kuitenkin ja 2000 mg on ehdoton maksimi tota lääkettä. Eikä se Deprakine toimi, jos itse säätelet sen pitoisuuksia eestaas elimistössä niin, että pitoisuudet heittelee ääripäästä toiseen.
Kyseessä on manianestolääke, eikä se masennukseen itsessään tehoa, joten masentuneisuuden takia on turha lähteä hakemaan siitä vaikutusta säätelemällä annosta ylöspäin. Masennuksen liitännäisoireisiin sillä sen sijaan voikin olla vaikutusta, kuten vihaisuuteen ja ahdistuneisuuteen ja muuhun tuskaisuuteen, mutta yksinään se ei ole masennuslääke.
joo, tuo lekuri vähän ehdotti kokeilemaan neljällä aj minusta vauhti vaan kasvoi.
siis ei ainakaan maniaan pelitä mulla.
toisaalta olen kyllä aika varma(en päätä laita pölkylle), että sama psyko kertoi
lääkkeen vähentävän juuri masentumisen uusiutumista…
alkaa luotto hiukan mennä tuohon lekuriin.
maksakokeista kysyin, van ei pitänyt niitä kiireellisinä??
no sanoit, että 2000mg on maksimi ja eihän se tuossa ylittynyt.
on mulla muistaakseni käynyt aiemminkin, että jokin lääke on vaikuttanut päinvastoin
mitä olisi pitänyt.
aivokemiaahan tässä sorkitaan ja arvailua kokeilut toisinaan taitavat olla?
nyt 3lla menty.
olo ollut rauhallisempi ja viime yö tuli pitkästä aikaa nukuttua hyvin.
pientä alakuloa.
aikaan pitäs saaha paljon enemmän? vaatimuksia, suorittamistarvetta.
vaan tosi kiva ettei tarvii koko ajan painaa pää kolmantena jalkana, välillä ihan
maanisesti.
katon nyt tällä asetuksella jos tilassa ei suurta muutosta tule.
3lla pillerillä.
olo aika lailla ok.
paremmin nukkunut viime aikoina(ehkä 5 päivää, yhtä yötä luk.ottamatta)
kahvia kenties hiukan vähempi? reilu 10 tuoppia 20 sijaan…
ei valittamista, hiukan levoton olo. oisko noista ryhmistä jättäytyminen jotenkin syy?
ei kai.
kuitenkin luottavainen ja jopa positiivinen yleisvire. vähän enemmän malttia.
kroppa kyllä kireä, vaikea rentoutua…no, kyllä tuokin vielä helpottaa, uskon niin…
jeps, my l´lle tiny, keep on truckin´ ![]()
Dave Grohl ft. Kyle Gass | Life’s a Bitch [Chords In Description]
youtube.com/watch?v=_uFOJfRJ0UA
edelleen 3 tablettia. vähän kuivia, vaihtaisko välillä pöytäkoneisiin hehe…
kohta fysio the rape out:lle kynsiin ja hampaisiin hehe vol2
johan naurattaa
sitten psyk olo g ille…mahtaa ko nau ru hyy tyä ?.?.?
alkaa itkua vääntää tää pian…Ou jee…
no mutta butta…ruumiin ja sielun hoitoa…hyvä hyvä…käs i avoin kaikelle avulle&tuelle.
kiitti syztem lol ja sydän pydän…mieli auki, takki kiinni…
jeps ja jou, carry on my vayward tiny(vai onxse wayvard?) ![]()
no nyt viikko ilman deprakinea, eipä tuosta mitään isompaa vierotusoiretta tulle, en tiiä oisko pitäny…
vhä ehkä vauhti välillä kasvoi.
nyt sitten ehotti ketipiaania…kai sekin on koettava itte?
en taia lukea mtään tuosta netistä, vaan saa laittaa omia kokemuksia jos kellä on
No Ketipinorilla ainakin loppuu ajatustoiminta ja tunteet suuntaan jos toiseenkin.
Eli karsea lääke, jos mielialan tasaamiseen vaan tarvitsee jotain. Se on psykoosilääke, että siihen se voikin olla jees, mut kiistatta vähän rajut haittavaikutukset mielialan tasaamiseen tai unettomuuteen, kun siihenkin lekurit sitä tykkää määrätä.
no katotaan nyt, unta parantamaan ja sanoi olevan neurolepti, mitä se sitten tarkoittanee.
jotain on syötävä. toisaaltaa oma tarve ja kelan takia…lienenkö miten monesti sanonut, että se ei usko työkyvyttömyyteeni, ellen lääkkeitä syö…
annostus olisi mieto, täytyy tuo tarkistaa, kun viimeksi lähdettiin melkein maksimilla liikkeelle.
vaan lienee jo tajunnut, ettei mulla pienet annokset mitään vaikuta yleensä…paitsi rauhoittavilla.
no rauhoittavat nyt on pannassa paljon koukuttavuuden takia.
itse koetin ehdottaa, että unia koetan hallita hyvin harvoin ottamalla rauhoittavia. noinhan olen nytkin toiminut.
ei olllut hänestä hyvä ajatus se.
juu…no koetan tuon ketipiaanin aloittaen varovasti. jos annos on kovin iso, jaan lääkkeen, mikäli pystyy.
tai otan puolta harvemmin. saattoi sanoa oikeinkin, että annos on pieni.
lääkkeet unohtui hakea vielä.
ja onhan noita deprakineja jäljellä, niin aloittaa taas, jos pakko on. en muistanut kysyä lääkekannabiksesta,
vaan luulen että unohdus ei haitanne. tuskin se sitä ainakaan olisi antanut näihin juttuihin ja oisko niistä
iloakaan…kiinnostaisi toisaalta kokeilla.
toisaalta onhan jotain koetettava ja kyllä unia on omastakin mielestä koetettava parantaa ja luulishan tuota
muutaman läheisenkin puuttuvan, jos alan ihan zombiutua, ellen ite tajua. olen kertonut asiani tarkoituksella
eräälle hyvin tarkkaan ja aion kertoa toiselle myös.
juu…muuten olo on ollut enemmän elossa oleva, kun jätin deprakinen, hiukka skarpimpi, eli kyllä se mielestäni vähän latisti…ja siitä aika paha, kun tuli yhtäkkiä tosi unettava olo esim. autoa ajaessa. muutaman kerran olin lähellä nukahtaa rattiin. erilailla unettava kuin kun en ole niitä ottanut. mirtazapiinni toimi samoin, mutta sitä otinkin unien vuoksi ja joskus myös tarvittavana rauhoittavana…kun kerran unetti, niin silloin rauhoittaa.
muuten asiat aika hyvin (tai tosi) ollut jonkin päivän. olen saanut pidettyä itseni ihmisten ilmoilla ja uskon kyllä tiedostavani mahdollisuuden palaa loppuun, jos unet takkuavat liian kauan ja vauhti menee ihan överiksi.
pahin vaara mulla on kuitenkin jättää kaikki ja eristyä…tuo on ollut automaattinen tie syvään masennukseen aiemmin
ja miksi ei nyt olisi?
plinkkiin kirjoittelu tietty arveluttaa, kun lupasin pysyä pois ja varsinkin tuolla lopettajissa ei porukat taida haluta
kirjoitteluani?
koetan sinne maltillisemmin ja vaikka yhden kerran päivässä vaan tai harvemmin. mahdanko malttaa. siis jos ei synny mitään keskustelua. en näistä aiheista ole löytänyt tämän parempaa(tai huonompaakaan) sivustoa,
minne kirjoitella. ja olisiko se sielläkään helpompaa.
koetan täälläkin kasvaa ja kehittyä, mutta tajuan kyllä ettei porukat voi siihen luottaa ja en kyllä luota aina itseenikään.
tulee aina mentyä liian pitkälle ja toimittua etikettien vastaisesti.
usein en edes välttämättä tajua, että kirjoitukseni ja käytökseni ovat jotenkin ‘väärin’. toisinaan iskee piru ja en
hillitse itseäni. jonkin verran tapoja on pakko kuitenkin koettaa opetella, että voi toimia varsinkin normielossa,
eikä tarvitse eristää itseä.
jeppelisdusmusboodibyy
eipä ole viel tullu ketipiinoorii otettua…ei ole tullut tarvetta ja ei liene mieltä syyä jotain kun on
tapana niin tehä? ja kun ihan lääkärin määräämää,voe,voe.
no katellaan ja kuunnellaan talaven tulloo ja taettumista…josko ei tänä synkkänä aikana masis alkaskaan.
en häntä kaipaa kyllä enää ikinä. eiparasta seuraa, ei tuo vaan vie, mennessään, minne mennee?
alas kai, alaskaan,kaskelottia katsomaan…
niin kun siinä amelie-filmissä se masentunut kaskelotti, joka hyppi altaastaan aina pois, ., vai oliko masentunut
tai muuten vaan sekasin?
ei kyllä nyt haittais kuulla titityy, linnun laulua iloista…joskus sekin on kuulostanut lähinnä melulta…
vaikka on se kyllä aika rasittavaa toisinaan, kun yöt läpeensä sirkuttavat ja vaikka yrittäs nukkua niin ei oikein
pysty…mullei aina oo ollu ihan paras äänieristys ulkomaailmaan…
on vähän sama olo, kun yhellä tutulla kun se ruokkii pikkulintuja ja harakat tulee saaliille…hirvee huuto ja mesominen
niille harakoille ja tikoille ja muille. hyvä ettei ikkunaa hajota…
sama huuto niille naapurin vasikoille, lehmille ja lampaille kun alituiseen karkasivat pihaan…uhkas aina niitä, että
ammun nuo kun seuraavan kerran ilmestyvät…onneks on jo aseet pois viety, tiiä vaikka ois yhen kerran ottanu ja ampunu…no nyt ne loppukesän pysy poissa onneks…vaan sitten jotain muuta rähisemistä keksittävä tilalle. vaikka
ei viime aikoina pahemmin oo rähissy…parempia aikoja toisinaan ja hyvä niin…mukava ukko kyllä kaikin puolin muuten hän.
kaipa tästä maailmalle lähtee pittää…tai saa.
olo on taas ihan melkein hyvä eli mainio omalla mittapuulla…wau ![]()
The Boomtown Rats - I Don’t Like Mondays
youtube.com/watch?v=-Kobdb37Cwc
piti kenor ketipinoori ottaa vaan unhoittui…pitaskohan alkaa koittaa. koettelis…alkaisko se auttaa…
apuva…kone ei muuten laita taas aata, jossa on pisteet paalla,oisko tullu sotkettua ja sahlattya…muitakin
on hukassa, esim. kys.m.
ottaa elama raakana. vissylla vaan ja vedella…oikeista vipusista.tipusista viis…kuus kukki valoa ja ei
anna iloo…pain ja vastoin…tahtoaan kuuntelen muka ymmataen.mieli tenaa vastaan.panen kaikki munat
samaan koriin ja RAY ei antele. aasi…siis ray. ma en…tun rosvot…
kiitos ylhainen pyhyys kaikesta koettelemuksesta. saa taas kasvaa…tai koettaa.koetella joo…kaikella
kunnioituksella…tai no 3 neljasosa/kunnioituksella…
koht on joulukuu…kausi kai synkin ainaskii valon osalta…pimeessa kylla ny viihyn…pimee…pimenee…
kais se tasta taas…koetan taipua…periks en anna vaika annan…missa mennaan…metsassa.metsaan.
retkelle tutulle…vaan kylla se valo pilkkuu oksain lomasta…
…kai ![]()
oishan se hienoo, jos maailmaa ei tarvitsis kohdata aina yksin…tai no itsensä sekopäisten
puoliensa kanssa.
oishan se hienoo, jos vois tuntea kuuluvansa johonkin…pidemmänkin aikaa…
oishan se hienoo jos vois sopeutua riittävästi
oishan se hienoo jos antaisi itsensä päästä helpommalla
oishan se hienoo jos osais elää
mistä tämä alituinen epävarmuus kumpuaa…kuulunee homman kuvioon, elämän tämän…
miksi on niin vaikea hyväksyä itsensä ja ristiriidat suhteessa muihin.
mikä on homman pointti…jos jokin tarkoitus on olemassa, onko sen etsiminen tärkeää…
jos se tarkoitus aukenee, kun ei etsi ja kysele…pakottamalla ei mitään tahdo saada, tai no
päänkivistystä ehkä…harmia ja hankaluutta…
vaivaa pitäisi jaksaa nähdä…okei alan katella…ostan kiikarin:::::::::::
[size=50]va.[/size][size=85]i[/size]v[size=150]a[/size][size=200]a[/size]
vaan…ko ne taas sut lyttyyn,ketkä…ne pahat pojat ja omat somat aatokset eijalot ja alhaisetmielet