.
.
Voi voi!
Kyllä noiden lääkkeiden kanssa kannatta olla tarkkana, jos ne popsii etukäteen voi olla aika ikävä olo tiedossa. Onneksi sinun ei tarvitse odottaa liian pitkään ennen kuin saat uudet napit. Älä ajattele refloja, niin ne ei ehkä tulekkaan. Minullekaan ei tullut bentsorefloja, vaikka lopetin ne seinään 7 vuoden säännöllisen käytön jälkeen.
Minä sain terveyskeskuksen lääkäriltä juuri 400 kpl 10mg Diapam-reseptin, kun en maininnut, että olen lopettanut niiden syönnin jo vuodenvaihteessa. Aina kun käyn säätämässä annan muutamia liuskoja ja saan Subuni hieman halvemalla.
VH
.
Tekee pahaa tällaiset topiikit…
Älä pliis heittele niitä tenoxei/pamei mitään bentsoja neulalla ittees Tä nyt ei oo tarkotus olla mikään saarna sulle, vaan kai tajuat itsekin mitä teet?
Et taida oikeen kässätä, kun ei ne rauhoittavat sinne suoneen kuulu…
Tietkö paljon niissä on kaikkea maissitärkkelystä + muita sidosaineta jne muita kaikkee muuta, kun itse diatsepaamia jne…
Ja jos käet on kipeet i.v heittelystä, niin lopeta se oikeesti kokonaan.
Et selvästikään osaa heittää,jos kipeeksi tulee kädet.
Eli ohi on menny ja nyt siel voi olla ihan sairaat tulehdukset tulossa ( ite ollu kerran sairaalassa 3 päivää,ku heitin jonku räkästä subuu hihaa ja veren tulehdusarvot melkeest 250 & normit on mun mielestä reippaaasti alle 10:nen )
Ite noin 2v~ heitelly hihaan. Pääsääntöisesti amfetamiinia ja buprea, muutama Dormicum on joskus kans menny, eikä mulla ole tosin kun tuon kerran ollut käsi oikeesti tosi kipeä, & sekin johtui paskasesta subusta…
Lopetathan tuon ainakin bentsojen heittelyn hihaan.
Tuota ei tarvitse kauan jatkaa, niin suonesi ovat tukossa & sit oot oikeesti PASKANA .
.
[Poistettu lainvastaisen toiminnan suosittelua - Päihdelinkin toimitus]
Tiedän miltä tuntuu, kun on apteekkisopimus ja sen kanssa ryssii. Mulla on ollut ongelmia siitä sopimuksesta huolimatta, mut kertaakaan en oo niin paljon vetänyt, et olisin kokonaan vetänyt varastot tyhjiksi. Eli joudun vaan kituuttamaan pienillä määrillä, ja se vituttaa ihan tarpeeksi.
Eli jos tulee kännissä sählättyä, niin kandee tunkea dokausiltoina ne tabut jonnekin sellaiseen talteen, ettei heti tulis niitä sieltä vedettyä.
Voi mcdougal, kunpa voisin jotenkin auttaa sinua.
Olen täällä muualla kertonut kuinka menetin vain 23-vuotiaan poikani viime syksynä päihteisiin. Virallinen kuolinsyy oli bupren, bentsojen ja alkoholin yhteisvaikutus, mutta todennäköisesti pohjimmainen syy oli hänenkin elämäänsä tullut toivottomuus ja masennus jota hän yritti lääkkeillä ja alkoholilla parantaa.
Yli kolme vuotta yritimme saada poikamme elämää raiteilleen, mutta tuloksetta. Hetkellisiä parempia kausia seurasi aina vaan jyrkentyvä alamäki. Mukana talkoissa olivat paitsi vanhemmat myös pojan parhaat ystävät sekä lukuisat terveyden- ja sosiaalihuollon asiantuntijat.
Kohta on puoli vuotta kulunut pojan kuolemasta, mutta edelleen ovat suru ja ikävä niin pinnassa että välillä tuntuu ettei millään jaksa eteenpäin. Jo ennen pojan kuolemaa aloin käyttää mielialalääkkeitä ja ahdistukseen olen viime aikoina joutunut ottamaan bentsoja (tosin melko lieviä sellaisia). Nyt on pelko siitä että jään itsekin koukkuun näihin lääkkeisiin.
Jos sinulla on vanhempia tai sisaruksia (kuten ymmärrän) niin toivon että edes heidän vuokseen yrität parantaa elämäntilannettasi. Itsemurha olisi varmaakin pahinta mitä läheisesi joutuisivat kokemaan, joten toivon että saat elämänhalusi takaisin ja asiasi järjestykseen ennen kuin on liian myöhäistä. Minun poikani kohdalla pientä lohdutusta antaa se, että kyseessä ei satavarmasti ollut itsemurha vaan puhdas vahinko.
Sain viestistäsi kuvan että myös sinä olet vielä melko nuori. Onko sinulla töitä tai mitään harrastuksia, joihin voisit suunnata ajatuksia ja energiaasi päihteiden sijaan? Entä oletko ajatellut mitään pidempiaikaista vieroitusta kaukana nykyisestä kaveripiiristäsi ja päihteiden houkutuksista? A-klinikka on usein se paikka josta homma lähtee liikkeelle, joten ehdotan rohkeasti sinne menemistä näin ensi alkuun ellei paikka ole sinulle jo entuudestaan tuttu.
Voimia!
.