Ja korkki auki.

Niimpä niin se oli päätös viikonloppu selvinpäin, no eikös se ollut jo kuinka mones päätös. Ja samantien kun töistä pääsee ei kun terangille ystävien kanssa juomaan kaljaa ja taas sama suunnitelma- illalla tuhotaan viinipullot ja painutaan baariin. Yllättävää.
Näinpä tässä sitä mietitään mennäkkö vaiko eikö mennä ja mennäähän sitä kun ei muutakaan ole… Haluaako joku kertoa mitä muuta sisältöä on elämällensä löytänyt? Viikot menee ihan hyvin kun käy lenkkeilemässä (silloin tällöin menee muutamat iltabisset, välillä juodaan oikeen reilustikin) Nää viikonloput on pahimpia kun ei ole vaihtoehtoista tekemistä… työt on alkanut maistua puulta kun krapulat kestää keskiviikkoon asti ja pelkotilat loppuu yleensä vasta perjantaisin silloin on ainoa aamu kun herään virkeänä ja täynnä puhtia. Miten ton kuningasalkoholin saa pois suljettua elämästään?

Sepä se, se onkin pulma! Yksin on tylsää, mutta mieti, miten tyhmää on juoda yksinäisyyteen. No, onhan se kivaa, jos kaveri löytyy ja lähdetään baariin, mutta mitä se elämä on pidemmän päälle? Varsinkin jos sun krapet kestää puoli viikkoa. Elät siis 2 päivää normaalielämää?? Vai ymmärsinkö väärin?
Älähän nyt lähde tänä viikonloppuna ja katso, mitä tykkäät ens viikosta. Voin taata, että tulee olemaan tylsää la ja su, mutta ei arkena. Sen lupaan.
Ps. oon minäkin paras sanomaan, mutta yritystä on. Tsemppiä!

Ymmärsit oikein kaksi päivää viikosta normaali elämää. Kiitos kannustuksesta. Pakkohan se on yrittää tsempata, eihän tämä voi näin jatkua jossain vaiheessa mielenterveyskin varmasti antaa periksi.

No, sitten kai vietät tän illan täällä? Minäkin olen, seuraa siis on :slight_smile:

kaippa se on pakko tuolla naapuri baarissa pyörähtää, kuinka sinä koneella istut koko illan?

Tosin edellisestä viestistäsi kyllä ymmärrän, että tämä on myös sitä jotain muutakin tekemistä kuin se baareissa juokseminen, totta…

Mulla vaan nyt ei ole niin paljoa ystäviä tässä paikassa, joten istun kotona. Mutta, toisaalta edellisen paikan ystävät oli hyvin paljon baarikavereita tai sitten seurustelevia, joten olen kotona.
Tylsää on, ei voi kieltää.

Entäs jos et lähtiskään sinne baariin, olisko kamalaa?

no tulin ko talasin ja täytyy sanoa, että enpä kyllä enään tänään mihinkään men :slight_smile:

Mmm… ymmärrän kyllä sua tosi hyvin… Hieno lasku humala… onneks huamenna voi olla selvinpäin :wink: kovasti kun haluisin jonkun syyn…

Maailmassa on ihan älyttömän paljon tekemistä. Itsensä voi “huijata” kiinnostumaan vaikka mistä asioista. Itse olen ihan innoissani siitä, miten paljon enemmän voi tehdä asioita selvinpäin. Itse olen urheillut, kokeillut uusia lajeja, lukenut dekkareita, katsonut mielenkiintoisia dokkareita, leffoja, tutkinut eri aiheita, suunnitellut lomamatkoja, penkkiurheillut, lyönyt vetoa, käynyt mielenkiintoisia keskusteluita.

Se juominen vasta tylsää ja passiivista paikallaan istumista onkin! Toki selvinpäinkin tulee ne tylsät hetkensä. Ja yksinäisyyttä vastaan joutuu taistelemaan. Mutta mieluummin mä arvostan omaa hyvää oloa ja omaa hyvää seuraani, kuin myyn itseni ja terveyteni lähtemällä juomaan vain seuran toivossa!

Totta, noo tän hetkinen elämän tilanteeni on niin sekava, että en pysty juuri nyt ajattelemaan muutakun asoita, jotka päällä pyörii. Juominenhan nyt tuo helpootuksen hetkeksi. Sehän on selvä, että kun nää asiat tässä parin viikon sisään saan raiteilleen niin muutoksen on tapahduttava! :slight_smile:

Juu kyllä tylsyyttä vastaan täytyy välillä väkisinkin taistella. Ikävää varsinkin iltaisin ja viikonloppuisin silloin yleensä kuuluu se naps.