Koukkuuntumisen uusi ulottuvuus aukesi kun aloin heittämään hihaan, äkilliset nousut, rituaali yms. Mua mietityttää vaan kovasti miks niin harva IV-käyttäjä välittää niin vähän fyysisestä terveydestään, lähes jokaisella IV-käyttäjällä kenet tunnen on C-hepatiitti, useita tuhoutuneita suonia. Onko piittaamattomuus rännäyksen turvallisuudesta, itsetuhoisuuden sivutuote usein? En osaa oikein sanoa mikä tämä koko topicin pointti on.
Itse käytän 99% kerroista sterifilttejä kun otan vedot, mikäli ne loppu eikä vinkki auki niin pumpulifiltterillä. Rännään vain “apteekkituotteita(ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan, subutex, erilaiset opioidivalmisteet”), satunnaisesti tulee viihteiltyä dormicumeilla. Itse en pidä stimulanteista paljoa, pommina menee silloin kun harvoin nautin, enkä rännäisi mitään katutuotetta ellen tuntisi sen synteesin tehnyttä henkilöä. Ja joo jos nyt oikein foliohattuillaan niin eihän sitä koskaan tiedä vaikka apteekkituotteissa olisi valmistusvirheitä, mutta se siitä.
Itse mieluummin heittäisin itteni narunjatkeeks kun tekisin hidasta ja tuskallista kuolemaa rännäilemällä tennareita yms. ja käyttämättä filtteriä. HYVÄT IHMISET MIETTIKÄÄ <3
Bupret, mopot, ja satunnaisesti deeceet meneepi hihaa. Ehkäpä topicin tarkoitus oli motivoida ja antaa toivoa ihmisille, valistaa kuinka typerä ja itsetuhoinen tapa filttereiden käyttämättömyys on… Ja sinä dark magus kelmisein, ei en käytä hengitys-suojaa mutta kädet desinfion kyllä, haistoin pientä kettuilua lauseessasi
Kyllä pubret kannattaa todelakin filtteröidä. Se kalkki kertyy silmien taakse ja tuhoaa näköä.
Sen sijaan en voi käsittää miten jotkut edes yrittää ränniin työntää jotain bentsoja, jotka ei edes liukene veteen.
Mutta toisaalta jotkut huumeet sekoitetaan suoraan kädestä otettuun vereen, jos ei oo tarvittavia aineksia tehä vetoja. jotkut varmaan muistaa sen buumin tuossa 90-luvun lopulla…
Asiaa! Ei mut oikeesti hygienia kyl kunniaan, ja samoin itekki huolissani muiden käyttötaktiikoista. Tenoxeja räpylään ja bupret jätetään fimattamatta ku se siin klikis/ruutas näyttää ettei siin nii paljoo ylimääräst roinaa oo, muttei oteta huomioon kuinka monet vedot esim. vuoden sisällä ottaa, kaatopaikallinen sidosaineita yms. sitte kehossa. -.-
Jep, itekkin joskus laskeskellu noita, aika karuja lukemia… Aijaa, mistähän noi sun oireet johtunee ;o Ei kai jarrut itessään aiheuta sen kummemmin verenkiertohäiriöitä ellei joka pv ota isoja annoksia ja lamaa huomattavasti keskushermostoa?
Oon muuten saanut sen käsityksen, että se talkki poistuu kyllä sieltä suonista? Onko jollain varmaa tietoa asiasta? Pitäisi selvittää… Ainakin imusolmukkeissa on jokin järjestelmä, joka poistaa verestä vieraita partikkeleita. Ja mitä hittoa sille talkille käy, jos se menee vaikkapa maksaan? Jääkö se sinne hengailemaan vai mitä häh? Koteloituu jotenkin sinne vai?
Onneksi tyttöystävän esimerkistä opin käyttämään fimoja. Nykyään tuntuu karmealta ajatellakaan heittävänsä raakana hihaan jotain lääkenappia. Toki suoniin menevä vesi tulee ihan vaan hanasta, mutta kunhan ei tapahdu jotain Nokia-ilmiötä, niin luulenpa olevani ihan turvassa. Johonkin muuhun minä täällä kuolen, ja jostain muualta ne vaivat tulevat kuin jostakin hanaveden käytöstä.
eiköhän itsekullakin meillä olisi jo muutama sormi amputoitu tai näkö lähtenyt jos elimistö ei voisi poistaa niitä kaikkea paskaa mitä muuta niissä vedoissa verenkiertoon itse vaikuttavan aineen lisäksi tulee…
niinkö täällä päin missä itse asun niin ei ole sterifilsuista tietoakaan kun ei nääs vinkkiä ole kovinkaan lähellä…
eli korvatopsit ja apteekin pumpuli pallot tai sitten röökin filsut on ajanut yllättävän hyvin asiansa…
eli niiden läpi on melko paljon tavaraa suoniin menny mutta uskon aika hyvin et kyllä ne sieltä katoaa ajanmyötä… omasta mielestä sterifilsujen jälkeen noi korvatopsit on parhaita… huomannut että niistä ei mene
tavara mitenkään niin hyvin läpi kuin esim apoteekin pumpulipalloista…
Yeah! back in da hood! Olin katkolla just IV käytön takia ja bupren. Aluks sen bupren aina filtteröi mut ei sitä lopuks enää jaksanu, mut aina omilla värkeillä vedin ja ei oo c-hepaa. Kyl sinne hihaan lyricoitakin aika usein laitoin vaik ei ole mitään järkeä. Nyt toivottavasti pysyn ainakin buprest ja värkeistä erossa.