Kukaan ei tarvitse minua enää!
Olen suunnitellut kaiken. Ostan tonkan viiniä ja ajan auton metsään. Juon viiniä ja teippaan auton ikkunaan jeesusteipillä pakoputkesta putken sisään ja kuolen.
Minua ei kukaan rakasta ja ainoa mitä kaipaan on tunne rakkaudesta,haluan tuntea sen, mutta en voi.
Älä kiirehdi, ootko vielä hengissä? Tappamaan ehtii itsensä, kannattaa kokeilla muita keinoja ensin.
Hei, olen uusi täällä ja hälytyskellot soi! Voin eläytyä tilanteeseesi, olen nimittäin psyykkisesti sairas, alkoholisti & yhden lapsen etä-äiti. Hakeudu ÄKKIÄ osastohoitoon itsesi ja lapsesi vuoksi, älä tee mitään peruuttamatonta! Vaikka tilanne tuntuisi miten toivottomalta, äiti-ihmisille löytyy terveydenhuollosta apua, lastensuojelun kautta voi hakea tukijaksoa ensikodilla kun lapsi syntyy jne.
Ennen kuin tulin raskaaksi, olin eronnut vuotta aiemmin ja luuhannut kapakoissa murehtimassa. Yhdestä reissusta lapsi sai alkunsa ja raitistuin heti kun tein raskaustestin. Lapsen isä ei halunnut osallistua projektiin millään tavalla. Hukutin murheet tekemällä töitä kellon ympäri. Lapsi on terve, ihana ja voi hyvin, vaikka muuttikin sijaisperheeseen. Alko-ongelma siis puhkesi uudelleen, kun lapsi oli vuoden ikäinen. Yksi saunasiideri viikossa ja siitä se taas lähti…Nyt hoidatan itseäni kuntoon, haen kuntouttavaa psykoterapiaa, käyn pienten lasten vanhempien vertaistukiryhmässä ja AA:ssa olen joitain kertoja käynyt. Ei ole helppoa, mutta luovuttaminen ei ole vaihtoehto.
“ja teippaan auton ikkunaan jeesusteipillä pakoputkesta putken sisään ja kuolen.”
[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori] Minä olin siis n. 20 vuotta sitten parisen kuukautta suljetulla koska itsemurhayritys tosissaan ja tuttava > vuoden suljetulla itsemurhahakuisuuden takia ja teki itsemurhan kun pääsi pois.
Näin taitaa tosissaan olla…
Ja sitten kun käyttäytyy oikein tuhmasti niin voi päästä tälläiseenkin hassuun asuun…

“Yhdestä reissusta lapsi sai alkunsa ja raitistuin heti kun tein raskaustestin. Lapsen isä ei halunnut osallistua projektiin millään tavalla.”
Pobedan biisi “Matkalla Alabamaan” tarkoittaa siis sitä (vaikka osa ei tajua sanoitusta), että kun pullat on uunissa niin homma on suoritettu - se uunista ulos vaihe ei sitten enää nappaa. Mitään elatusmaksua, vaikka se olisi määrätty käräjäoikeudessa, ei välttämättä saa ikinä (mm. Poste Restante osoite) vaan joutuu hakemaan Kelalta elatustukea 151,85 €/kk. Elatustukea elatusmaksun laiminlyöneeltä ei välttämättä saada milloinkaan perityksi takaisin. Noin kävi eräälle sukulaistohtorillekin → elatustuki oli sitten tyhjäntoimittamista yliopistolla jollain vakanssilla > 7 vuotta.
Lasolarska, asia hoitui helposti kun en halunnut isyyden selvitystä. Elarit siis ovat tulleet Kelalta alusta lähtien. Isä on tavannut lapsen pari kertaa vauvana, siinä kaikki.
Älkää nyt ihmiset viitsikö, trolli tämä Lumi Enkeli on!
Hei,
tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Muistathan että apua on tarjolla! Jos tilanteesi menee nopeasti huonoon suuntaan, voit aina soittaa hätänumeroon 112 josta lääkäriambulanssi voi tulla arvioimaan tilanteesi. Voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisinumeroon 010 195202. Vastoinkäymiset voivat joskus tuntua ylitsepääsemättömiltä, mutta usein jo avuntarpeen myöntäminen helpottaa oloa ja tekee asioista siedettävämpiä.
-Päihdelinkin moderaattori