Inhokkisanoja ja -sanontoja

Perushoitaja

Rankaiseva kämmen

Särkipizza

Tekisitkö minulle yhden voikkarin?

Meidän pikku vekkuli

Nenänhuuhtelukannu

Rokuli

Laamapaita

Fritsu

Naikkonen

Anna mulle pesää

En ole rasisti, mutta… Niin siis olet. Sano se suoraan ja reippaasti vain :smiling_imp: . Rehtiys on kaiken A ja O, rasistipaskallekin.

Ei millään pahalla, mutta… Ja tätä seuraa aina tarkoin harkittu loukkaus :unamused: :angry: .

Elukka

mutta en tee sitä enään on usein toiveajattelua ja tarkoittaa päinvastaista.

Esimerkiksi että en enään koskaan käytä päihteitä tai lyö vaimoa.

tai mä olen lopettanut noi jutut

Ei tod.

Varsinkin, jos tuo sanotaan sellaisella vittumaisella äänensävyllä, jota en nyt tässä tarkemmin osaa kuvailla, mutta muutenkin kyllä. Luulin tai paremminkin toivoin kyseisen hokeman jääneen jo jonnekin ysärin hämäriin, mutta valitettavasti sitä kuulee ihan riittämiin vielä nykyäänkin ja monien suusta.

Normaali

Tuohan pätee kaikkeen. Esimerkkejä:

-Onko normaalia, jos juo joka päivä 24-packin keppanaa ja muutamat napanderit päälle? -Onhan se täysin normaalia, mikäli on rappioalkoholisti.

-Ei ole ihan normaalia pestä hampaitaan 20 kertaa päivässä, olla pääsemättä liikkumaan kotoaan mihinkään, koska pitää jäädä tarkistelemaan hellan namiskat kerta toisensa jälkeen ja suoristella maton hapsuja vatupassin kanssa. -Ihan normaalia käytöstä pahasta pakko-oireisesta häiriöstä kärsivälle.

-Ei ole kyllä enää lainkaan normaalia syödä kahtakymmentä porsaankyljystä ja kymmentä kermamunkkia per päivä. -No onpas, jos ihmisellä on aivan HC-binge -syömishäiriö.

-Vitun epänormaalia, jos joku raiskasi, kidutti ja tappoi 10 naista. -Täysin normaalia toimintaa sarjamurhaajalta.

Toisin sanoen; kaikki on normaalia, vain lähtökohta on olennainen. Normaali-sanan sijasta pitäisikin käyttää tilanteesta riippuen muita määreitä, kuten esim. terve, terveellinen, yleisesti hyväksytty, yhteiskunnan normien mukainen, laillinen jne.

Meidän pikku vauva on hirveä ripulitehdas

Tykkään syödä hyvin ja mahdollisen halvalla