Ei suoraan liity foorumin aihepiiriin tämä, mutta plinkinkin ikuisuusongelmaan tämä liittyy kyllä. Joten pistänpäs oikein oman keskusteluaiheen tästä. En uskalla mennä alakertaan tämän aiheen kanssa. 
areena.yle.fi/video/1329375
Mikä mielestänne tässä nettikeskustelemisessa on niin pirun vaikeeta? Vai onko se vaikeeta oikeasti? Vai onko siinä peräti hyviä puolia että voi keskustella netissä aggressiivisesti? Onko netin pimeä puoli nimenomaan vertaistukipalstoilla erityisen vahingollista? Aiheuttaako nettitappelut korostunutta juomishimoa? Tukeeko nettivertaistukikeskustelut juomattomuutta enemmän kuin juomaan sortumista? Missä menee yksittäisen keskustelijan vastuun raja mm. sen suhteen että nämä kuitenkin ovat paikkoja jonne itse vapaaehtoisesti hakeudutaan? Oletteko te netti- ihmiset oikeita ihmisiä vai mielikuvitusolentoja? Mikä päivä tänään on? Paljonko kello on?
Kasoin tän eilen. Tuli taas mieleen kuinka eriarvoista ihmisen sama kärsimys on ja lakiin turvautuminen on aika arpapeliä ellei ole syntyjään hyvät puhelahjat ja suhteita.
Mä en voi sanoa näitä nettipalstoja oikein vertaistueksi. Koskaan et tiedä oikeasti kenen kanssa juttelet, onko toinen vilpittömin mielin, kirjoitukset ei välttämättä kohtaa todellisuutta, joku saattaa jopa kopioida sun kirjoituksia omiin tarkoitusperiinsä. Pessimisti ei pety.
Tiedon vaihtamiseen ja etsintään on ihan kohtalaisen hyviä.
Eli;
Se kun ei näe kehon reaktioita, usein se paljastaa toisesta enemmän kuin sanat esim.onko loukannut toista.
Joskus on. Ne rajat, ne rajat.
Ööööh, ei todeeeellakaan.
Juurniin, jollei oo mitään hyvää sanottavaa niin älä sit sano mitään, ei kai ole mitään puolusteltavaakaan. Mulla tuli tästä kysymyksestä mieleen kysymys “miks sä hakkaat itseäs?” (siis et sä vaan toi ihan kysymys)
Ootko harkinnut rekrytoijan tai rikospoliisin ammattia?
Joojooniin, tohon vertaistukipalstan pimeään puoleen sanoisin senverran et VAROKAA SAALISTAJIA 
Mä oon muutaman kerran joutunut hakemaan pari bissee ton takia.