imppaus

Apo, muistatko kun sanoit yksi äidistä - toinen isoäidistä :wink:

Ei mut, mun täytyy sanoo et pidän helvetisti eetterin vaikutuksista, se vaan on käytännön kannalta pannassa…

Itseasiassa ko. aine lähti multa osittain hanskasta…hain litratolkulla sitä eri löyhän moraalin apteekeista… se antoi tavallaan jo kaiken mitä sillä oli annettavaa…mutta luonnehtisin jonkin asteiseksi psykedeeliksi, joskin melko tylsäksi verrattuna esim sieniin tai LSA:han…

En oo ite eetteriä kokeillut, eikä oikeen tee mielikään Fear and Loathingin jälkeen :smiley:

Jos jotain on pakko tyypata, ni kandee ootta ilokaasuu. Se on terveellisintä ja iloista :smiley: Löytyy hyvin varustetuista kaupoista. Sitä voi myös kohentaa sauhuilla jos haluu. Joku on kyl kuollu siihen kamaan :open_mouth: Jäpä oli teipannu pienen huoneen ilmatiiviiks ja laittanu semmosen ison kaasusäiliön keskelle lattiaa sihisemään… :laughing: en oo muita tapaturmia kuullu tai nähny.

Ei varmasti teekään, sillä kyseisen elokuvan kuvaus eetteristä on täydellisen perseestä ja päin mäntyä.

Minä ajattelin ruveta valmistamaan sitä. En niinkään päihtymisen vuoksi, vaan siksi, että sitä tarvitsee useimmissa laboratoriossa tehtävistä töistä.

Etanolista rikkihapon avulla? Ei kyllä kotikemistien kannata noiden kansssa mennä sotkemaan. Kyllä tehokkaita poolittomia liuottimia saa muutenkin kuin itse tekemällä. Saakos tiedustella oletko kouluttautunut kemistiksi vai ihan harrastuspohjalla sekoittelet sotkuja?

Juurikin niin.

Jaa miksei?

Jos minä tarvitsen eetteriä, niin minä tarvitsen silloin eetteriä.

En ole koulutukseltani kemisti. Pitäisikö olla? Labravehkeitä kuitenkin löytyy ja huomattava määrä farmaseuttis-kemiallista kirjallisuutta.

Mielenkiinnosta: Mites eroaa todellisuudesta? Eipä ole niin innostavalta aineelta tuntunut että hirveämmin kiinnostaisi kokeilla…

No turhaan hätäännyin, on vain huolestuttavaa lukea jossain muilla boardeilla kuinka ollaan parin artikkelin lukemisen jälkeen hankkimassa eetteriä ja vetyjodidia ja sitten kysellään paljonko sekotetaan sitä ja tätä että saadaan mummon vanhat duactit muutettua metamfetamiiniksi.

No siten eroaa todellisuudesta, että eetteristä tulee melkoisen euforinen olo, eikä liikkumisvaikeuksia tai koordinaatiohäiriöitä esiinny, kuten elokuvassa. Jos ei pysty liikkumaan, niin se johtuu siitä, että on taju pois.

En osaa selittää - hyvin kummallinen juttu meinaan, tuntui kuin päässä olisi jonkinlainen “elektroninen viheltävä tyhjyys”. Ja tiedän, erittäin epämääräinen ja kummallinen kuvaus, mutta se on oikeasti lähinnä sitä tunnetta jonka siitä koin… tietyllä tavalla tuntui kuin koko olemassaolo olisi kadonnut tyhjyyteen - tai sielu. Kuin tietoisuus olisi jäänyt jäljelle, euforia olisi täyttänyt kehon, mutta ikuinen sielu olisi kadonnut ja sen tilalle olisi jäänyt ahdistava tyhjyys.

Ei liene ihan se normaali eetterikokemus ihmisillä tuollainen… :astonished:

Noh, sen lisäksi se oli vähän turhan pöhnäinen minun makuun se olo silloin kun tuota ahdistusta ei kokenut (eikä sitä aina kokenutkaan, oikeastaan useammin häiritsi lähinnä se pöhnäisyys).

Minulle tuli sellainen efekti, että kädet toimivat väärinpäin. Yritin siirtää pulloa lähemmäs nenääni ja käsi lähti liikkumaan kauemmas. Pysähdyin. Yritin uudestaan - sama tulos. Lopulta oli pakko lähettää käskyä siirtää kättä kauemmas itsestään ja katsoa kuinka täysin järjenvastaisesti käsi liikkui itseä kohti. Sinä hetkenä tuntui kuin eetteri olisi yrittänyt kertoa minulle, että tämän nauttiminen ei oikeasti ole hyväksi :smiley:

Outoa. Minulla oli kerran sellainen kymmenen litran putki, eikä kertaakaan esiintynyt tuollaisia häiriöitä motoriikassa. Monta kertaa lähti taju kylläkin, mutta siinä tajunnan ja tajuttomuuden rajamailla ne mielenkiintoisimmat kokemukset ovat. Aivan mielettömiä visioita.

ehkä toi robinin juttu liittyy siihen ku eetterin reunat hipoo toisiaan ni syntyy niit eetterinpyörteitä ja siin voi sit mennä vähän sekasin tai jotain. ehkä niemisen kake osais selittää asian.

Mikä tää Kauko Nieminen -läppä on? Herraa on usein näkynyt liimailemassa julisteitaan ja osuipa kerran kirjastossa kirjakin käteen. Mitämitämitä? :smiley:

Imppaaminen sucks.

Mutta mikä on imppaamista? Minusta imppaaminen tarkoittaa bensiinin, tinnerin, liimojen ynnä muiden sellaisten haistelemista.

Eetterin tai kloroformin imuttaminen ei ole samassa kategoriassa ja ilokaasun hengittäminen ei todellakaan ole imppaamista. Inhalaatioanesteetteja käytetään nykylääketieteessäkin. Onko se imppaamista? No ei varmasti ole.

Niin tässä on taas kerran edessä kysymys jonka vastauksen jokainen määrittelee tavallaan. Samoin kuin jokainen määrittelee tavallaan senkin mikä on nisti ja mikä normaali. Itse olen jättänyt haistelut ja hengittelyt noiden aineiden suhteen kokonaan taakse. Kyllä nuo loput vielä jotenkin menevät, mutta butaanit, liimat sun muut ovat niin syvältä että huh huh. Ei ole minun juttuni ollenkaan.

Mistä eetteriä saa ja myydäänkö sitä ihan tosta noin?