Onneksi keittiön kraanasta ei tule kylmää kossua, onneksi vessan hanasta ei tule kylmää 5.0% kaljaa.
Onneksi postimies ei tuo ilmaisia viinanäytteitä.
Mutta nyt jopa vakavemmin: olen onnellinen tänään siitä, että olen saavuttanut uudessa
raittiudessani kuukauden rajapyykin. Tässä on hyvä jatkaa oman elämän kirjopesua, lisäten
valkaisuainetta mukaan aina välillä.
Riattius on iloinen asia myös silloin, kun se ei tunnu siltä. Nyt tuntuu.
Oikeesti on muuten ilonaihe, että meillä Suomessa tulee ihan kraanasta puhdasta ja juomakelpoista vettä! Ei ole joka puolella maailmaa tämmöstäkään ylellisyyttä.
Muuta plussaa ja ei niin plussaa lähipäivinä:
Koulussa enkkua! Olympialaiset alkaa. Niistä on myös haittaa paikan päällä. Keikkaa keikkaa keikaaaaaahhhh… rok rok! Tänään päihteetön päivä numero 36. Mutta en odota onnitteluja nyt, koska ei tää oikeesti ole mulle ns. suoritus… tai niinku big deal, öhöm.
^ Hyvä Keto, ^^ Hyvä grape — tästä ja tuosta se urkenee, ja hyvältä näyttää, ja hermokin tykkää.
Olympialätkä kiinnosteleepi, mutta lätkiminen alkaa vasta ens vekkalla ja
ei kait sitä etukäteen voi pelata täällä länsinaapurissa, sijat tulevat
olemaan finskitiimillä 1-4. Swedut taitaa viiä kullan ja Sveitsi on ?
Minä jo harkitsin, että olis perustanut jonkun lopettajien olympiaketjun, kun tulee itse sen verran intensiivisesti tuota urheilua seurattua Pidetään nyt kuitenkin palsta aiheessa.
Ja olumpiakiekkoiluthan alkaa jo lauantaina klo 10, kun yllätysvalmiit NaisLeijonamme kohtaavat todennäköisen finalistin USA:n. Se peli on hyvä mittari heti alkuun.
Ukkoin puolella kuulemma marginaalit on hyvin pienet ja mikä vain on mahdollista. Isäntä Venäjällä on hirrrrrmuset paineet voittaa kultaa. Mertarantakin sanoisi että “siellä lyödään nyt sellaista painetta että kaverien kädet tärisevät…”
Lisäksi meinaan seurata ainakin naisten hiihtoa, ja snoukkaajien taiturointia mäessä. Niissä lajeissahan Suomella on kuulemma myös mitalitoiveita.
Hieman kyllä yllätyin, että mäkihypystä ei enää menestystä odoteta Suomeen. Tarvittaisiinko taas itse Nykäsen Mattia?
Kiitos kiitos! Mutta haluan käyttää mieluiten vain sanaa päihteetön omalla kohdallani. Jos menisin AA:n palaveriin, kiittäiisin varmaan puheenvuoron lopuksi raittiista päivästä koska se on ikäänkuin tapa siellä, mutta tällä foorumilla on ollut sellaisiakin maailman raitteimpia, joiden kanssa en halua niinsanotusti kuulua “samaan jengiin”. Ei millään pahalla. Eikä kukaan tässä ketjussa.
Monet toki tykkäävät raitis-sanasta ja identifioituvat siihen, ja se on ihan hienoa.
Ehkä minä voisin NA:n tapaan käyttää sanaa “putsi” eli puhdas, koska päihteettömyyteeni kuuluu myös savuttomuus ja lääkkeettömyys. No mutta mitäs sitä sanoilla liikaa pelaamaan. Terveys ja elämänlaatu -perusonnellisuus- on tärkeimmät asiat. Tänään rokataan ja sitten huomenna katellaan kisoja.
Hyvää ja iloa ja fiilistä kaikille! \o/ Maailma on tehty meitä varten.
Tänään ollut ihana keväinen ja aurinkoinen päivä! Ennin hopea, juhuuuuuu! Kultakin oli täpärän lähellä, mutta hienoa näinkin! Oli orkesterilla keikkaa, ja meininki oli oikein bueno. Yleisöä ei kovin isosti, mutta sillä vähällä oli hyvä meno. Saivat aikaan ihan jonkinlaisen moshpitin, jollaista on hauskaa katsella stagelta päin. Ilmassa on hyviä viboja ja tulossa on jälleen mielenkiintoinen viikko.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun koulun ruokalassa söin. Kasvisvaihtoehto tänään tarkoitti kylmää kierre-makaronia ja “tomaattikastiketta”, joka maistui erehdyttävästi säilyke-tomaattimurskalta.
Lihansyöjille oli tarjolla perunamuussia ja uunimakkaraa. Lerssiään napostelevat lihaanit eivät katsoneet kovinkaan kadehtien minun makaroni-tomaattimurska-annostani.
Ilonaihe. Ei tullut syötyä liikaa, ja se kylmä makaroni oli vaikkakin melko pahaa, niin ihan oikeaoppisesti keitetty al dente.
Saatiin bändin kera pari uutta biisiä kunnon kamoilla nauhoitettua, jotka pikaisen kuuntelun perusteella vaikuttaa siltä, että ne on parhaat vedot tähän mennessä ikinä Musahommat on ylipäänsä menneet ihan uudelle levelille kun loppui dokaaminen, mikä ei varsinaisesti yllätä mutta onhan se, Erä-koiraa lainatakseni, ihan vitun jepa