Paljon paljon onnea.!
Nyt joudun kirjoittamaan jotain mitä olen pelännyt, tunnustamaan teille että olen langennut. Olen humalassa, kuten olin eilenkin, mutta en halua ottaa asiaa tavaksi, oksensin äsken ja menen nukkumaan pian. On se jano syvällä.
Olen odotellut päivitystäsi ![]()
Ikävä juttu. Jos aiot laittaa korkin kiinni, uskon lujasti, että onnistut kyllä
Leuka rintaan ja kohti uusia seikkailuja ( vai miten se nyt meni
)
Kirjoita lisää, kun jaksat ja siltä tuntuu.
…en haluaisi tunnustaa, mutta tunnistan tuon… ja tiedän, että jos itselläni korkki narahtaisi, niin se lentäisi kauas nurkkaan, tippuisi lattialautojen alle… sen vuoksi, älä pelkää, täällä kenelläkään ei ole varaa ylemmyyden tunteeseen. Pelkkää myötätuntoa ja hyvää tahtoa.
Hei Ikaros, olen pahoillani puolestasi. Matka kuitenkin jatkuu, retkahdus ei ole mikään loppu, se on pysäkki.
Jos haluat kertoa, niin minua kiinnostaa tietää, että miltä se humala tuntui noin pitkän ajan jälkeen?
Päivä 2, vähän harmittaa kirjoitella näin pieniä lukuja
Eipä tuo humala juuri sen ihmeemmältä tuntunut kuin aiemminkaan, huomasi toki tietysti että toleranssi on tippunut huomattavasti, ihan rauhallisesti olutta litkien sai aikaan melkoisen kumaran. Muutenkin huomaa ettei keho ole tottunut tuohon myrkkyyn, kun lauantaina alkoi jo lopulta oksettamaan ja siihen lopuikin juominen siltä erää. Krapulakin oli sitä luokkaa, että varmasti jää hetkeksi mieleen, eikä siitä vieläkään ihan täysin ole palautunut ![]()
Juomahalu tuntui tulevan kuin luonnonvoima, jota ei voi estää, vaikka se kertoi tulostaan jo ehkä päiviä aiemmin. Yritettävä tästä ottaa opiksi ja uutta matoa koukkuun ![]()
Päivä 4. Olotila alkaa normalisoitumaan, kun on nukkunut muutaman yön hyvin. Motivaatio raittina ololle tuntuu olevan korkealla, tuoreesta repsahduksesta huolimatta.
Olen tässä muutamana päivänä miettinyt mennyttä ja tajunnut, että onnistuin olemaan yli viisisataa päivää juomatta ja epäonnistuin vain kahtena ![]()
Olkaa ylpeitä saavutuksistanne, niitä ei kukaan voi teiltä ottaa pois. Epäonnistumisita on vaan otettava opiksi ja siirrettävä katse tulevaan, kyllä me vielä onnistutaan tässä ![]()