Ihan suossa taas

Hei.
Oma vanha ketju jossain kadoksissa niinpä aloitin uuden. En enää kohta jaksa tätä pirua :frowning:

Kävin vasta peli poikki ohjelman läpi.
Sain hyviä vinkkejä ja ajattelemisen aihetta mutta pelaamista se ei lopettanut. Olin vähän aikaa vähemmällä mutta nyt lankesin pelaamaan tilin kokonaa. Pakonomaisesti valehtelin isälleni että tarvitsen rahaa vuokraan jotta sain paikattua pelaamisen aiheuttaman kolon. HÄPEÄN :blush:
En kehtaa myöntää riippuvuuttani.
Pelaamista on takana kohta 10 vuotta ja sain sinä aikana aiheutettua 35000e velat.
Ulosotossa olin aikani ja 8/2016 sain takaajan kanssa pankkilainan ja nyt enää 13000e pelivelkoja maksettavana. Lupasin jo silloin että se oli siinä mutta minkäs teet kun peliriippuvuus on kova.
Olen yhden lapsen YH ja vanhempani tietävät että elän kädestä suuhun koska on pankkilaina ja he kyllä avustavat mielellään taloudellisesti mutta auta armias jos kuulisivat ongelmastani.
Mitä voin enää tehdä? Tuntuu että en koskaan ja mitenkään pääse tästä eroon.
Ajattelen että vuosi 2019 on se vuosi jolloin pääsen eroon ja tsemppaan heti tammikuusta mutta kokemusta rikkaampana tiedän jo epäonnistuvani :frowning:

Tervetuloa Tyllerö87!

Voimia sulle matkalla vapauteen.

Olet tullut oikeaan paikkaan. Nämä sivut ovat täynnä hyviä neuvoja,
keinoja ja mietteitä muilta samankaltaisten ongelmien kanssa
painivilta. Osa neuvoista on hyviä ja osa huonoja. Myös minun
antamista neuvoista. :slight_smile: Mutta itse olen saanut suunnattoman paljon
apua ja tukea täältä ja palaankin aina aika ajoin tänne lukemaan
mitä kaikkea olisi taas tarjolla. Sekä voimien myötä antaessa myös
kirjoittamaan. Usein vain on se tilanne, että en jaksa muuta kuin lukea.

Mua helpotti ainakin löytää uusi intohimo ja mielihyvän löytäminen jostain muualta kun peleistä. Aloin liikkua enemmän ja katsomaan dokkareita. Mietin usein miten en halua että loppuelämäni elän veloissa eikä rahaa mihinkään.
Koen edelleen olevani pahasti peliongelmainen, mutta etsin sen tunteen ja pakenemisen arjesta vain jostain muualta. Tsemppiä kovasti, oot saanu hienosti sun lainasummaa pienemmäksi eikä ole enää paljon jäljellä. Mieti lapsesi tulevaisuutta, mitä voit antaa sille ja mitä ottaa pois vain sillä että pelaat.
Uskon että sulla voisi toimia motivaattorina lapsi, mulla toimi se etten halua tuottaa enää vanhemmille pettymystä…

Itsekin mietin että joku uusi harrastus jobka pariin mennä kun pelihimo iskee. Ehkäpä se ois hiihto nyt kun talvi tulee. Tai salikortin hommaaminen.

Tää viikko menny itellä hyvin. Mutta pelkään jo ensi viikkoa kun tulee veronpalautukset. Ettei vaan taas keksis tekosyyn nostaa rahaa ja pelata :frowning: