Hyvin menee :)

En muista koska viimeks oisin tänne mitään kirjoitellut mutta nykyään oon selvillä vesillä. Käytän alkoa harvakseltaan, hyvä jos kerran kuukaudessakaan eikä tee mieli ees juodakaan. Ja ei ole enää lääkeriippuvuuksia. Joskus saattaa tulla joku kaukainen muisto, et kuinka lääkkeillä ja viinalla pääsi pois pahasta jonnekin omaan pieneen satumaailmaan mutta muistoksi jääkin.
Joku aika sitten sain kovaan selkäkipuun Panacodia ja vähä jänskätti, et kuin käy mutta ei ollut yhtään semmoinen olo, et tästäpä nappailen vähän ylimääräisiä saadakseni hyvän fiiliksen. Tavallaan hassu tunne :smiley: Koska entinen minä ois ihan taatusti ottanu pari ylimääräistä.

Nyt oon vaan hiukan huolissani kaverista, joka käyttää opioideja ja alkoholia sekaisin… Et miten hälle vois jotenki sanoa, että ei kannata…

No hei nimetön!
Pitkästä aikaa. Kiva kuulla, että menee hyvin.
Eikös se suora puhe ole parasta kaverille? Kuulee kyllä, vaikka sanat voivatkin sattua. Ei mene siitä rikki. Rikki menee päihteilystä.

1 tykkäys

Mukava kuulla että menee hyvin. Mullakin menee ihan hyvin, kun pääsin korvaushoitoon ja sen seurauksena olen ollut yli puolivuotta kuivilla. Hyvää uuttavuotta!