Hyvää uutta vuotta

Hyvää uutta vuotta juomisen lopettaneille.
Just lopettaville. Niille jotka ovat ainakin vähentäneet. Ja niillekin joilla jotenkin toisin menee.
Hyvää uutta vuotta kaikille keskustelukumppaneille täällä, ja muillekin.

Enään reilu kolme tuntia ja sitten Kannel siirtyy lopullisesti pois kieltolakia tukevasta Plinkistä murisemaan muualle. Savusauna romahdutetaan ja modeille pelkkää keskisormea :mrgreen:

Kiitos, samoin sinullekin mies metsänreunasta ja kaikille täällä käyneille!

Päivä kerrallaan

Hyvää uutta vuotta! Toivotaan lisää lopettaneita tai lopettamista suunnittelevia tai muuten vain vähentäviä tänä vuonna. Toivotaan paljon raittiita päiviä itse kullekin!

Hyvää Uutta vuotta kaikille, kaikenlaisille. miehille, naisille.hyville,pahoille. etenkin vielä käyttäville
onnea. käyttävän arki on yhtä juhlaa, juhla samaa arkea, ankeaa.
pois jos pääsen, irti, olen tehnyt elämäni uroteon…ei asia ole vähäpätöinen lainkaan, ei se mitään
suurempaa suitsuttelua tarvitse osakseen…se on vaan henkilölle itselle usein hieman kaikki
kaikessa, kaiken edellytys…
-niin ja SK, voinet kuitenkin välillä täällä lopettajissa kirjoitella?

Myös Andantelandiasta ison joen rannalta kaikkea hyvää uudelle vuodelle sinne Pohjolaan! Tämä saattaa olla monelle just SE ratkaiseva vuosi raittiiseen elämään kiinni pääsemiseen. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä tähän. :smiley:

Hyvää uutta vuotta kaikille!
Nyt on 10 viikkoa raittiutta takana, joulut ja uudet vuodet. Välillä ärsyttää ja vituttaa, enimmäkseen menee aivan arkisesti
Muutama kunnon mieliteko on ollut, mutta suklaalla ja kahvilla on selvitty.Pari alkoholitonta olutta on tullut juotua, mutta ei ne mitään herkkua ole.
Lupauksia eilen löylyssä mietin, lähinnä painon pudotusta ja kunnon kohennusta tavoitteena, kahden kuukauden sykleissä olisi tavoite.Jotain päiväkirjan tapaista voisi yrittää.En enää tiedä, onko täydellinen raittius tavoiteltavaa, keväällä on tapahtumassa jotain,jolloin olen ajatellut, että voisi juoda.En tiedä vielä, mietin asiaa.Ainakin nyt jatkuu vissylinja.Lisäksi päätin puhua miehen kanssa asiat selviksi alkuvuodesta.En kuitenkaan tänään, olen pelkuri.
Tämmöisin ajatuksin tähän vuoteen.

Moi marina56 ja muutkin.
Hyvin samanlaisia ajatuksia itselläkin, kuten tuonne omaan ketjuun kirjoittelinkin.
Hassua, 2kk:n syklit on minunkin tavoitteeni ja nimenomaan painonpudotus ja oma hyvinvointi etusijalla!
Minulla eroa se, että tavoitteena on täysi raittius. En uskalla tällä kokemuksella enää kohtuukäyttöä itse tavoitella.
Iso peukku kertyneistä raittiista päivistä ja kaikkea hyvää tulevaan!
Toivon, että saat asiat miehesi kanssa selviämään. Ainakin minulle on ollut suuri helpotus, kun välit puolisoni kanssa ovat menneet parempaan suuntaan.
Erittäin hyvää uutta vuotta sinulle ja kaikille plinkkiläisille!