Onnellista uutta vuotta palstasiskot ja -veljet! Seitsemästoista raitis vuodenvaihde menossa, enkä olisi moiseen ilman vertaistukea itse pystynyt, joten kiitos! Tehdään vuodesta 2014 parempi kuin edellisestä.
Vuosi vaihtui, joten hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Toivotaan, toivotaan. Eiköhän tästä hyvä vuosi tule. On se vähän itsestäkin kiinni.
Vasta eilen minulle selvisi, mikä noiden rakettien ja paukkujen tarkoitus on. Radiossa, tuossa alati nurkassa mokeltavassa viisaudenlähteessä kertoivat että niillä on kautta aikojen hätistelty pois pahoja henkiä.
Jo vain harmittelin etten taaskaan yhtään pommia ollut hankkinut, kyllä noin hyvään asiaan olisin minäkin jonkun euron uhrannut.
Voi vain kuvitella millainen kohtalomme olisi ilman tämänvuotistakin pauketta… eiköhän sillä joltinenkin joukko ilkeitä kummajaisia saatu karkotettua. Ja jos tuolla ei viinapirukin (sen olemassaolostahan täällä joskus väiteltiin) häipynyt jos ei koko maailmasta niin ainakin asutuilta seuduilta korpiin ja sydänmaille. Susien ja muitten petojen riesaksi.
Vuosi siis alkoi hyvin. Siitä jatketaan.
Tuottavaa ja maksimaalisesti voitollista vuotta 2014!
Hyvää ja raitista Uutta Vuotta 2014 kaikille!
Luin viestiä, jossa kiiteltiin avoimesta elämänsä jakamisesta. Pohdin elämääni, tuleen kiitolliseksi ihmisistä jotka mahdollistivat tämän.
Kiitos ystävät ja raitista Uutta vuotta 2014!
Jaaha.
Uusi aamu taas.
Mitähän sitä tänä vuonna tekis?
Jotain uutta ja ihmeellistä? Rikastumista,sivistymistä, arvon- ja asemannousua uusiin ulottuvuuksiin, eturiviin maksoi mitä maksoi, menestystä joka kilpailulajissa, henkistä kasvua ja sosiaalistumista, kaunistumista ja kehonrakennusta?
Vai antaisko mennä vaan samaan malliin, kun olen tähän jo hiukan tottunut ja niin mukavalta tuntuu?
Katselen vaan hiljalleen maailmaa , teeen töitä kun joku tyrkyttää, muuten sit kuin se ellun kana… taitaa sopia mulle.
Jippii, rakettiperinteellekin löytyi hengellinen merkitys.
Mutta ilotulituksenhan kai keksivät muinaiset kiinalaiset jotka on keksineet muitakin hauskoja asioita. Olikos tämä henkien hätistely nimenomaan kiinalainen juttu, vai onko kyseistä selitystä ollut täällä meilläkin.
Pullon henkien tai viinapirun karkotuksessahan raketit eivät lie kovin hyvin ole toimineet, vaan terveysasemilla lie paikkailtu taas sekä pullon hengen että ilotulitteiden kolhimaa juhlaväkeä.
Siitä huolimatta: [size=150]HAPPY HAPPY 2014 ![/size]