Hyvää äitienpäivää!

Toivotan hyvää äitienpäivää kaikille niille äideille, joiden lapset ovat päihdeongelmaisia! Niille, joiden lapset ovat kuolleet ja niille, joiden lapset yhä rimpuilevat verkossa!
Te olette äitejä ja elätte äitiyttä vaikeimman kautta, “lähetän” teille aamupaloja, kortteja ja lahjoja, lastenne puolesta, koska on mahdollista, että ette niitä sieltä taholta saa.
Toivon lämpimästi voimia kaikille äitiyteenne, jonka kaikkia varjopuolia ette todellakaan toivoneet tai osanneet edes pelätä!

Kiitos A:n äiti, tosi liikuttavaa ja kaunista! Hyvää Äitienpäivää sinullekin, vaikkakin jälkikäteen. Olkoot jokainen päivä äitien (ja myös isien).

Sinullahan on myös poika, hänhän jo murrosikäinen? Seurasin pojanpoikaani, kohta 13v. iso kokoinen ja voimakastahtoinen. Kysyin miniältäni, että mitä sitten, kun poika ei suostu lähtemään mukaan yhteisille lomille. No hän ei vielä vastannut. Neuroottisena, tietysti välillä maalailen piruja seinille ja mietin kuumeisesti, että mitä virheitä tein itse poikieni kanssa. Miniämme on äärimmäisen kärsivällinen ja jaksaa selitellä lapsilleen asioita. Itse en todellakaan ole ollut “kypsä” äiti, mutta on minulla kuitenkin laaja sydän!

Oikein hyvää kevättä ja alkukesää sinulle A:n äiti