[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Hieman väärälle keskustelupalstalle taidat olla eksynyt. Ei tota Ressua voi kenellekään suositella. Eikä varsinkaan sulle kun kerta olet alaikäinen.
Muskottipähkinät eivät ole millään tasolla viihteellisiä ja kaupoista saatavien kaasujen imppaushommat on samasta syystä fiksumpaa jättää välistä. Usko pois. Keskity vaan siihen huolettomaan nuoruuteen ja mieti näitä juttuja sit joskus myöhemmin… ei ne huumeet niin siistejä ole ja sulla on loppuelämä aikaa kokeilla niitä kunhan täytät sen 18v. ja mieluusti käyt koulusi.
Olen muistaakseni 3-4 kertaa kokillut dxm , tosi pienissä annoksissa eli pleteau 1-2 vaan … Ei vissiin mitään kunnon tuhoa aiheuttanut viellä , imppauksetkaan ei mua kiinnosta , kaveri oli kokeillu muutaman kerran ja oli pyörtyny ja oksennelluki vissii , muute kunnossa kyl oon ajatellu sieniä tai lsd:tä myöhemmin mut kannattaa vissii oottaa et on ees sen 18v , mut sit taas pari kaverii polttaa kannabista et vois sitä täs sit poltella
Mitään “kaupasta” saatavia päihteitä en kyllä suosittelisi kellekään. Varsinkaan sitä ressua tai muskottipähkinää.
Jos olet vielä alaikäinen, niin toivottavasti keksit jotain muuta, josta saa kiksejä. Yhtään mikään päihde ei tee hyvää vielä nuoren hyvinkin nopeasti kehittyville aivoille.
Koita vaikka iskeä joku ikäses muija (oletan, että olet mies). Joutuuhan siinä näkemään vaivaa, mutta kliseisesti elämä (ja pillu) on parasta huumetta. Ihan oikeesti
^ En mä nyt sanoisi pillun olevan parasta huumetta, jos sattuu olemaan heteronainen, homomies tai vaikkapa aseksuaali
. Ketjun aloitus on tosin poistettu niin, etten sitä ehtinyt nähdä, joten tiedä sitten, oliko aloittaja maininnut sukupuolensa ja seksuaalisen suuntautumisensa. Kaupasta saa kyllä hyvää huumetta; nimittäin keskiketterää :mrgreen: . Tulipa sitäkin tuossa kiskottua oikein olan takaa, jos toki myös Alkon tuotteita oli kehissä, ja voin kertoa, että päähän meni :mrgreen: . Alaikäisyys tosin hieman häiritsee keppanan hankkimista, varsinkin nykyään, kun ovat niin pirun tarkkoja. Toista se oli minun nuoruudessani; riitti, kun juuri ja juuri silmät näkyivät tiskin yli, niin kyllä myytiin :mrgreen: . Tietty tämä riippui PALJON paikasta/myyjästä.
No niin, jos mä lopettaisin nämä typerät pillerihuuruiset rölötykseni nyt tältä erää tähän ennen kuin vielä levottomammaksi menee juttujen taso
.
Parsiuhdeseksi on kyllä varsin tujua tavaraa, mutta voi jumalauta niiitä itsemurhalaskuja, mitä pitkällä ja rankalla käytöllä saa aikaseksi.
Kaupasta saa kyllä varsin pätevää tavaraa myös, kun tietää, mitä etsii (ja refloissa siitä tiedosta on oikeesti apua). Mitään alaikäistä en kyllä asiasta aio valistaa.
^ Rakkaus on kyllä kova huume. Menee aluksi päähän niin, että on pöllyssä pahemmin, kuin mistään kemiallisesta doupista ja reflat siitä voivat kestää pidempään, kuin esim. benzoistakaan, eivätkä menekään ohitse ihan vain tutisemalla ja jompikumpi pää pöntöllä . En siis voi välttämättä suositella kovin herkille tapauksille :mrgreen: .
Rakkaus ja läheisyys on siinä mielessä kovia huumeita, että niitä kaipaa, vaikkei ole ikinä kokeillutkaan. Valitettavasti niitä ei saa kaupasta. Seksiä voi saada, mutta se on aika köyhän miehen vaihtoehto