Kuolleeksi luultu ketju onkin elossa. Yllätyin ja iloitsin tästä tapahtumien yllättävästä ja dramaattisesta käänteestä.
Ei teidän pelkästään minun vuokseni tarvii heitellä laadukkaita ja mielenkiintoisia kommentteja ja näkemyksiä.
No, eihän niin asia olekaan. Nykyplinkissä on vaan viime vuosina ollut vaikea saada ketään keskustelemaan oikein mistään.
Vain siten ja kirjallisin keinoin lopulta syntyy legendoja, kun joku innostuu heittämään jotain kuolematonta matskua kehään.
(tämä oli kansallisromantiikkaa, uuskaurismäkeläistä urbaniaa ja sutkauttavien duunarien ironissatiiria).
=>
Toisinaan voi olla, että tarkoitamme samoja asioita eri sanoilla. ja että kaikkea ei ole tullut mietittyä ihan loppuun saakka.
Sementtiin painettuja lopullisuuksia ja omiatotuuksia on hyvä tuuletella välillä ja päivittää,
mihin suuntaan omat periaatteet, moraali ja tavoitteiden toteutustapa kasvavat.
Tässä langassa huonommuudella olen tarkoittanut lähinnä sitä itsensä alaspolkemista, mitä tietenkin mielialamyrkky buustaa.
Vaikka juoppo oliskin viikkoja ja kuukausia juomatta, hän vieläkin voi tuntea selittämätöntä ja sietämätöntä alemmuutta.
Että on b-luokan taapertaja halvassa c-luokan leffassa. Kehno ja kurja ekstra, jonka ylitse muut helposti kiipeävät.
Tyystin lääkkeettömänä tapauksena nykyään olen täysin saletti, että alkoholi kaikista eri aineista on tehokkain masenne.
Aggressioherkkyyttä lisäävänä hermomyrkkynä se on myös ollut monesti paristosuhdanteessa pettäjäntien siloittajana, ihmisillä.
No, ei siitä aineesta olekaan haittakäytössä mitään iloa. Silti n. 90 % hanskaa sen kaatamisen ns. normitavisten seurustelueliksiirinä.
Mut se on vissiin eri palstan aihe.
Paremmuus on vilpittömästi sitä kuuluisaa kehittymistä, usein juuri sosiaalisesti ja ajankäytöllisesti, elämäntapojen suhteen.
Suhteen suhteen. Harrastuksia unohtamatta ja jos on muutoinkin skarpimpi, eikä vain kelaa huonommuuttaan, näkee muutakin.
Rakkaus, tietenkin.
Itse en ole kunnianhimoinen tai ees kamalasti kilvoittele. Siitä tulee ressi ja jotenkin kateus tuntuu olevan mukana, eikä sitä voi syödä.
Sellaset jutskat on enempi teinitouhua tai tukka putkella jossain ultrahienossa putkessa kiitävien uraohjusten, jollanen en liene ! 
Eikä mua saa muutenkaan kuormittaa, olen edelleen herkässä vaiheessa ja
kehitykseni on niin kovin kesken, ja niin vähän on vasta kredittiä kertynyt…
(ja tämä oli sitten sitä realismia).
Okei, nyt voidaan tää ketju laittaa månttuun.
Tätä ei saa lukea tai nostaa enää päivänvaloon.
Kiitos ja hyvää yötä
[size=150]2021 !![/size]