samasta lähdin. minulla vaan meni enemmän kuin yksi vuosikymmen jokapäiväisessä pöhnässä.
Tai, joo, jos ihan tarkkaan otetaan, niin tuli siinä joskus, kun oikein pätevä syy tai este oli, oltua joku päivä ilman.
Mutta, pääsääntöisesti koko ajan. Kun se tuntui ihan luonnolliselta.
Ja olihan siinä alkuun itselle päähänajettavaa ajatusta, siinä että selvänäolo olisi sitten yhtä luonnollista.
Ei minusta ollut pariin ensimmäiseen viikkoon siitä kenellekään puhumaan. Kaatunuthan se olisi, minun kohdallani, jos olisin sitä selittämään joutunut. Mutta, ihmiset selviytyvät eri tavalla. Minä tulin vasta parin viikon päänselvittelyn jälkeen tänne plinkkiin, hyvä että otit asian kiinni jo nopeammin.
Voi olla, että alku on sinullakin vaikeaa, mutta mahdotonta ei ole sekään että menisi vähemmällä vaivalla -eivät ole nämä tottumukset ja tavat yhtä tiukasti meissä kaikissa.
"Oikeille poluille " opastajia ja kaikentietäviä käsikirjanneuvojia tulee riittämään, mutta minusta olisi nyt hyvin tärkeää valaa itseesi luottamusta siihen että selvitä voi. Alkoholismista voi irtaantua, ja elämä voi muuttua sellaiseksi ettei tuota asiaa sitten enää tarvitsekaan murehtia.
Ei se oikeastaan minullekaan niin mahdottoman vaikeaa ollut, se siinä alkuun oli, että tosiaan aloin uskomaan itseeni ja selviytymiseen -sitten se alkoikin menemään jo “omalla painollaan”.
Tsemppiä, voimia ja voimaantumista sinulle, ja kirjoittelehan, miten menee.