Humoristin kertomukset vol.3

Moi kaikille.

Olenkin pari kertaa tänne kirjoitellut aiemmin ja nyt viettänyt hiljaiseloa. Asiat ovat menneet suhteellisen hyvin, mutta nyt loman jälkeen (syyskuun alusta) joka viikonloppu on ollut bileet ja joka kerta join liikaa. Kuitenkin join vain yhtenä päivänä, mutta niin paljon että muisti meni. Ongelmanani ei ole niinkään, että ryyppy hirttää kiinni vaan sitten kun ei ole mitään rajoituksia on vaan juomista niin kauan että ei pysty puhumaan. Kykenen myös juomaan 1 -2 annosta karkaamatta käsistä.

Nyt kuitenkin päivä nro. 2 ilman viinaa menossa ja ajattelin tänne kirjoittaa yhden asian silloin tällöin juomisestani:

Asia 1: kerran ulkomailla ollessani, heräsin aamulla oman hotellin viereisestä hotellista. Ilman mitään muistikuvaa miten olen sinne joutunut. Oikeaan suuntaan olin ilmeisesti menossa, mutta väärästä ovesta. Myöhemmin selvisi, että olin nostanut rahaa sen verran mitä hotelli maksoi eli olivat varmaan pistäneet yöllä maksamaan huoneen. Oli muuten viimeinen kerta kuin sekoilin ulkomailla ja tosta on jo kohta 10v aikaa.