Hullunruohon polttoa

Löysimpäs tätä kyseistä kasvia villinäluonnosta kasvamasta.Onko kukaan koittanut polttaa kuivattuja lehtiä ? Käsittääkseni polttamalla daturan haittavaikutukset ovat minimaaliset verrattaessa oraalisesti nautittuun annokseen ?
Kellään kokemuksia ? Jos vaikka vähän tupakkiin sekoitan ja poltan,luulenko itseäni appelsiiniksi ja alan kuorimaan itseäni keittöveitsellä ? :laughing:

^ mun huomioiden mukaan tän lajin asiantuntijoita pyöris enemmän toisilla foorumeilla :slight_smile:
sieltä kannattaa tsekata, löytyy ihan topic ainakin yhdeltä mikä tulee heti mieleen…
heitä vaikka hullunruoho googleen niin löytyy siitä etusivulta.

ei mikään salainen foorumi, mutta vähän haasteentapaista :wink:

kysy trippiinfost tai pshycoactive vaultista…

ot, mutta deleriantit ovat kyllä sellainen ryhmä, etten ikinä koskisi.

En kyllä koskisi minäkään. En muista, että kenellekään olisi koskaan ollut mitään hyvää sanottavaa delirianttien vaikutuksista… :unamused:

En ole kokeillut, mutta hieman kokeneempi trippailijaystäväni ei suosittele daturan nauttimista kenellekkään. Ja jonkun mukaan äiti maan viha tiivistyy siinä kasvissa ;:slight_smile:

Suhteellisen hyvin sanottu.

[quote=“solstagylle” Ja jonkun mukaan äiti maan viha tiivistyy siinä kasvissa ;:)[/quote]
Sopii siis todellisille saatananpalvojille hyvin.

Tuttu oli puolvuotta laturissa kun veti liikaa tota. Ennen laturia puristeli kaktuksia paljainkäsin ja ilman kavereiden apua hän ei olisi enää hengisä. Pelottava kasvi. Tosin tää jannu keitti teetä siitä.

Ei mullakaan sen kummempia kokemuksia aineesta, eräs tuttuni kylläkin hyppäsi 7. kerroksen parvekkeelta kolme päivää polttamisen jälkeen. Scary stuff, really :open_mouth:

erowid.org/experiences/subs/exp_Datura.shtml

Lehtien polttaminen on aika turhaa puuhaa, sillä niitä saa polttaa todella paljon ennen kuin ne alkavat potkia. [Poistettu valmistusohjeita -Päihdelinkin toimitus] Ylivoimaisesti eniten tehoa on siemenissä.

Jos aikoo vetää kunnon tripin, on oikeastaan ihan sama mitä sivuvaikutuksia tulee, koska ei niitä tajua kuitenkaan tai sitten saattaa kuvitella täysin uusia sivuvaikutuksia. Itse olen joskus nousujen aikana menettänyt raajojeni hallinnan ja lopulta halvaantunut, mutta kun hallusinaatiot alkoivat ei minulla ollut enää mitään käsitystä todellisuudesta, ja siinä vaiheessa sivuvaikutukset olivat yhdentekeviä.

Hulluruoho (kuten muutkin myrkylliset koisokasvit) on ihan omaa luokkaansa. Tripillä ollessaan ei tajua olevansa tripillä, vaan luulee elävänsä ihan normaalia selväpäistä elämää. Mutta mitä tahansa voi tapahtua. Esineet voivat lentää, kuollut mummo tulla kylään ja sängyn alla saattaa piileskellä jättiläisrotta, joka kiskoo hiuksista ja jota valtava ihmisjoukko tulee lynkkaamaan (juu, kokemusta on). Ja mitä tahansa tapahtuukin, sitä pitää täysin normaalina.

Monet ovat kuolleet hulluruohoon. Tappavan annoksen ottaminen varsinkin siemeniä nauttiessa on helppoa.

“Löysimpäs tätä kyseistä kasvia villinäluonnosta kasvamasta” mistäköhän löysit, vähän epäilen et tota luonnonvaraisena suomesta enää löytyis. mut joo, frendi kertomansa mukaan testannu ja selitti jotain punakärpässienten tapaisesta “valveunitilasta”… tiedä sit, niiden “psykoaktiivisten” alkaloidien lisäks toi sisältää niin paljon muita alkaloideja mitkä aiheuttaa kaikennäköstä lihaskouristuksista hengityslamaan, et parempi varmaan jättää polttelematta jos ei oo ihan varma mitä on tekemäs

Punakärpässienen vaikutukset eivät ole mitenkään verrannollisia kunnon hulluruohotrippiin.

Sama kun vertaisi happoa piriin.

Näillä siis saa WC-pöntön puhumaan,samaten kuten leivänpaahtimen? Vai päästäänkö jopa niin pitkälle että näkee ihan oikeasti asunnosssaan olevien esineiden leijailevan? Zombi ja piruarmeija tulee valoissassakin huoneessa seinien läpi , samaten nyljettyjä ihmisiä? Näähän alkaa olemaan sitten jo Hardcore-Stuffia!

Mä nokin joskus niin paljon siemeniä kun oli saatavana ja siihen kaveriks keittelin teetä siemenkodista. Kurkku turpos melkein umpeen, oli äärettömän vaikee niellä edes ihan pieniä määriä nestettä, ja näkökenttä vaikutti muistaakseni vähän supistuneelta jotenkin. Ja lähinäkö lähti pariks päiväks. Ei yksinkertasesti nähny lukee. Mut halluja ei ollu juuri ollenkaan. Mun käsityksen mukaan turhan myrkyllinen, mutta voinhan olla väärässäkin, eikä oo kun se yks kokeilu.

Kaveri tappoi itsensä daturan vaikutuksen alaisena. Hyppäsi viidennen kerroksen ikkunasta. Pistää vaan vihaksi jos joku vielä leikkii sen paskan kanssa.

Älä nyt ihmeessä mene polttamaan tai tekemään sillä yhtään mitään. Mulla on tuttava joka on saanut eräästä tuota muistuttavasta, tosin Suomesta löytymättömästä, kasvista piiiitkän psykoosin. Hänen persoonastaan tuli kokeilun ja psykoosin jälkeen pysyvästi ontto.