hilpeätä sunnuntai yötä / maanantain varhaisimpia hetkiä

Joo, liityin joukkoon iloiseen :smiley: joskus aikanaa ylä-aste ikäsenä, bissee ja viiniä kulu ainaki joka vkon loppu joskus viikollakki… eikä se meno siitä juuri muuttunu ammattikoulu ikäsenä, oikeestaa tilapäisiä poissa oloja alkon takia oli viikolla silloin, vkon loput meni lujaa ku oli juotavaa, armeija hieman hillitsi nuortamiestä, sen jälkeen työt, voidaan ajatella esiintyneen pientä työnarkomaniaa ku on koko ajan töissä nii ei ehdi bissetellä.on kyllä vapailla sillo ku on ollu nii maistunu, mut silloin tarvi pitää huoli et ei enää vapaan jälkee ollu promilleja. vajaa kaksi vuotta sitten lopetin työt mukavassa työssä, muutin perhesyistä toiselle paikkakunnalle apuihin…on ollu pirusti aikaa kun totutellu työttömyyteen…siitä se on lähteny pikku hiljaa, kyllä se aamubisse, päivälläki maistunu sekä illalla…satunnaisesti…
Tää on nyt päivä 2 kun on nolla päivä, yritin jeppe juomapäiväkirjaan hyvin rehellisesti 2viimesintä viikkoa täyttää, tulokset oli hämmentäviä , perjantai -lauantai ilta oli tissuteltu pari viikkoo sitte 42 bissee sunnuntaina 12 lisää, eli jonkulainen toleranssi kehittyny, tullu haettuu omaa aika taika juomaa aamusinki pari silloo tällöö noin 3-4kertaa viikossa…illalla pari lisää…
Yritän samalla tupakoinnin lopettamista… sama 2päivää…ny tuntuu et on tänää ollu pikkasen tylsää ja rauhatonta ei tunnu uni tulevan…vähä alakuloa… miten tässä näin kävi…kuitenki oli tarkotus pitää itsestään huolta ja jatkaa duunia ens keväänä… huoli juurikin maksa arvoista, liikenteen alalla niitä kovasti kyylätää…olen liittynyt seuraanne, jei…täytyy tunnustaa et jos nyt olis pari nii joisin, janottaa niin vietävästi…ja sais unen

Terppa!
On sulla kovat tavoitteet! Lopettaa alkoholi ja rööki het molemmat samalla kertaa. Mä itse olen saanut lopetettua vain alkoholin. Nuorena olen samanlaisia lopetuspäätöksiä tehnyt, että nyt sitten loppu molemmat. Siitä ei vain tullut mitään. Lopettelisit nyt ens alkuun vaikka alkoholin käytön, siinäkin on ihan tarpeeksi hommaa.

Helisee puhuu asiaa.
Ole armelias itsellesi. Ei ole mikään kiire asioiden kanssa.
Sä oot hyvässä alussa jo kun oot uskaltautunut tänne kirjoittamaan niin voit saada siitä valtavan suuren avun.

Näin itselleni kävi!

Kun olin ihan romuna niin henkisesti kuin fyysisestikin niin jotenkin sain voimaa siitä kun mulla oli täällä taemppareita jotka tiesi mitä olin käymässä läpi.
Se helpotti vaikka olo oli melko karhea.
Mutta sain sellaista luottoa että ehkä minäkin!?

Ja mä uskon että sinäkin pystyt ja jaksat alun heiluvat fiilikset ja olot!

Voimia tähän päivään ja kirjoittele :slight_smile:

Mä oon nii perus rehellinen et ei omasta mielestä oo varaa sanoa et kaikki ois ihan ok…kiva kun kommasitte :smiley: …niinku ootinki et onko samanmoisia kun…paheksunta…ym. varsinki tunnustamisessa…
Elämässä näköjää tuloo erilaisia tilanteita, lapset kasvaa isoiksi, ens keväänä vaikein tapaus lähtee suorittaa amista, mä kattelen jo uusia suuntia, mut eihän se onnistu jos oon tällane ku nyt oon, vimestää työterveystarkastuksessa tuloo paska kätee pienellä katkeruudella voisin sanoa et otin lopputilin ja muutin kauas.auttaakseni muita mut neki tahtoo kääntää asiat ympäri… :bulb: .se oli oma valinta, ei mun silti tarvi olla tällane…mut on liikaa aikaa ja koittanu hommaa koiraa ja keksii tekemistä, en oikeestaa koskaa ole viihtyny täällä…ei ole edes ammattia vastaavaa työtä tarjolla …Nyt tökkii…ajatus…sen tiän et tää ei ole minä, haluun tulevaisuudelta asioita… tää tässä jumii pää

Kiitsa koheltajainen B-)

On noita lopetus päätöksiä röökille tehty…kumpi vaikeempi, alko vai rööki… rehellisesti , aamulla kävin hakee 6packin…joskus tunne et ei tarvis mennä ees kauppaa, kun se six päkki ei riitä…haen varmaa illalla lisää …enkä tarkota provosoida, tilanne on nyt tämä…vituttaa itteeki, noin suomeks sanottuna…ongelma lähinnä et ku otan nii otan…kiitos sinulle kommaamisesta :smiley:

Mää kyl lopettelisin ensin ton alkoholin. Se kun sotkee koko elämän kun riittävästi harjaantuu sitä käyttämään. Rööki tappaa paljon hitaammin. Mäkin olen vielä nääs hengissä, vaikka pössöttelen.

Moi olin 4pv. Juomati… käytii iskää kattoo…mäyrästä enää 3jälellä… klo 20 himas murujen kans…