^
Taistelupari?
^^Älä ainakaan ala emännäksi kutsumaan :mrgreen: Eiks etunimi riitä? Siis niille jotka ko. henkilön tuntevat…
Mikä vika tyttöystävässä on?? No, jos se jostain kumman syystä ei käy, löytyy vaihtoehtoisia termejä mm. naisystävä, avovaimo, kihlattu ja morsian. Jos taas haluat puhua hänestä ilman, että termi paljastaa suhteesi häneen, niin käytä ihmeessä hänen nimeään. Tai jos hlö, jolle puhut, ei tyttöystävääsi tunne, miksi et voi käyttää termiä, joka tyttöystäväsi luultavasti on, eli nainen???
Mut jos sä et osaa luontevasti kuvata parisuhdettanne, on ongelma luultavasti vähän syvemmällä kuin sopivan termin löytymisessä.
Minulla on yleensä tapana kutsua kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia reikä se on rotallakin -periaatteella naarasyksilöiksi. Muija, eukko ja akka ovat sen rinnalla silkkoja kohteliaisuuksia, joten iina keskittyy nyt vaan siihen punkun litkimiseen.

Minulla on yleensä tapana kutsua kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia reikä se on rotallakin -periaatteella naarasyksilöiksi. Muija, eukko ja akka ovat sen rinnalla silkkoja kohteliaisuuksia, joten iina keskittyy nyt vaan siihen punkun litkimiseen.
Jaha… Kutsu sinä naisia miksi kutsut. Minä taas pyrin välttämään kaltaistesi junttien seuraa.
Jokaisen vitsin, ja jokaisen provon takaa löytyy totuuden siemen. Haluaisin tietää, miksi "tosi"mies ei halua hemmotella naista? Miksi ei ole valmis tekemään asioita, jotka tekevät naisen iloiseksi ja onnelliseksi? Onko "tosi"miehellä niin heikko itsetunto, että pelkää naisen lähtevän lipettiin, jos hemmottelu joskus loppuukin? Tai pelkääkö mies naisen ylpistyvän, jos kehuu liikaa? Minä ainakin saan suurta nautintoa, jos onnistun yllättämään mieheni iloisesti, tai muulla tavoin saan hänelle hyvän mielen. Ja haluan myös sanoa ääneen, kertoa miehelleni ne positiiviset ajatukset, jota hänestä ajattelen. Se tuntuu musta ihan yhtä hyvältä kuin se, jos mua hemmotellaan tai kehutaan.
Haluaisin tietää myös, miksi naisen kauneus on miehelle niin tärkeää? Onko kukaan teistä miehistä koskaan rakastunut mielestään rumaan naiseen? Naiset usein pitävät vanhoja miehiä karismaattisina, eikä kaljamaha, iso nenä tai huono iho tunnu haittaavan kaikkia naisia ollenkaan. Miksi miehet sit ovat niin pinnallisia puolison valinnassa? (Ja sit haukutaan naisia pinnallisiksi, kun haluavat vaan pitää itsensä hyvännäköisinä, jotta sais sitä hyväksyntää vastakkaiselta sukupuolelta!)
Provoilu taisi mennä taas vähän liian pitkälle, joten nollataan pisteet, kännin piikkiin.
Iinasta silti diggaan semisti, joten tuollainen dissaaminen vähän satuttaa.
^ Iina on tiukka mimmi, sille ei ryppyillä. Ei se muuten toimis rakkausoraakkelina. Ja minä annan ihmissuhdeguruna siunaukseni tälle toiselle lemmen lähettiläälle, eihän meillä rakkautta täällä liikaa voi olla! Joskin yksi kohta naisenhurmaamis-listassa oli pielessä: suklaa. Hyh, suklaa on pahaa.
Iina on niinihana mimmi! Lähdetkö treffeille minun kanssani, tämä on minulle epätavallista. Mutta olemmehan kumpikin epätavallisen ihania ja taiteellisiakin jopa. Uskallammeko? Voisin hieroa hartiotasi ja syöttää samalla suklaata. Ainiin ja voisin myös antaa sinulle(intialaisen) päähieronnan, se tekee hyvää kun kopeloi toisen päätä aistikkailla sormilla.
Jotenkin vaistojani käyttäen luulen että olet tosi söpö ja myös sopivasti höpö.
Yours Henry

Siis selvennykseksi, kyllähän minä Henry tiedän kuinka naisen kanssa ollaan ja häntä miellytetään, mutta täällä on varmasti paljon epävarmoja teinipoikia jotka haluaisivat kuulla naarastiikerin vinkit. Ja tottakai myös Fernetti saa antaa oman panoksensa, sillä olen huomannut että hänellä on naisen viisaus vangittuna johonkin salaiseen sydämen kammioon.
Kas, nimeni on mainittu. Tämä on hassu ketju ja te olette hassuja ihmisiä.
Kiitos imartelusta. Iina tuossa antoikin jo tyhjentävän vastauksen kysymykseesi. Ferkulla ei lisättävää.
Henry,
Joo, uskalletaan!
<3:lla iina
Korkinkadottaja. Sori jos satutin, mut mut… Mitä sä sit oikein luulit, että miltä noi sun “saatanan hienohelma” ja “reikä se on rotallakin” -jutut naisena tuntuvat?!? Vaikket sä niitä täysin vakavalla naamalla heittäiskään, ni ei ne kyl mussa ainakaan mitään kovin positiivista reaktiota herätä.
Ootko yhtään kiinnittänyt huomiota siihen, miten meidän provot - tai mulla se on ennemminkin vitsailua/ läpän heittoa - eroavat? Mä vaadin naiselle kunnioitusta, hellyyttä ja huomionosoituksia, mut en mä tee sitä vastakkaista sukupuolta dissaamalla. Sun provos taas on pelkkää minun/naisen dissausta.
Sovinisti ja feministi ovat tunnetusti erittäin hyvää pataa keskenään, joten varmasti tullaan vielä jatkamaan juttua muissa topiceissa. Sitä en vaan sulata, että pilden saamiseksi pitäisi noudattaa jotain tiettyä protokollaa.
^
Eksä sit koskaan oo saanu?
Ehkä jatketaan, ehkä ei. Kauheesti ei nappais enää vääntää idioottien kanssa, joiden “ismi” on pelkkää toisen dissausta oman huonon itsetunnon pönkittämiseksi.
Hei Hurmuriii!
Taasko sua alkoi ujostuttaa? Laita mul meilii, et koska tuut leipoo mul sapatteja ja hieroo mua!
<3:lla iiii
^ Nää pojat vaikuttaa olevan just tollasii, että vähän pyytelevät vaivihkaa treffaan, mutteivat sitten kuitenkaan tosissaan niille treffeille lähde. Höh.
^
Hmh. Niin kai sit. Vaikkei toi edellinen treffikutsu ees ollu mitään ihan vaivihkaa. Ehkä sit vaan joku känniheitto? Onpas epäreiluu tollanen naisten harhaanjohtaminen. Musta niin miehen ku naisenki kuuluis kyl seistä sanojensa takana, muu osoittaa tosi pelkuruutta. Ja mä menin tähän halpaan viel kaks kertaa! Voi minua…
UNELMAT, ODOTUKSET, LUPAUKSET - TODELLISET TAPAHTUMAKULUT
Itse maksimoisin noiden kahden vastapoolin kohtaamisten määrän.
^
En ymmärrä mitä haluat sanoa.
^ Kai se oli vaan hieno tapa sanoa, että unelmien ja fantasioiden / tosimaailman välinen rako kasvaa joskus liian isoksi, ja joustamalla vähän niistä unelmista voisi ehkä säästyä vähän niiltä kärsimyksiltä, joita se tosimaailman ja fantasioiden kohtaaminen tuottaa. En halua kuulostaa kyyniseltä tai kylmältä realistilta - unelmointi on ihan jees, mutta joillakin se vaan tuottaa ikäviä seurauksia, kun tosimaailma ei kelpaakaan.