Henry <3

Siinä sulle henkka!

:smiley: kiitti Tale!

Noniin, katsos nyt! Täällähän on alkanut aivan nolostuttavan lämpimäksi tämä ilmapiiri! No, saunassahan me.

Kohta ollaan kaikki ihan alasti kuten saunaan kuuluu.

Ahaa :bulb: . Tästäkö tämä mun hikoiluni johtuukin, että kulutan niin paljon aikaani täällä Saunassa.

^^ Hihii, Nyyty sä käyt kyllä kuumana! :smiley: Tosiaan, mullakin on kyl ollu niin järjettömät kuumotukset viime päivinä, ettei tässä mitään rihman kiertämiä kaipaa. Piis ‘n’ luuv ‘n’ flowerpower , vaatteet pois ja niityille juoksentelemaan seppeleet päässä vaan! <3

Ja Henryn fanitusklubiin ottaisin myös jäsenkortin. Kyl Henryllä sen verra hyvät jutut o!

Henryyyy, mikset sä enää kirjota mun kaa satuu…? :frowning: Suutuiks ku tapoin sun nimikkotontun? :blush: :cry:

Sorry!

Olin hunningolla, mutta alan palailla sieltä pikkuhiljaa. Joten satu jatkukoon…

Anteeksi että toistan itseäni, mutta oletko siis Iina herkutteleva luonne? Itse olen valmistunut ravintolakokiksi ja kysäisinpähän vaan…Erikoisalaani etelä-intialainen keittiö ja kasvisruoat…

^ Juu, no niinku tuolla jo aiemminkin totesin, ni herkuttelijahan mä oon. Ei siit mihinkään pääse.

Ja tuleppas sinä sieltä sitten mulle kokiksi, kun oot ihan iinan herkkuihin mennyt erikoistumaan! Tai en mä pohjoisen ja eteläisen intian keittiön eroista mitään tiedä, mutta intialainen yleisesti ottaen, ja thai on kyl mun juttuja (vaik kai thaisapuskan pitäis jo olla ihan out kaikille itseään kunnioittaville ruokailijoille? Mulla se vaan on ja pysyy, enkä kookosmaidossa keitettyyn jasminriisiin kyllästy koskaan!!)

Sattuisko sun erityisosaamisiin kuulumaan myös erilaiset ranskalaiset suklaakaakut…???

Heippa!

Ihan ensiksi tiedustelen olisivatko nämä niinsanotut ruokatreffit, jossa minun pitäisi valmistaa joku Palak Paneer tai jopa Butter Paneer Masala? + naan tai chapati

Oooh mun sydän sykkii nyt jo teidän treffien tahtiin beibet.

^^
Oh, oh! Ai sapuskan lisäks pääsis oikein treffeilleki? Toki, it’s a date! Paneereista en tiedä mitä on, mutta jotain masalaa on tullut maistettua ja hyvää oli, et anna palaa vaan! Mut sen butterinki pitäis sit kyl olla vegaania.

.

tahtoo Henry- t-paidan

Mulla on Henry paita, Iina tietää miksi. Nyt istun Karhukoira paidassa, oli mun edellinen urhea koira.

^ Kyl vaan iina tietää! :wink:

Heeeeenryyyyyy… Sun pitää kyl antaa mulle jotku koordinaatit. En mä muuten löydä sitä meidän treffipaikkaa, enkä osaa tulla sinne sopivasti siloin ku paneerit on valmiita, ja shhapatit on tullu uunista ulos… :confused:

Nyt Iina tarkkana ku Pohjanmaalta asti tilannetta tarkkaillaan, jos homma menee hyvin tiedät että muistan. Muut puhuu ja me tehdään eikö, kärsit Helvetin tulet mutta lopetat. Sulla on virtuuaali olkapää täällä ja välillä sä oot tukena mulle.

^ Ai hä??

Helvetin tuli -osion hiffasin, mut en mä sellasii meinaa ottaa vastaan.

Toivon Iina et ymmärrät, mutta vain virtuaali tukea voin antaa sulle pudotuksiin. Muista että vieressä on musta kiiltävä lihaskimppu sua tukemassa, jos näkisitte niin heittäis yläfemmat sulle heti. Nyt vaan suree ettei mun kavereilla mee hyvin, koiran vaisto on ihan ihmeellinen. Kait me vähän kavereita ollaan vaikka tapellaanki. :sunglasses: