Heippa!

Kirjoitin jo aiemmin tänne viestiä, mutta en onnistunut sitä lähettämään. Viesti tallentui luonnoksiin, eikä sitä löydy enää kirveelläkään. Kadonnut on. Jos siis uusiksi. :smiling_face: Omalla kohdallani ongelma on kertarysäys. Eli se, että kerralla juodut määrät ovat todella isoja. Ja krapulat sen mukaisia. Elän ihan tavallista elämää, en juo viikolla jne jne. Mutta kun juon, riskirajat pauķkuvat mennen tullen. Minä en osaa juoda sitä muutamaa. Juon moninkertaisesti sen muutaman. Ja kärsin helvetillisistä krapuloista ja morkkiksista. Koska alkoholi kaivaa minusta esille sen ilkeän puolen, jonka kanssa en itsekään haluaisi olla tekemisissä. Siksi toivon raitistumista. Kokonaan.

Tervetuloo vaan tänne sekalaiseen joukkoon. Meillä kaikilla on tiämmä ongelmia tään alkoholin kanssa joko nyt tai sitten menneinä aikoina.
Kyllä se on parempi lopettaa sit kokonaan tykkänään koko juopottelu, mikäli se överiksi menee aina viikonloppuisin ja siitä itse kärsii. Tulevana viikonloppuna sitä voi aloitella tietä kohti juomattomuutta. Siittä se sitten lähtee, tsemppiä.

Tervetuloa, Ilveskissa. Ompa muuten kiva nimimerkki. :slight_smile: Tarinasi kuulostaa tutulta, ja suunnitelma hyvältä. Kirjoittelemisiiin ja selvää viikonloppua kohti.

Tervetuloa porukkaan minunkin puolesta! Täällä meitä on, kaikki ottaa peräeroa alkoon. Toiset on vähän pitemmällä, niinku toi Helise. Toiset, niin kuin minä, alkutaipalella. Itse kuuntelen kokeneempia pitempään raittiina olleita ja koitan pysyä mukana ajatuksella “kun noikin niin miksen määki” Tarpeeksi kun yrittää niin joskus on pakko onnistua. Tsemppiä!

Jos sinä kaipaat sosiaalista rohkeutta alkosta ??? Kirjoittele lisää. Minä olen juoppo opettaja.