Hei vaan pitkästä aikaa!

Kirjoittelin tänne muutamia vuosia sitten ja ajattelin kertoa terveiset. Olen köyhä ja haen tilanteeseeni ratkaisua pelaamisesta - siis aivan väärä keino, mutta kun olen uhkapeliriippuvainen, niin niin se menee. Ensi yönä tulee pieni kansaneläke. Jätän viimeisimmän erän vuokrasta maksamatta, jotta pääsen pelaamaan edes 50€:lla. Ruokarahat minulla kyllä riittävät, sillä minulla on tili, missä ei ole nettioikeuksia ja tallennan sinne kuun alussa aina vajaa 300€ (suosittelen keinoa muillekin). Mulla oli maanisen pelivaiheen jälkeen yhdessä vaiheessa hoitamattomien pikavippivelkojen takia ulosotossa 11 tuhatta €. Sain perintöä ja pystyin ne hoitamaan. Mutta perintätoimistoja tuli lisää ja nyt on vielä noin 1500€ ulosotossa. Pieni summa monelle, mutta iso minulle.

Tervehdys,
Kiva kuulla, että suurimmat velat sait kuitattua. Olen myös uhkapelaaja. Viikon, joskus kaksi, onnistun sinnittelemään ja sitten rahapeliautomaatit kutsuvat. Nyt on mennyt pieniä summia, mutta koitan epätoivoisesti lopettaa kokonaan.
Tuo varatili on hyvä ajatus. Täytyykin ottaa se käyttöön varmuuden varalta. Ja pankista, josta ei ole lähellä konttoria. Jos pelihimot laantuisivat ennenkö saan rahan käteen. Tsemppiä.