Hei kaikki.

Elikkäs olen lueskellut tätä palstaa jo yli vuoden. ja nytten olen luultavasti kokeillut piriä ekaa kertaa, se oli vaalean kellertävää ja tahnamaista. ja omasta mielestä se maistu makealta/marjaiselta ennenku nielaisi. niin kysyisin teiltä viisaammilta ihmisiltä että oliko piriä vai jotai tuttkaria? vaikutukset, vitusti puhetta, ajatukset juoksee ja keho ihan täpinöissä ja refleksit vitun yli vilkkaat…

joo ja oon myös poltellut kukkaa…

ja oon vissiin vähä sekasin…

ja eniten oon pitänyt viimeinen hidas ja junkkien kirjoituksista…

Makea ja marjainen piri kuulostaa kyllä aika uskomattomalta. Veikkaan että sinua on nyt vähän pissitty linssiin.

No juu ei oo kyl kovin makealta eikä marjaiselta maistunu yksikään mulle pirin nimessä annettu aine. Mut kyllähän noi vaikutukset ihan tutuilta kuulostaa, mut kai sitä sokerihumalassakin…? :unamused:

ainakin pilvessä se maistui hyvälle. :smiley: ja vieläkin ihan vauhti päällä. :stuck_out_tongue: i like this shit. :stuck_out_tongue:

Jatkettu vahvasti sokerilla?

Ei tullutkaan muuten mieleen. Tomusokeri on jollain aika perussetti.

Jatkettu millä jatkettu, mut hyvin pärisi :smiley:

½v:den päästä ei pärise… On vain laiha ja vittumainen päällepäsmäri jos alkaa käyttää. Harva osaa “viihdekäytön”. 4krt/v niin tuskin tulee ongelmaa, tuo ei edes piikkiä tarvitse että koukahtaa… Aluksi energiaa, lopuksi ei saa tehtyä mitään, vaikka ottais kuinka paljon… :unamused: Aikaväli voi olla tod. lyhyt, itse sain alle ½v:des itseni tod. paskaan kuntoon ilman piikkiäkin; tosin mä en tahtonut syödä tai nukkua oikeastaan lainkaan ellei ollut pakko. Kun reiveissä yms. piireissä tuppaa olemaan yleistä sekakäyttö; tarvii lääkkeitä laskuihin ja nukkumiseen. Toisaalta piri auttaa käynnistämään sen päivän kun on muutaman tunnin nukkunut muutaman vrk:den jälkeen… Ylikivaa, karaokea ja biljardia…

Itse kun olen joskus ottanut täysin puhdasta amfetamiinia, niin se oli täysin valkoista jauhoa. Laitoin annoksen kämmenelle ja nuolasin sen siitä. Jauho maistui hyvin hyvin kitkerälle ja varsin nopeasti halusin juoda pari lasia vettä päälle… Katupiriä en ole käyttänyt kuin kaksi kertaa ja silloinkin I.V…

Arpa

kuulostaa piriltä mut miks ei vois mdpvtäkin olla…
itel ollu monta kertaa kukkasen tuoksusta tahnapiriä
veikkaisin et oot saanu piriä