jos olet netis…olet verkossa mut jos oot koukussa verkkoon niin oot katiskassa;) eixje?=) niin mä tän oon tulkinnut…
no joo, osuva nimi toi katiska. Onnex ei oo iskeny kovi paha klaustrofobia vielä ainakaa, eix jeh?
Sheikkin möngerrys on vähän kuin huonoa englantia, se tarttuu ennen kuin huomaakaan. En siis tarkoita sheikkiä vaan hänen ihmeellistä kielenkäyttöään joka selvästi vaihtelee aikalailla kirjoittajan mielialojen mukaan. Joskus taustalta häämöttää hieman parempikin kielioppi, taitaa öljylätin keskittymiskyky välillä horjua, niin ku tyksyyden iskiessä kai?
Se siitä sit taas!
MK
En minä ole koukussa nettiin, mutta toivoisin, että voisin olla alati verkosa. Pitäisi kehittää joku hands-free ja eyes-free -systeemi, jotta voisi olla verkossa vaikka ajaessaan autoa. Muissa tilanteissa voisi käyttää silmälaseja, jotka toimisivat näyttönä, jonka läpinäkyvyysaste olisi säädettävissä.
En minä huvikseni netissä roikkuisi ja koko ajan kiinnittäisi huomiotani siihen, mutta olisi mukavaa, mikäli voisi lukea saapuneet postit samantien jos on aikaa (tai vaikka kuunnella puhesyntetisaattorin avulla) tai hakea googlesta jotakin milloin ja missä tahansa. Minulle tietokone ja verkko (erit. google) ovat aivotoiminnan jatkeita, joita ilman kenties pärjäisi, mutta asiat olisivat vaikeampia ja hitaampia toteuttaa. Myös verkosta tilaaminen on olennainen osa elämää ja kun puhutaan muusta kuin massatuotteiden kaupasta (esim. ebay) niin moni asia voi olla jo myyty kun sen löytää - siispä olisi tärkeää voida reagoida nopeasti ja saada tieto heti kun se tulee julki.
Ei verkko ole mikään säännösteltävä asia (ainakaan minulle), vaan tarpeellinen väline, joka nopeuttaa ja helpottaa lukuisia asioita ja siten myös koko elämää.
olen harvinaisen samaa mieltä apon kanssa internet on oleellinen osa elämääni kaikilla tasoilla (työ/opiskelu, harrastukset, viihde, sosiaaliset suhteet) ja mielestäni se yksinomaan parantaa elämänlaatuani.
nykyään puhutaan käynnissä olevasta tiedon vallankumouksesta ja uskoisin että se tulee osoittautumaan vähintään yhtä mullistavaksi kuin aikaisemmat suuret vallankumoukset eli maatalouden vallankumous ja teollinen vallankumous. jo nyt on olemassa ihmisiä jotka käytännössä elävät verkossa - millä on luonnollisesti sekä hyviä että huonoja seurauksia
mutta apo: irkkaatko? jos et irkkaa niin et tiedä vielä mitään siitä miten verkko nopeuttaa elämää ja toimii aivotoiminnan jatkeena
Joskus hyvin harvoin. Lähinnä vain silloin, kun on pitää tavoittaa joku tietty henkilö tms.
Tiedän minä.
kysy,että minkä värinen on tomaatti, vastasin PunaineN
sanoo varmaan taas, että olet antanut väärän vastauksen
kukahan nämä kysymykset laatii ja varsinkin vastaukset
^yllä oleva koskee vain rekisteröimättömiä käyttäjiä
aivan ensikiksi toiseksi…jihuu nilsiän öljysheikki…kerrankin lajitoveri kehissä
ja ne ei ymmärrä
onko ne jotain hitaita
nostin kun oli irkistä ja joku linkkivinkki jos vaikka voisi vierottautua jonnekkin muualle
noin niin kuin pitemmän ajan vieroittumis suunnitelma, ei ehkä 5-vuotis vaan sen tapainen
jakaskohan ray tai vastaava apua ja rahaa yritykseeni
terkkuja zetorille, oot söötti