Harhoja silmät auki

Millä aineilla saisi oikein kunnon hallusinaatioita silmät auki? Imppasin bensaa ja butaania pitkään sen mielenkiintoisuuden vuoksi. Nyt olen ollut varmaan puolisen vuotta imppaamatta. Käytän tällä hetkellä vain kannabista. Luulin aina, että LSD olisi aine jolla saisi noita vaikutuksia, muttei se ainakaan minun kohdallani sitä ollut edes reilummalla annoksella.

Löytyisikö haluamaani isoista määristä taikasieniä? Entä DMTstä? Ketamiinista? Isosta määrästä DXM? Mistä?

joku 20-50g tuoreita cubensiksia(4-10g kuivattuja) pitäis tuottaa sellaset visuaalit että oksat pois, itellä lenti valomatoja ilmassa, seinät vaihto väriä venyi ja jupli kaverin parta alko venymään ja leijjumaan ilmassa (sekoaminen oli lähellä noin 20g tuoreita tattei), mut hapoista pitäis kyllä tuottaa paremmin visuaaleja kun sienet et mikäköhän on isompi annos itellä 2 tippaa tuotti jo vahvan matkan(en sit tiiä kuika vahvoja lappui/tippoi muilla on ollut)? salviaX10 vois olla sun juttus jos kunnon menoa haluut tai mainitsemasi dmt.

Visuaaleja pitäisi kyllä tulla sieniä popsimalla ja LSD:llä ehdottomasti, mutta ihan hallusinaatioita en tiiä onnistutko välttämättä saamaan isollakaan annoksella. Saattaa mennä pikemminkin päänsisäiseen seikkailuun niin, ettei paljon jää ympäristön ihmettelemiseen sijaa.

DXM tuottaa toisille hallusinaatoita, mutta dissosiatiivien kanssa kandee olla aika varovainen ja kokeilla ensiksi pienehköllä annoksella jos ei oo tuttu substanssi. Suurin osa väestä ei nimittäin tykkää vaikutuksista sitten alkuunkaan.

DMT tuli itellekin mieleen, että se voisi olla kaipaamasi trippi. Salviasta en osaa sanoa, eipä ole itselle tuottanut edes mainittavia visuaaleja.

Onnea etsintään, ne trippikerratkin on aina niin erilaisia, että sama aine voi yhdellä kerralla tuotta jotakin ja toisella taas jo ihan päinvastaista. Että älä huoli.

800 mikroa ja päällekin oli toinen happokertani. Pieniä visuaaleja ja vähän harhojakin (matoja ja pieneliöitä joka paikassa kun aloin tiskaamaan matkan aikana), mutta ei lähelläkään sitä mitä kaipasin. Ja matka muuttui pian juuri sellaiseksi pään sisäiseksi seikkailuksi, josta en erityisemmin välittänyt.

12g tuoreita cubensiksia tai ainakin jotain taikasieniä popsittuna tyhjään mahaan ei tuottanut edes visuaaleja.

DXM tuotti vain silmät kiinni visuaaleja, mutta määrä saattoi olla liian pieni.

Koska haluaisin pysytellä luonnollisissa aineissa, kallistun noihin sieniin ja DMT. Salviaa en ole kokeillut, ja jotenkin olen saanut kuvan että siitä olisi turha hakea hallusinaatioita niinkun varmaan onkin.

Taidankin sitten antaa mahdollisuuden DMTlle :slight_smile:

Entäs kombot? Joku hyvä alkoholiton kombo hallusinaatioille? LSD sienet dmt? :smiley:

Tulee mieleen tilanne mikä mulla oli muutama vuos sitte. Kova tarve halluille, ja kyllähän ne keinot keksittiin ja varmasti jäi osa järjestä niille matkoille. Se on vaan mahdoton erottaa tätä ja tota maailmaa jossain vaiheessa sit jos menee liian pitkälle. Tätä ja tota, tää on siis toi ja toi on tää vai toisinpäin ja kumpi se on mun päässä? :confused:

Nyt on kokeilussa mitä LSAlla on annettavana. 25 HBWR siementä rouskutin ja odottelen mitä tuleman pitää… Epäilen vahvasti että tulis hallusinaatioita, mutta otetaan vastaan mitä tulee…

ite oon saanu ainoot kunnon hallut vetämäl pirii ja valvomal…älyttömii en ala ees selittää. salviast tuli ku palautu sieltä ¤%T&%// nii tuli sellai voimakas Visuaalinen Väristymä after effectin et välil kerrostalot näytti olevan nenän ees vaik oli satoi metrei matkaa :slight_smile:
en tiiä mist johtu et mitkää hallusinogeenit ei oo aiheuttanu kunnon hallui

täh 25???
toi on 2x heavy dose ja oot vissii ekai kertoi ´deelei Joten saat kyl kertoo et mitä lähti :slight_smile: jos oli :slight_smile:

Minulla on ollut aiemmin pari Morning Glory -trippiä jotka jäivät suhteellisen miedoiksi niin ajattelin vielä tämän Havaijin ihmeen testata. Suurin pahoinvointi on kärsitty ja tässä notkun vähän kun oisin ottanu LSD. Harmittaa vaan kun vieläkin niin huono olo ettei maistu ruoka vaikka tekis mieli kovasti syödä. Jos joskus vielä haluan jotain tällaista niin otan ihan lsd mukavasti lappuina tai tippoina ilman pahoinvointia. Nyt menen oksentamaan ja alan syömään jotain :stuck_out_tongue:

^^ Joo ei toi 25 oo mikään ihan alottelijan annos, mutta itellä sikäli sama homma kun Luonnon Antimilla, eli ei kyllä joku 10 siementä oo ikänä sanonu juuri mitään. Tuplana vähintään nassuun jos jotakin vaikutusta haluaa. HUOM: ei siis ensikertalaisen, kaikkea kannattaa aluksi kokeilla jollakin kohtuullisella annoksella, ei sitä muuten omaa reagointiaan tiä.

Hassua kyl että jotkut ei saa halluja ja jotkut saa. Ja jotkut joutuu osastolle muutamasta HBWR-siidusta, jotkut ei. Heikkous vai vahvuus?

Eilen vedin aika turhanpäiväsen skitsorobotripin, ja hassua on se että sekin oli parempaa olla ihan kummallisissa keloissa kun todellisuus. Mikä tätä todellisuutta vaivaa? Miks ei se kelpaa tai miks joku paskakin on parempaa?

Kyllä potkii

jos pää vaan kestää niin ei muutakuin dexmillä sigmaa tavoittelemaan… :smiley:

Nyt tuntuu vähän turhalta nuo hallusinaatiot. Outoa, että olen sellaisia halunnut. Ehkä olen vain pettynyt tiettyihin aineisiin. Tällä hetkellä selvä hyvä elämä kiinnostaa enemmän kuin rajun DMT-tripin kokeilu. Hyvähän se on sanoa että selvä elämä kiinnostaa kun ei ole selvä, ja selvittyään ei ehkä selvä elämä kiinnostakaan, mutta ihan sama. Haluan että se kiinnostaa myös selvänä. Haluaako joku muu? Varmasti haluaa… Kukapa ei.