Helluntalaisilla on oikein Fetissi siitä kun ihmisiä kidutetaan ja ihmiset kituvat tuskissaan… heille HELVETTI on kaikki kaikessa, ilman sitä ei olisi koko uskontoa olemassakaan - ei olisi mitään syytä pingottaa ja vauhkota… He jakavat ympäri nettiä sadistisia helvettikuvauksia - joihin verrattuna äsken katsomani Hostel on lähinnä klo 17 teetilaisuus…
![]()
Löytyihän täältä tällainen ja vielä itsensä Kalen aloittamana
. En viitsinyt kirjoittaa juttuani Ärsyttäviin asioihin, koska tämä oli puhtaasti hauskaa.
Tuossa päivänä eräänä sain hämmästellä jälleen kaupassa ihmisten(Tässä tapauksessa vain yhden) kassajonokäyttäytymistä: Jonotin kassalle ja edessäni oli 2 naista, joista ensimmäistä kassa jo palveli täyttä häkää ja tämä toinenkin oli jo aloittanut ostostensa latomisen hihnalle. Viereiselle suljettuna olleelle kassalle tuli työntekijä, avasi kassan ja ilmoitti asiasta isoon ääneen. No, tälle edessäni olleelle rouvalle tuli armoton kiire, laittoi takaisin kärryyn ne ostokset, jotka oli jo saanut nosteltua hihnalle ja ryntäsi siihen juuri avatulle kassalle
. Jos se palveltavana oleva rouva nro. 1 olisikin häslännyt ja sotkenut korttiensa ja rahojensa kanssa jotakin, jossa olisi oletettavasti kestänyt ikuisuus, olisinkin vielä ymmärtänyt siirtymisen, mutta mistään tuollaisesta ei ollut tällä kertaa kyse, vaan homma sujui hyvin jouhevasti. On se kai vain niin hienoa ja tärkeää olla eka
.
Olen toki ennenkin todistanut kaupassa ihmisten maanista uusi kassa aukesi -ryntäystä ja itsekin joskus siihen syyllistynyt ja välillä sillä seurauksella, että se lähinnä vain hidasti asiointiani, mutta tämä tapaus oli kyllä lajissaan pahin tähän mennessä näkemäni
.
Minä olen silläKIN tavalla outo, että tarvitsen makuuhuoneeseen pimennysverhot nimenomaan näin kaamosaikana. Kun ulkona on pilkkopimeää, niin unensaantia häiritsee niin hemmetisti, jos esim. auto ajaa kadulla ohitse ja sen valot näkyvät makkariin. Se on se kontrasti, katsokaas, joka siinä sotkee pasmat niin maan perusteellisesti.
Kesän valoisimpana aikana mulle riittävät makuuhuoneen “pimennykseksi” ihan perussälekaihtimet ja/tai ohuet sisustusverhot. Kun aurinko mollottaa miltei puolille öin ja sitten taas jo parin tunnin päästä aamuyöllä alkaa tulla valoisaa, niin eihän siinä tasaisessa valossa mitään autojen valoja ymv. häiritseviä välähdyksiä ja äkillisiä valoilmiöitä huomaa. Jos en saa unta valoisaan vuodenaikaan, niin se johtuu sitten jostakin ihan muusta(Valon aiheuttama yleinen ylikierroksilla käyminen tahi jokin ihan muu unta häiritsevä päänsisäinen tekijä), enkä saisi unta kuitenkaan, vaikka miten tehokkaasti pimentäisin koko kämpän.
Hämmästyksiä on hirveen paljon tai sitä mielialaa hämmästellä.
Ehkä yksi perusjutuista on oikean löytäminen ja vastaan käveleminen
tai eihän se mitään löytämistä tai vastaankävelemistä ole.
Se, että ei ole mitään merkkejä, että tapahtuu asioita, joilla on suuri merkitys.
Että loogisuus on pelkkää paperinohutta sutattua nuttuhuttua isoissa kohtaamisissa
ja niin päin poijes, ah ! Mut toisaalta… onko sen väliä, sitten kun on tapahtunut.
Mua on alkanut tosissaan huvittaa oma suhtautumiseni keinomakeutusaineisiin niin hirveinä myrkkyinä, että niihin kuolee/niistä vammautuu pysyvästi suunnilleen kertanauttimisella
. No, tuskinpa mitään kovin terveellisiä ovat, ei sillä, mutta on se nyt aika surkuhupaisaa, että viinaa voin juoda tyystin surutta ja onhan tässä muitakin myrkkyjä tullut eläissään kiskottua vailla mitään huolta :mrgreen: . Mä en juo koskaan limpparia, koska en tykkää siitä, PAITSI viinalla lantrattuna tuo menee alas, jollei parempaakaan lantrinkia ole saatavilla. Silloinkin olen niin pirun tarkka siitä, että kyseessä on varmasti sokerilimu, eikä light-versio. Niin, sillä viinallahan ei siinä kombossa mitään terveydelle haitallisia vaikutuksia ole :mrgreen:
. En mä tosin käyttäisi keinomakeutusaineita muutenkaan, koska A) maistuvat aivan saatanan pahalle ja B), vatsani kestää niitä todella huonosti, mutta enpä mä viinaakaan maun vuoksi juo, eikä alkoholi sen kummemmin vatsan terveyttä edistä…
Tunnen erään todella pahasti alkoholisoituneen naisen(On siis saanut ryystämisestään jo oikeasti vakavia ja pysyviä terveyshaittoja, eikä niistä huolimatta ole aikeissakaan sulkea korkkia), joka lisäksi vetää röökiä, kuin korsteeni ja hän on vakaasti sitä mieltä, että e-pillerit ovat niin hirveää myrkkyä, että sellaista ei kukaan täysjärkinen suuhunsa pistä
. Joo, haittansa tietty niilläkin, eikä niitä ilman tarvetta kannata popsia, mutta enpä ihan hirveästi kauhistelisi niitä tämän mainitsemani rouvan elämäntavoilla
. Niin, tulipa vain mieleen tuo, että en mä ainut hullu ole keinomakeutusainekammoni kanssa…
Eivätkö ihmiset enää nykyään osaa tehdä reklamaatioita ilman hirveää julkista somelynkkausta? Näihin juttuihin törmää tämän tästä(Ei tarvitse olla edes somessa, noita päätyy ihan ns. normiuutisiinkin), että joku on saanut tilaamaansa pizzaan väärät täytteet, ostamaansa puhelimeen tulikin väärän väriset kuoret tai pitkänmatkan bussi myöhästyi niin paljon, että siitä aiheutui jo taloudellista tappiota tälle kiireiselle matkalaiselle ja sitten messutaan somessa, kuinka firma X on ihan paska ja sen vuoksi on nyt koko loppuelämä piloilla
. Eikö sitä voi vain ottaa ihan itsekseen yhteyttä siihen mokanneeseen puljuun ja selvittää, mikä mättää? Oman kokemukseni perusteella asiat yleensä selviävät kyllä parhainpäin ihan tuollaisella asiallisella kommunikoinnilla asianosaisten kesken ja jos eivät joskus selviäkään, niin sitten voi olla yhteyksissä kuluttaja-asiamieheen tmv. “asianajotahoon”. Mikäli kyse on yleisesti ihan luotettavasta ja asiakkaitaan hyvin palvelemaan pyrkivästä lafkasta(Kämmejähän sattuu välillä paremmissakin piireissä), niin ei mulla ole mitään tarvetta julkisesti nolata sitä ja vielä pahemmin itseäni meuhkaamalla netissä kaikelle kansalle, kuin ihmisoikeuksiani olisi loukattu hyvinkin verisesti ja vieläpä aivan tahallaan
. Ymmärrän sen, että kaikkinainen keskustelu on siirtynyt paljolti nettiin ja toki siinä ohessa jutellaan siitäkin, mitä kukin tykkää putiikki X:stä, mutta nyt ei olekaan kyse siitä, vaan asioiden hoitamisesta ihan asioina ja asiallisesti.
No, mä olenkin niin vanhanaikainen, etten ymmärrä muutenkaan somea, saati sitä, että siellä levitellään koko elämänsä omalla naamallaan ja nimellään. Niin, ja tuskin olen ainut joka tätä asiaa hämmästelee. Eiköhän niitäkin ihmisiä riitä edelleen, jotka osaavat tehdä ne rekkulansa suoraan ja asiallisesti. Nämä julkiset somepöhköilyt tietty vain nousevat kaikkien nähtäville.
Mua on jo pitkään huvittanut seuraava asia: Kun poliisi etsii julkisella ilmoituksella jotakuta(Esim. rikoksesta epäilty, mahdollinen silminnäkijä, kadonnut henkilö…), niin tuntomerkit ovat aina tätä luokkaa: tukevahko, 170-180 cm pitkä, keski-ikäinen mies, jolla on siniset farkut ja musta takki tai 10-vuotias poika, joka on pukeutunut huppariin, harmaisiin housuihin, sekä tennareihin. Tuollaiset tuntomerkit nyt täsmäävät vähintään jokatoiseen vastaantulijaan, joten ilmeisesti pitäisi ilmoitella kytille jokatoisesta vastaantulijasta, mikäli sattuu liikkumaan samoilla huudeilla, kuin tämä haettava henkilö oletettavasti liikkuu
. Vaikka ilmoituksessa olisi valokuvakin, niin yleensä se henkilö on sellainen äärimmäisen tavallisen näköinen pallinaama, kuten suurin osa suomalaisista, ettei sitä kukaan ei-tyyppiä-entuudestaan-tunteva muista enää siinä vaiheessa, kun on lähtenyt ulos, eli n. 10 min. kuluttua kuvan näkemisestä.
Olen tosin miettinyt, että tarkkojen ja yksilöllisten tuntomerkkien antaminen voi olla pirun vaikeaa siinä tilanteessa, kun ne pitäisi antaa suurelle yleisölle
. Kyllä mä tiedän itse varsin hyvin, miltä esim. mieheni näyttää ja erotan hänet helposti suurestakin ihmismassasta, mutta jos mun pitäisi kertoa poliisille tahi jollekin muulle randomille tuntomerkkinsä, niin aika äkkiä se lista alkaisi kuulostaa sellaiselta 13 tusinassa -tapaukselta
.
Jo on aikoihin eletty taas
.
Mietin että saako nykyään suljetulla pitää puhelinta? Viimeksi kun olin hoidossa niin kaikki henk.kohtaiset esineet kuten lompakko ja irtonaiset lantit piti laittaa muoviastiaan joka pantiin lukkojen taakse.
Eilen kello kolme yöllä heräsin kaameaan krapulaan. Pulssi oli ebout 130. Käytetty löökitys: Orloc 10mg, Diapam 50mg, Optipar 10mg ja Peratsin 2mg. Sillä lähti ja nukahdin uudelleen, muuten olisin soittanut lanssin.
Tämä kaikki on hyvin ikävää ja miksi sen pitää olla aina näin huonosti?
Ei jumalauta, mulla on sitten hulluja sukulaisia! Sainpa tuossa kuulla jälleen erään sukulaistädin(Kutsun häntä nyt tässä tädiksi, vaikka onkin hieman kaukaisempaa sukua, kuin äidin tai isän sisko) uusimmista edesottamuksista, joihin oli taas saanut vedettyä pöljän miehensäkin mukaan, vaikken välttämättä olisi edes halunnut. Mitään vaaraa ei aiheutunut kenellekään, mutta muuten oli kyse sen sortin sekoilusta, että oksat pois tarkemmin tapahtumia nyt tässä avaamatta
. Päihteillä ei ollut osuutta asiaan(Ei sillä, että päihtymystila mikään puolustus olisi, mutta on se usein silti selitys), tämä täti ei juurikaan päihteile, ottaa joskus kaljan tai kaksi ja sukujuhlissa ne “lakisääteiset” kahvikonjakit, eli hyvin kohtuukäyttäjä on, mutta sekoilla kyllä osaa ja täysin selvinpäin. Eipä tosin tämä täti ole ainut umpihullu sukulaiseni, joten ihmekös tuo, että mäkin olen vähän tällainen
.
Kuulinpa vallan omituisen episodin. Eräs lääkäri oli saunomassa henkilön kanssa jota en voi tässä tarkemmin kuvata. Niin kävi niin että juotavat loppuivat kesken niin silloin tämä lääkäri tilasi ambulanssintyöpaikaltaan kuskaamaan saunojat apteekkiin hakemaan spriitä tms alkoholipitoista. Ja tämä on tosi kuulin itse osalliselta tämän jutun.
Hämmästyttää, miten vähän ihmiset tietävät omista oikeuksistaan.
Sen saatan ymmärtää, että poliisia pidetään sen verran suurena auktoriteettina, jonka kanssa asioidaan joka tapauksessa yleensä ikävissä merkeissä, olipa millä puolen lakia vain, että siinä ei hirveästi lähdetä kyseenalaistamaan ja meuhkaamaan siitä, meneekö kaikki nyt varmasti protokollan mukaan, mutta kun monet ihmiset tuntuvat kuvittelevan, että lääkäriin mennessä menettää tyystin itsemääräämisoikeutensa, vuokranantajalla on oikeus laukata kämpässä joka viikko kyttäämässä, onko seiniin lyöty taulukoukkuja tai poltettu tupakkaa sisällä, kaupassa pitää todistella omaa syyttömyyttään näpistykseen jne.
Heh, tietenkään ei ole hirveästi mieltä mennä lääkäriin vain periaatteen vuoksi pitämään kiinni oikeudestaan fyysiseen koskemattomuuteen ja turpansa kiinni pitämiseen
, mutta sitä nyt meinaan, että jos jokin yksittäinen toimenpide ihan tosissaan aiheuttaa ahdistusta/pahaa oloa/kipua, niin ei siihen mikään pakko ole suostua, koska lääkäri. Eikä noin muutenkaan ole tarpeellista aina vain periaatteen vuoksi mekastaa siitä, että mulla on oikeus siihen ja mulla on oikeus tähän ja kävellä vaikka suojatiellä auton alle, koska on oikeus kulkea siitä ensimmäisenä, mutta ihan sellaisia tilanteita tarkoitan, kun on oikeasti aiheellista pitää oikeuksistaan kiinni tai ainakin selvittää ne.
Voi olla että joudun virtsaamaan muoviseen purkkiin taas kerran kun mulla on tämä pysyvä bentso resepti. Ne haluaa aina tsekata että kaikki on ok ennen seuraavaa uusintaa.
Olipa apteekissa eilen hassu pariskunta.
Hain reseptilääketiskiltä reseptilääkkeeni ja sen jälkeen nappasin mukaan muutaman tuotteen käsikauppapuolelta. Tämä pariskunta oli takanani kassalla, kun olin maksamassa ja alkoivat aivan avoimesti ääneen kommentoida ostoksiani siinä olkani takaa kurkkiessaan. “Tuo on jotakin vatsantoimintaa tasaavaa lääkettä”(Ostin Imodiumia), "nuo ovat joitakin vitamiineja(Ostin kalkkitabletteja), "nuo ovat varmaan joitakin hygieniajuttuja(Ostin kosteuspyyhkeitä). Sitä eivät sentään alkaneet arpoa/niin tarkkaan kurkkineet, mitä ne reseptilääkkeeni olivat, jotka siis olin laittanut jo laukkuuni ja niiden nimi luki vain siinä laskulapulla. Eivät siis puhuneet mulle, vaan ihan toisilleen, eikä siinä ollut mitään pahansuopaa tahi muuta vittuilua, ihan vain ääneen pohtivat mitä ostin. Olin ensin niin, että onkohan mulla nyt jokin vainoharhamielitautikohtaus taas päällä ja kuvittelen, että musta puhutaan ja kuulen omiani
, mutta kyllä ne ihan oikeasti mun ostoksistani puhuivat. No, huvinsa kullakin ja kai sitä tuollaisiakin asioita saa ihmetellä. Ei vain tullut mieleen, että jonkun käsikauppalääkkeet voisivat olla noin kiinnostavia, kun itse en jaksa koskaan kiinnittää juurikaan huomiota muiden ostoksiin, elleivät osta sitten jotakin toooosi erikoista, mutta harvemmin sellaista saa tavallisesta päivittäistavarakaupasta/apteekista. Ehkä sitten katson mitä tuo ostaa, jos edelläni siinä kassalla on joku julkkis, mutta todennäköisesti sekin ostaa jotakin niin tylsää, että unohdan sen samointein. Ja mä sentään luulin, että havainnoin ympäristöäni hyvin tarkoin, koska se on kivaa, enkä ole ensinkään mikään naama kiinni älyluurissa kaiken aikaa -tapaus.
Tämä pariskunta ei ollut siis mitään hörhöjä, yksinkertaisen oloisia tmv., vaan hyvin tavanomaisen oloinen, muuten täysin asiallinen ja siististi pukeutunut vähän vanhempi(Ei vielä mikään dementiaikäinen, sikäli kun sitä nyt ulkonäöstä voi päätellä) peruspariskunta, mutta kai sitä kaikenlaista hiihtäjää ns. taviksiinkin mahtuu
.
Nyt ei ole aikaa hautajaisiin, ruumis täytyy heti polttaa infektion leviämisen estämiseksi. Myöskin kuollut koronauhri levittää sairautta suomen kansalle.
Joo’o. On tämä nyt hieman absurdia, kun nykyään ei saisi edes kasikymppisenä kuolla, semminkin, kun keuhkokuume on kai yleensä(Varmasti siitäkin erilaisia variaatioita on) varsin kivuton ja inhimillinen tapa lähteä. Näin minulle ainakin joskus sanoi eräs lääkäri. Missä iässä, mihin ja missä olosuhteissa on soveliasta kuolla? Vaikkei puhuttaisi koronaepidemiasta, niin ihan yleisesti tämä länsimainen suhtautuminen kuolemaan on nykyään aivan perverssiä. Kuolema on jotakin aivan sairasta ja luonnotonta ja kauheaa ja sitä pitää pitkittää mahdollisimman pitkälle, vaikka kyseessä olisi 100-vuotias, joka on maannut viimeiset 20 vuotta monisairaana ja tajuamatta mistään mitään
.
En mä mitenkään tarkoituksella ole kaikkia vanhoja ihmisiä likvidoimassa, enkä ajattele heitä vain vittumaisena kulueränä(Kyllä niitä yhteiskunnan rahoja paljon turhempaankin heitellään aivan surutta), mutta en myöskään ymmärrä, että tämän vuoksi kaadetaan koko maan(ja maailman)talous ja monen ihmisen elinkeinot niin, että aika jälkeen koronan tulee olemaan moninverroin ankeampi, kuin mitä itse tauti aiheuttaisi. Ymmärtäisin nämä radikaalit toimenpiteet, mikäli epidemia niittäisi jengiä nuorison päädystä.
Lääkärit eivät ole jumalia, eivätkä tiedä kaikkea. Näin sanotaan ja olen kyllä samaa mieltä. PAITSI hammaslääkärit. Pätevä hammaslääkäri näkee heti pikavilkaisulla suusta suunnilleen ihmisen sukupuun, rikosrekisterin, pankkitilin saldon, ruokavalion, peruskoulun päättötodistuksen arvosanat ja vaikka mitä
. Hammaslääkäriä on aivan turha yrittää kusettaa MISSÄÄN asiassa. Myös pitkän uran tehneet suuhygienistit ovat varsin hakoja tulkitsemaan ihmisten purukalustoista kaikenlaisia asioita.
Pidän ylipäätään aika kummallisena sitä, kun joidenkin ihmisten on kuvattava kaikki tekemisensä ja näkemisensä, mutta se on jo aivan pähkähullua, että jotkut kuvaavat omat rikolliset puuhansa
. Jotenkin vielä ymmärtäisin, että jonnet ovat niin pöljiä ja siinä iässä, että pitävät moista hyvänäkin ideana, mutta kun tuota ovat tehneet ihan aikuisetkin. Jos mä tekisin rikoksen ja yrittäisin vieläpä olla jäämättä kiinni siitä, niin en kai mä nyt helvetissä kuvaisi mahdollisimman raskauttavaa todistusaineistoa itseäni vastaan
. No, suuri osa rikollisista ei olekaan varsinaisesti mitään ruudinkeksijöitä. Hyvä asiahan se tosin vain on, että poliisin työ helpottuu kummasti em. toiminnan ansiosta.