Hallusinaatioita piristä

Imuroitiin muutaman kaverin kanssa piriä nenään pari vuorokautta ja sitten mentiin nukkumaan. Piri toimi hyvin, eikä kukaan saanut mitään tavallisuudesta poikkeavia haittavaikutuksia. Viikko myöhemmin päätettiin kaverin kanssa ottaa jäljelle jääneet pirit poimmina.

Noin neljä tuntia kului aivan odotetusti, kunnes molemmat aloimme saada pieniä halluja. Olo muuttui muutenkin oudoksi. Hallut ja outo olo katosi parin tunnin kuluessa.

Ainoa ero edelliseen oli siis se, että piri otettiin pommina (eikä tosiaankaan ollut suuri määrä) ja että se oli lojunut pöydällä viikon ajan.

Mistä on kysymys?

Ai et muka tiedä syytä tuohon? Varmasti ainakin arvasit :confused: ?

Tuo mömmö sisältää ihan mitä sattuu ja nämä eri ainekset ovat erikokoisia ja eri painoisia :imp: . Silloin kun sä nuuhkaisit sitä, niin sä sait siitä sen kaikkein kevyimmän ja hienoimmaksi jauhetun aineksen nenuusi. Seuraavalla kerralla tuli jokin jatkeaineeksi pistetty raskaampi sekä iso rakeinen paska sun elimistöön :frowning: .

Välttele tuota!

Jokeri

Plussat jokerille. Olitte vetäneet jotain maltoshittiä mitä on hämmennelty. :exclamation:

Kannattaa ostaa suoraan “keittäjältä” silloin ei ole jokaisen jatkajan sormet siinä pelissä olleet :sunglasses:

Eipä ole koskaan tullut tollasta vastaan. Kelasinpa samaa et jotain shaissea siellä on seassa. Tuskin kokilta kysymään pääsee :laughing: Sehän on aina vaan “tosi hyvää kamaa”. :laughing:

Piristä ei tule valtaosalle ihmisistä minkäänlaisia halluja. Toki kun on valvonut päiviä alkaa nähdä ja kuulla kaikenlaista, mutta niitä ei aiheuta se svimba yksinään vaan valvomisella on iso osuus asiassa.

Ihan mielenkiinnosta voitko tarkentaa minkälaisia ne hallusinaatiot olivat? Olitteko käyttäneet jotain muita aineita samaan aikaan tai käytättekö muuten säännöllisesti?

Minkälaista se aine oli koostumukseltaan? Tahnaa vai jauhetta? Miten jatkettu? Näistä voisi yrittää arvailla mitä se oli ja mitä siinä oli seassa…

Kun katso johonkin kohtaan vähän pidempään, niin se asia mihin katsoi rupesi muuttamaan muotoaan, venymään. Silmäkulmissa vilisi välillä jotain epämääräistä. Mielenkiintoisinta oli se, kun oven nuppi lähti kävelemään seinää pitkin, mutta palasi takaisin kun keskitin katseeni siihen.

Muutama annos alkoholia oli otettu (ehkä 2-4 bisseä).

Kokkareista jauhetta, hieman tahmeaa. Ja vitustako minä tiedän millä oli jatkettu.

Tämä kaikki ilmeni siis n. 4 tuntia sen jälkeen kun oltiin pommit vedetty naamaan. Oma teoria on, että kenties seassa on ollut jotain jatkeainetta, joka on nenään vedettäessä mennyt limakalvosta suoraan aivoihin, ja pommina ottaessa taas metabolisoitunut joksikin hallusinogeeniseksi. Tästä johtuisi myös viive aineen vaikutuksessa. Viisaammat voivat kommentoida, mahtaisiko tässä olla mitään perää.

Toi on ihan normaalia useamman vuorokauden valvomisen jälkeen. Mutta ei tuollaista tule jos ei ole ollut mitään putkea takana.

No pienellä määrällä alkoholia ei pitäisi olla mitään vaikutusta… Itseasiassa se alkoholi ei oikein toimi poreillessa.

Mä luulen, että ette ole onnistuneet nauttimaan sitä niin tehokkaasti kun veditte nokkaan kuin myöhemmin pommina. Se kun oli tahmeaa ja tarttuu silloin nenäkarvoihin ja paljon jää imeytymättä. Mulle on tullut noista vanhoista pussinpohjista aikamoisia ylläreitä kun olen liottanut minigrip pussin vesilasissa ja siinä on sitten ollutkin paljon enemmän kuin arvasinkaan. Sitä vaikuttavaa ainetta on tarttunut siitä tahnasta yllättävän paljon pussin seinämiin. Yksi arvaus voisi olla, että toi ero vaikutuksessa voisi selittyä todellisuudessa isommalla nautitulla annoksella. Veikkaisin, että ainakin yhtenä vaikuttavana aineena teidän coctailissa saattoi olla MDPV. Se kun aiheuttaa herkemmin noita näkö- ja aistiharhoja. Se on muuten monella tapaa vaikutuksiltaan hyvin amfetamiinin kaltainen.

mullakin on tullu piristä halluja! tosin enimmäkseen se varmaa johtu pitkästä valvomisesta…