Häätö?

Hei, sain juuri tänään tietoon, että mikäli viikon päästä ei ole vuokrarästit maksettuna n. 1000€ niin vuokrasopimus puretaan ja joudun asunnottomaksi. En tajua mitä itselläni päässä liikkui kun menin vuokrarahat pelaamaan peleihin joita olin vähentänyt runsaasti. Eli pelasin ennen n. 20€/kk ja nyt meni kahdet vuokrat ja kusessa ollaan. Asunto itselleni kaikki kaikessa vaan ku oli pakko koittaa voittaa hävityt vuokrarahat takaisin niin kaikki menivät. Sosiaalitoimistoon olin yhteydessä, ja sanoivat että tule käymään ja ota kaikki liput ja laput mukaan. Voisiko mitenkään olla mahdollista, että sossu maksaa rästini pois ja pääsen tästä helvetistä? Peleihin en aio laittaa enää senttiäkään. Elämässä olisi kaikki vallan hyvin ilman tätä sotkua mihin tämä riippuvuus itseni ajoi…Olen nuori mies, työttömänä tällä hetkellä, mutta kunhan asiat saisi järjestykseen niin saisin aktiivisesti haettua töitä ilman tätä stressiä. Ajatus kodittomana kadulla olosta kuvottaa, omat väärät tekoni kuvottaa. Haluan apua, haen apua tähän riippuvuuteen, mutta jos asunto lähtee niin minulla ei ole mitään jakoja nousta enää tästä paskasta. Haluan vain aloittaa puhtaalta pöydältä, ja jakaa rakkautta kaikille läheisilleni. Onko tämä loppu? . Tiedän, että itse olen itseni tähän paskaan ajanut joten turha muistuttaa siitä. Haluan tietää onko näille tarinoille olemassa onnellista loppua. Jännittää huominen todella paljon. En taida nukkua tänä yönä.

Jos sulla ei oo aikasempia vastaavia tapauksia niin luulisin että sosku myöntää esim sosiaalista luottoa jolla voit maksaa vuokrarästit pois. Sitä en usko että sosku maksaa suoraan vuokrarästit pois. Mutta koskaanhan ei tiedä. Ilmoitteleppas miten kävi.

Hommassa kävi nyt silleen, että rästit saan sossun avulla kuitattua. En vielä tiedä kuitenkaan, että maksavatko rästit suoraan pois vai onko tää se sosiaalinen luotto. Mutta jokatapauksessa uskomaton helpotus, ja ei enää koskaan tähän tilanteeseen. :cry:

Hei
Ihanaa että sait homman hoidettua eikä häätö enää uhkaa, täytyy myöntää että aivan karmea tilanne oli :frowning:
Keitä nyt ittelles kahvit ja ole kiitollinen kodistasi.
Mulle tuli niin hyvä mieli sun puolesta. :slight_smile:

Tulipa muuten aiheesta mieleen, että meikäläisen palatsissa on tilaa vielä yhdelle, jos joku tietää jonkun …

Kiitos paljon! :slight_smile: Olen erittäin kiitollinen, onneksi on paljon hyviä asioita mitä ajatella ja tehdä niin ei tarvitse miettiä pelejä. Toki välillä muistuttaa itselle, että pelit eivät ole oikotie onneen ainakaan itselleni :smiley: Nyt lähetään pienestä rakentamaan parempaa elämää ajan kanssa, kiire ei ole mihinkään !